SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Harig, morgen naar de kapper om daar wat aan te doen.quote:
HAPPPPPPPPPPPPPY BDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op woensdag 24 september 2025 23:57 schreef Ama het volgende:
Het enige echte goede wat is gebeurd in dit levensjaar is dat ik mijn kat heb geadopteerd. Komende 365 dagen weer nieuwe kansen.
Hahaha dankjewel.quote:Op donderdag 25 september 2025 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HAPPPPPPPPPPPPPY BDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je ligt nu (lekker) in bed te stinken, maar deze is voor als je straks wakker bent @:Bitterbal
[ afbeelding ]
oh tofquote:Op donderdag 25 september 2025 04:51 schreef LTVDK het volgende:
Ben vandaag een actieve militaire basis op geweestwel gewoon braaf en netjes met alle controles
[ afbeelding ]
Bij het Nationaal Park (White Sands) mocht je wel gewon rondlopen. Bij de militaire basis moesten we buiten het terrein parkeren en daarna door een hele check met paspoortcontrole en vingerafdrukken om binnen te mogen komen. Daar mochten we alleen naar het museum en de uitgestelde raketten buiten komenquote:Op donderdag 25 september 2025 05:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh tofmocht je er ook rondlopen of moest je in de auto blijven?
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 25 september 2025 05:25 schreef bitterbal het volgende:
volgens chatgpt is het een zakdrager ( bagworm moth)
Er zit een rups in die zelf die blaadjes heeft verzameld
Bizar, volgens chat gpt ziet het er uit alsof die nu zijn vaste plek heeft gevonden dus nu blijft die daar zo 2 maanden hangen en ontpopt die zich tot een mot. Een mannetje vliegt er uit en een vrouwtje moet de rest van haar leven in die zak blijven![]()
ik ben er maar uitgegaan en gaan douchen om half 7, was dat draaien wel zatquote:Op donderdag 25 september 2025 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu weer verder slapen trouwens.
Nu snap ik die gele smurrie. Heb die hele rups gepletquote:Op donderdag 25 september 2025 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.![]()
Vrouwtjes hebben geen vleugels
Zijn het moslimmotten?quote:Op donderdag 25 september 2025 05:25 schreef bitterbal het volgende:
Bizar, volgens chat gpt ziet het er uit alsof die nu zijn vaste plek heeft gevonden dus nu blijft die daar zo 2 maanden hangen en ontpopt die zich tot een mot. Een mannetje vliegt er uit en een vrouwtje moet de rest van haar leven in die zak blijven![]()
De pokemon Mothim en Wormadam zijn hierop gebaseerdquote:Op donderdag 25 september 2025 05:25 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2025 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu snap ik die gele smurrie. Heb die hele rups geplet![]()
laat deze maar zitten dan
Oh echtquote:Op donderdag 25 september 2025 07:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De pokemon Mothim en Wormadam zijn hierop gebaseerd
Wennen. Hier waar ik zit is het 16quote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Fuck het is onder de 18 graden in de woonkamer. 🥶
Thanksquote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, van harte gefeliciteerd
Pff vreselijkquote:Op donderdag 25 september 2025 08:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wennen. Hier waar ik zit is het 16
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Fuck het is onder de 18 graden in de woonkamer. 🥶
bahquote:Op donderdag 25 september 2025 08:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wennen. Hier waar ik zit is het 16
Jaloersquote:Op donderdag 25 september 2025 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
net 20 graden in de woonkamer hier
Dankjewelquote:Op donderdag 25 september 2025 07:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama gefeliciteerd met je verjaardag
Wow gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
Ik ben meneer Scott Godfrey, de megawinnaar van $699 miljoen in de Mega Millions Jackpot. Als u deze e-mail ontvangt, is uw e-mailadres geselecteerd na een spinball. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb vrijwillig besloten om u een bedrag van (twee miljoen vijfhonderdduizend dollar) te doneren aan een van de vijf geselecteerde e-mailadressen om mijn winst te bekijken. Zie mijn YouTube-pagina hieronder.
Kan je mij wel even een miljoen geven voor mijn verjaardag toch.quote:
Nodig je ons zsm uit in je nieuw te kopen Thaise loft?quote:
Kun je nóg meer huizen kopen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
Ik ben meneer Scott Godfrey, de megawinnaar van $699 miljoen in de Mega Millions Jackpot. Als u deze e-mail ontvangt, is uw e-mailadres geselecteerd na een spinball. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb vrijwillig besloten om u een bedrag van (twee miljoen vijfhonderdduizend dollar) te doneren aan een van de vijf geselecteerde e-mailadressen om mijn winst te bekijken. Zie mijn YouTube-pagina hieronder.
quote:Op donderdag 25 september 2025 04:51 schreef LTVDK het volgende:
Ben vandaag een actieve militaire basis op geweestwel gewoon braaf en netjes met alle controles
[ afbeelding ]
Dit past wel weer in het plaatje van beren, industriegebieden en vulkanen. Na had je Apaches achter je aan en was je lekker radioactief stof aan het inademen.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:56 schreef LTVDK het volgende:
Wel de locatie waar de allereerste atoombom ooit tot ontploffing is gebracht
Dat ziet er inderdaad heel smerig uit! Gaan ze je hele huis nu zo decoreren?quote:Op donderdag 25 september 2025 05:24 schreef bitterbal het volgende:
@:recce weet je nog dat k vertelde over dat alien achtige ding met gele smurrie? er zit er weer 1![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, kom je hier vaker?quote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad heel smerig uit! Gaan ze je hele huis nu zo decoreren?
Waarschuwing, treinen liggen vermoedelijk wat zwaar op de maagquote:Op donderdag 25 september 2025 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in koffie. Maar eerst even treinen
Gevaarlijke volgorde.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in koffie. Maar eerst even treinen
Komt toch met vertraging.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarschuwing, treinen liggen vermoedelijk wat zwaar op de maag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Drie keer raden wie niet willen tekenen, voor een koelkastquote:Kamerfracties niet eens over gezamenlijk statement tegen geweld Den Haag
Linksquote:Op donderdag 25 september 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie keer raden wie niet willen tekenen, voor een koelkast
Nee, gehoord op het radio nieuwsquote:Op donderdag 25 september 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het al gelezen, dat is valsspelen
quote:Op donderdag 25 september 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, gehoord op het radio nieuws
Dit is wel heel erg voor de hand liggendquote:
Ik zou je kruis niet slaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor de mishandeling van m'n gebit
*kruis slaat*
IJstheequote:
ijsblokjes erin en je hebt ijstheequote:
Ik geef ze groot gelijk ook trouwens.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie keer raden wie niet willen tekenen, voor een koelkast
quote:
GMTAquote:Op donderdag 25 september 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ijsblokjes erin en je hebt ijsthee
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. Sale geshopt.
@:ieniminimuisLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou juist dat vestje wel willen hebben"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hahaquote:Op donderdag 25 september 2025 09:51 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:ama![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, daarom heb ik 'm geshopt.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zou juist dat vestje wel willen hebben
Ohh nu snap ik hetquote:Op donderdag 25 september 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik 'm geshopt.
¤188quote:Op donderdag 25 september 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Is deze trouwens @:essnhills
https://sondeflor.com/col(...)no-wool-burgundy-red
Ja, gemaakt in Europa van goed/duurzaam materiaal. Idee is ook dat het een flink aantal jaar meegaat.quote:
Komt door de merino wol.quote:
Exact dat is het.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben begonnen mijn eigen vesten en truien te haken. Dus bijna 100 euro aan wol en flink wat uurtjes werk.
Dan heb ik wel uniek item en hopelijk gaat het langer mee dan de meeste fast fashion spul.
Ja dat snap ik wel, maar ik moet toch een klein beetje op de centjes letten, en ik doe ook jaren met goedkopere vestjesquote:Op donderdag 25 september 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gemaakt in Europa van goed/duurzaam materiaal. Idee is ook dat het een flink aantal jaar meegaat.
En dus bijna ¤50 korting, want sale.
Snap ik ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar ik moet toch een klein beetje op de centjes letten, en ik doe ook jaren met goedkopere vestjes
En voor zo'n bedrag kan ik idd zelf minstens 2 merinowol vestjes maken
Ik woon ook goedkoop, maar ga binnenkort salaris achteruit vanwege 2de ziektejaar.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik ook.Ik zit wat dat betreft gewoon luxer met vent en relatief goedkoop wonen.
Huilhuil, er staan mensen op die ik niet leuk vind, dus nu doe ik niet meequote:Op donderdag 25 september 2025 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk ook trouwens.
Tonen ze hun waarden eens met actie in plaats van alleen maar woorden, is het ook niet goed.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huilhuil, er staan mensen op die ik niet leuk vind, dus nu doe ik niet mee
Ik twijfelde tussen D66 en CDA, met neiging richting D66, maar die hebben zichzelf geen dienst bewezen hier.
Ik heb jaren met gaatjes in mijn verstandskiezen rondgelopen totdat ik ze 5 jaar geleden eruit liet trekken.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
Moet straks weer naar de tandarts
Verstandskies heeft een gaatje die bij de controle gemist is of gewoon nog niet bestond.
Wat voor actie? Wat voor waarden? Dat ze er nog gewoon lekker op los polariseren?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tonen ze hun waarden eens met actie in plaats van alleen maar woorden, is het ook niet goed.
Ik denk dat hun vastere achterban dit alleen maar toejuicht.
Alleen maar mooi als je dan zelf kan maken.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon ook goedkoop, maar ga binnenkort salaris achteruit vanwe4ge 2de ziektejaar.
Als ik iets vind wat 100% katoen, zijde of wol is dan wil ik best een bedrag voor neerleggen.
Door het vele ziek zijn heb ik ook amper kleding gekocht.
quote:Op donderdag 25 september 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik ook.Ik zit wat dat betreft gewoon luxer met vent en relatief goedkoop wonen.
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon ook goedkoop, maar ga binnenkort salaris achteruit vanwe4ge 2de ziektejaar.
Als ik iets vind wat 100% katoen, zijde of wol is dan wil ik best een bedrag voor neerleggen.
Door het vele ziek zijn heb ik ook amper kleding gekocht.
Zij polariseren door een grens te trekken tegen de ophitsers..?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor actie? Wat voor waarden? Dat ze er nog gewoon lekker op los polariseren?
En met alleen een vaste achterban win je geen verkiezingen. Er zijn hele hordes NSC-stemmers die nog zweven.
Ja D66 is het echte probleem hier wat betreft polarisatiequote:Op donderdag 25 september 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huilhuil, er staan mensen op die ik niet leuk vind, dus nu doe ik niet mee
Ik twijfelde tussen D66 en CDA, met neiging richting D66, maar die hebben zichzelf geen dienst bewezen hier.
Ik heb een enorm trauma aan verstandskies laten trekken overgehouden. Dat is een laatste redmiddel.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb jaren met gaatjes in mijn verstandskiezen rondgelopen totdat ik ze 5 jaar geleden eruit liet trekken.
Heb je weleens vaker verdoving gehad? Wellicht reageerde je niet goed op de verdoving en gaat het beter met een andere.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een enorm trauma aan verstandskies laten trekken overgehouden. Dat is een laatste redmiddel.
Weet nog dat mij verteld werd dat ik me even duf kon voelen door de verdoving en dat ik mogelijk even moest zitten. Nou, ik zat zo vol met adrenaline dat ik even een rondje moest lopen.
Die van mijn werden getrokken toen de presco van Rutte was dat alles op slot moest. Ik had lichte koorts van de zenuwen. Ziekenhuis in paniek, want corona. Ik werd een uur lang apart gezet en werd corona test gedaan. Natuurlijk geen corona. Daarna zijn de laatste 2 verstandskiezen eruit getrokken.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een enorm trauma aan verstandskies laten trekken overgehouden. Dat is een laatste redmiddel.
Weet nog dat mij verteld werd dat ik me even duf kon voelen door de verdoving en dat ik mogelijk even moest zitten. Nou, ik zat zo vol met adrenaline dat ik even een rondje moest lopen.
Polariserende opmerking weer dit essn, ben ik niet van je gewendquote:Op donderdag 25 september 2025 10:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja D66 is het echte probleem hier wat betreft polarisatie
Nee, dat was het niet. Hij ging er niet uit. Ik weet niet meer hoe lang ze bezig zijn geweest, maar het was geen pretje.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je weleens vaker verdoving gehad? Wellicht reageerde je niet goed op de verdoving en gaat het beter met een andere.
Er zijn ook verdovingen zonder adrelanine bijvoorbeeld
En als ze nou zonder gemopper mee hadden gedaan en knus met de partijen die gezegd hebben dat politie het geweld heeft uitgelokt hand in hand staan, dan waren ze geen slappe hap geweest?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Polariserende opmerking weer dit essn, ben ik niet van je gewend
Het maakt me echt niets uit dat er elders nog een partij is die nog extremer polariseert. "Ja, maar x doet het ook, en nog erger" is niet echt een excuus. Dit is gewoon polarisatie en stelt me toch een beetje teleur. Schijnbaar is het te veel gevraagd om eens met de hele kamer hand in hand te staan voor deze partijen.
Mjaquote:Op donderdag 25 september 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Polariserende opmerking weer dit essn, ben ik niet van je gewend
Het maakt me echt niets uit dat er elders nog een partij is die nog extremer polariseert. "Ja, maar x doet het ook, en nog erger" is niet echt een excuus. Dit is gewoon polarisatie en stelt me toch een beetje teleur. Schijnbaar is het te veel gevraagd om eens met de hele kamer hand in hand te staan voor deze partijen.
Ohquote:Op donderdag 25 september 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Hij ging er niet uit. Ik weet niet meer hoe lang ze bezig zijn geweest, maar het was geen pretje.
quote:Op donderdag 25 september 2025 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van mijn werden getrokken toen de presco van Rutte was dat alles op slot moest. Ik had lichte koorts van de zenuwen. Ziekenhuis in paniek, want corona. Ik werd een uur lang apart gezet en werd corona test gedaan. Natuurlijk geen corona. Daarna zijn de laatste 2 verstandskiezen eruit getrokken.
Tijdens de persco dat we geen handen meer mochten schudden stond ik bij een inloopavond voor een ruimtelijk plan.. handen te schudden met tientallen mensen die kwamen kijken en vragen stellenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van mijn werden getrokken toen de presco van Rutte was dat alles op slot moest. Ik had lichte koorts van de zenuwen. Ziekenhuis in paniek, want corona. Ik werd een uur lang apart gezet en werd corona test gedaan. Natuurlijk geen corona. Daarna zijn de laatste 2 verstandskiezen eruit getrokken.
Ik denk dat ik wel blij mocht zijn, anders hadden die kiezen nog minimaal een jaar er in gezeten.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wanneer het was. Weet wel dat de vulling die nu vervangen is it 2020 stamt. Zal dan echt net op tijd zijn geweest.
Rutte ging zelf ook de fout inquote:Op donderdag 25 september 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijdens de persco dat we geen handen meer mochten schudden stond ik bij een inloopavond voor een ruimtelijk plan.. handen te schudden met tientallen mensen die kwamen kijken en vragen stellen
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 10:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rutte ging zelf ook de fout in
Kan je van dat salaris een huis kopen?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Maandag al meteen eerste meeting nieuwe werk
Ben officieel nog niet eens in dienst dan, mag gelijk overuren schrijven
Spannendquote:Op donderdag 25 september 2025 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Maandag al meteen eerste meeting nieuwe werk
Ben officieel nog niet eens in dienst dan, mag gelijk overuren schrijven
Wel geluk dat die 3 kussen langs de wang bij felicitaties werd afgeschaft. Ik voelde me daar altijd ongemakkelijk bij.quote:
tegenwoordig knuffelen we wel meerquote:Op donderdag 25 september 2025 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel geluk dat die 3 kussen langs de wang bij felicitaties werd afgeschaft. Ik voelde me daar altijd ongemakkelijk bij.
Ik zie nu in m'n agenda dat ik vlak voor kerst 2019 een controle had. Dan zal het januari of februari geweest zijn. Was vast niet zo mooi geweest als dat niet gekund hadquote:Op donderdag 25 september 2025 10:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel blij mocht zijn, anders hadden die kiezen nog minimaal een jaar er in gezeten.
Dat stond ik dan weer niet te doen op die inloopavondquote:Op donderdag 25 september 2025 10:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel geluk dat die 3 kussen langs de wang bij felicitaties werd afgeschaft. Ik voelde me daar altijd ongemakkelijk bij.
Niet met oudtante Truus.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig knuffelen we wel meer
Ik ga elk half jaar. En blij toe.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu in m'n agenda dat ik vlak voor kerst 2019 een controle had. Dan zal het januari of februari geweest zijn. Was vast niet zo mooi geweest als dat niet gekund had
Ik heb ook tig verdovingsprikken in mijn mond gehad. Ik wilde het gewoon niet voelen.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:29 schreef essnhills het volgende:
Ik was na de kaakchirurg echt beroerd
Maar ik had ook extra verdovingen gekregen, en later in de procedure nog meer.
Lang leve rood haar gen
Wie heeft dat gezegd dan? Zo ver ik weet hebben alle partijen het afgekeurd.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als ze nou zonder gemopper mee hadden gedaan en knus met de partijen die gezegd hebben dat politie het geweld heeft uitgelokt hand in hand staan, dan waren ze geen slappe hap geweest?
dat is waar, maar eigenlijk heb ik met familie ook nauwelijks nog contactquote:
Dat is standaardquote:Op donderdag 25 september 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga elk half jaar. En blij toe.
Dit ja. In covidtijd ook gewoon geweest trouwens, die tandarts draagt toch al standaard een mondkapje.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga elk half jaar. En blij toe.
Ik ben jaren niet geweest en dat heb ik gewetenquote:
Slijt vanzelf wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat die nieuwe vulling, het klopt niet meer in mijn mond
Je leest niet wat ik schrijf, laat maar. Lees Ess d'r post maar, die heeft het uitgebreider uiteengezet.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd dan? Zo ver ik weet hebben alle partijen het afgekeurd.
wel leuk dat je de moeite nog neemtquote:Op donderdag 25 september 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf, laat maar. Lees Ess d'r post maar, die heeft het uitgebreider uiteengezet.
Ik had slles al dubbel omdat de eerstr dosis niet voldoende werkte (dat heb ik altijd), en later toen ze naar het volgende stukje opschoven en hij zo'n instrument op mijn tandvlees zette kon ik dat voelen.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook tig verdovingsprikken in mijn mond gehad. Ik wilde het gewoon niet voelen.
Heb ik ook wel eens gehad. Toen meteen de hele linkerkant verdoofdquote:Op donderdag 25 september 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had slles al dubbel omdat de eerstr dosis niet voldoende werkte (dat heb ik altijd), en later toen ze naar het volgende stukje opschoven en hij zo'n instrument op mijn tandvlees zette kon ik dat voelen.
En hij had gezegd dat als ik ook maar iets voelde dat dat niet se bedoeling was
Dus aangegeven "hey ik voel dat"
"Oh shit!” *pakt verdovingsspuit
3 verdovingen ipv 1 op 1 stukje
Whehehe. Naja, beter dan maar doorgaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had slles al dubbel omdat de eerstr dosis niet voldoende werkte (dat heb ik altijd), en later toen ze naar het volgende stukje opschoven en hij zo'n instrument op mijn tandvlees zette kon ik dat voelen.
En hij had gezegd dat als ik ook maar iets voelde dat dat niet se bedoeling was
Dus aangegeven "hey ik voel dat"
"Oh shit!” *pakt verdovingsspuit
3 verdovingen ipv 1 op 1 stukje
Alles beter dan daadwerkelijk werken.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel leuk dat je de moeite nog neemt
ik heb deze week echt nog geen reet gedaanquote:Op donderdag 25 september 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles beter dan daadwerkelijk werken.
quote:Op donderdag 25 september 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Toen meteen de hele linkerkant verdoofd
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Naja, beter dan maar doorgaan.
Ik lig nog in bedquote:Op donderdag 25 september 2025 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb deze week echt nog geen reet gedaan
Been there done thatquote:Op donderdag 25 september 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben jaren niet geweest en dat heb ik geweten
Ik wil best nog wel even door gaan als jij dat wil.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles beter dan daadwerkelijk werken.
Ik ben 5-6 jaar niet geweestquote:Op donderdag 25 september 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Been there done that
Volgens mij was die afspraak eind 2019 de eerste in 2,5 jaar tijd. Ja, gelijk ellende uiteraard.
Nah, waarschijnlijk was dat "gewoon" de reactie van je lichaam op het trekken. Heb ik ook wel gehad, dat er een kies uit moest die wat lastig ging: eerste paar uur ging eigenlijk prima, ook nog naar college gegaan, maar ineens een koortsreactie en enorm beroerd.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja
Maar daarna was ik wel echt beroerd
Al weet ik niet of dat ook zo was geweest als ik geen extra verdovingen had gehad
Mooi daarquote:Op donderdag 25 september 2025 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
gefeliciteerd @:Ama
![]()
Wij gaan vandaag door naar Isle of Skye
Nieuwe topper is comfiquote:
Whisky drinkenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Er is niets getrokken bij mijquote:Op donderdag 25 september 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk was dat "gewoon" de reactie van je lichaam op het trekken. Heb ik ook wel gehad, dat er een kies uit moest die wat lastig ging: eerste paar uur ging eigenlijk prima, ook nog naar college gegaan, maar ineens een koortsreactie en enorm beroerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik dat zo teruglees snap ik dat ik daarna beroerd was
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Danku dankuquote:Op donderdag 25 september 2025 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik kan me best goed in die post vinden, alleen als iemand die polarisatie een belangrijk thema vindt, vind ik het wel een minpunt.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik schrijf, laat maar. Lees Ess d'r post maar, die heeft het uitgebreider uiteengezet.
Waarschijnlijk niet, maar okeequote:
Die heb je net 2 weken.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
Waarom kom ik mijn kat nooit ergens buiten tegen of nou ja zelden.
quote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar okee![]()
Er wordt deze vakantie sowieso legendarisch weinig gedronken. Soms delen we een halve liter lokaal 4% spul.. soms zelfs 2. Soms helemaal niet.
Sober Scotquote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt deze vakantie sowieso legendarisch weinig gedronken. Soms delen we een halve liter lokaal 4% spul.. soms zelfs 2. Soms helemaal niet.
9 maandenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb je net 2 weken.
Ik ben ze in 5 jaar nog nooit tegengekomen op straat.
Ok, laatste wat ik eraan wijd dan.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me best goed in die post vinden, alleen als iemand die polarisatie een belangrijk thema vindt, vind ik het wel een minpunt.
Niet eens een proeverijtje?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onze oudste kwam mij erg vaak ophalen in de buurt van de bushalte.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb je net 2 weken.
Ik ben ze in 5 jaar nog nooit tegengekomen op straat.
en dat terwijl Talisker gewoon op Skye ligtquote:Op donderdag 25 september 2025 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens een proeverijtje?
Niznoquote:
Ja, je niet vol laten lopen is één, maar als je normaliter een whiskeytje kan waarderen, zou ik die toch zeker even meepakken.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl Talisker gewoon op Skye ligt
altijd goed om verder mee wakker te wordenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om verder mee wakker te worden
zo zo luxe op een dienbladje en dan ook nog een onderzetten zodat het dienbladje niet vies wordtquote:
Najaquote:Op donderdag 25 september 2025 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, net een paar dagen.
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo zo luxe op een dienbladje en dan ook nog een onderzetten zodat het dienbladje niet vies wordt
Die kat is pas net een beetje gewendquote:
een klein dram om even te nippen en op te warmenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je niet vol laten lopen is één, maar als je normaliter een whiskeytje kan waarderen, zou ik die toch zeker even meepakken.
Dat was na drie dagen ofzo al wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kat is pas net een beetje gewend
Niet in je fabriek.quote:
Daar!quote:
Vertel jij het ons!quote:
Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
zie nu dit filmpje van Volkert van der g. Woont volgens de comments vrij in apeldoorn?
Waarom heeft die man eigenlijk geen levenslang gekregen?
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?
Ballie begint al kennis van Nederland te verliezenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?
Kans op herhaling werd te klein geacht.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregen![]()
wat een idioot die met die microfoon.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
heb dat filmpje niet geplaatst
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
en hij is ook nog eens vervroegd vrijgekomenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans op herhaling werd te klein geacht.
En hij riep dat 'ie wilde emigreren ja, maar niet gedaan uiteindelijk.
Polariseren is zelden de intentie.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, laatste wat ik eraan wijd dan.
Wie zegt dat polariseren de intentie is in dit geval?
Ja, net als heel veel anderen, dat is vrij gebruikelijk in Nederland. Dat een zaak veel publieke aandacht genereert, betekent niet dat de daad daardoor erger of minder erg is dan vergelijkbare misdaden, daar hebben we juist een rechtssysteem voor.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hij is ook nog eens vervroegd vrijgekomen
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregen![]()
zeker niet voor maar 1 moordjequote:Op donderdag 25 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.
Jij betaalt graag extra belasting om iemand waarbij de kans op recidive zeer klein/nihil wordt verwacht z'n leven in opsluiting te laten slijten?quote:
Das wel schattigquote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
onze oudste kwam mij erg vaak ophalen in de buurt van de bushalte.
Geen idee waar hij op wacht zat want ik had niet dezelfde werktijden elke dag, maar voor ik een brandgang in ging draaien kwam hij er dan hard mauwend aanlopen
hij kwam ook vaak mauwend naar de achterdeur van huis lopen. dan had hij erg hard gejaagd en kwam hij thuis met een blaadje. Van de boom twee huizen verderop.quote:
Daar ging het toch niet over? Ama zegt dat je in NL niet zo snel levenslang krijgt. En ik reageer daarop.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij betaalt graag extra belasting om iemand waarbij de kans op recidive zeer klein/nihil wordt verwacht z'n leven in opsluiting te laten slijten?
En ik reageer op de gevolgen die daarbij horen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet over? Ama zegt dat je in NL niet zo snel levenslang krijgt. En ik reageer daarop.
Ik krijg vogels en mollen. Maar die leggen ze netjes in de woonkamer voor als ik 's ochtends mn bed uit komquote:Op donderdag 25 september 2025 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij kwam ook vaak mauwend naar de achterdeur van huis lopen. dan had hij erg hard gejaagd en kwam hij thuis met een blaadje. Van de boom twee huizen verderop.
Was hij ook altijd enorm trots op
dat deed die vega van ons nietquote:Op donderdag 25 september 2025 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg vogels en mollen. Maar die leggen ze netjes in de woonkamer voor als ik 's ochtends mn bed uit kom
dat zeg je nu wel maar doodstraffen kosten ook klauwen vol geld tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:42 schreef rival het volgende:
Het was goedkoper geweest om die vent een spuitje te geven. Maar helaas doen wij niet meer aan de doodstraf.
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, tijd om wat anders te gaan doen voor ik echt in een discussie duik.
Omelet met ham en kaas hierquote:
Soms heb ik door wanneer ik moet stoppen.quote:
Dat is een mooie eigenschapquote:Op donderdag 25 september 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms heb ik door wanneer ik moet stoppen.
Politieagenten, wekzijnswerkers en boa's met euthanasiespuiten uitrustenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:42 schreef rival het volgende:
Het was goedkoper geweest om die vent een spuitje te geven. Maar helaas doen wij niet meer aan de doodstraf.
Omdat het onopgevoede nageboortes zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet rond deze tijd altijd dat er een basisschool vlak naast de Jumbo zit. Waarom moeten kinderen ALTIJD gillen als ze iets doen.
Geen rechtbank ertussen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Politieagenten, wekzijnswerkers en boa's met euthanasiespuiten uitrusten
The Punisher!quote:
nee die andere Ruud.quote:
quote:
Hmm, al lang niet meer gehad.quote:
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie doorquote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
chatgpt heeft een nieuwe functie. Je opent de camera en chatgpt kan vertellen wat die ziet
en wat zegt die over jou?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
chatgpt heeft een nieuwe functie. Je opent de camera en chatgpt kan vertellen wat die ziet
wtf. het is alsof je aan het videobellen bent met iemandquote:Op donderdag 25 september 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie door
big data. alles levert geld opquote:
Niks over de frituur?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gezellig en spontane uitstraling
Werkt duidelijk nog niet helemaal goed dus.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze herkent niet dat ik een snack ben nee
lekker vla slobberenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb honger. Ik wil eten. Schiet op verdoving
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een tosti-apparaat aanschaffen.
quote:
Even die hippe bril met camera erin kopen en AI kan alles voor je doenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
Dit vind ik ook erg verontrustend ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie door
Ja straks wordt je door iedereen bespiedquote:Op donderdag 25 september 2025 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even die hippe bril met camera erin kopen en AI kan alles voor je doen
Echt hequote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja straks wordt je door iedereen bespied
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit vind ik ook erg verontrustend ja.
Fobo leegmaken voordat ze hier uitkomen.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zet de helm wel weer op.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Fobo leegmaken voordat ze hier uitkomen.
Chip?quote:Op donderdag 25 september 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben hun chip-update weer gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |