Kun je nķg meer huizen kopen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
Ik ben meneer Scott Godfrey, de megawinnaar van $699 miljoen in de Mega Millions Jackpot. Als u deze e-mail ontvangt, is uw e-mailadres geselecteerd na een spinball. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb vrijwillig besloten om u een bedrag van (twee miljoen vijfhonderdduizend dollar) te doneren aan een van de vijf geselecteerde e-mailadressen om mijn winst te bekijken. Zie mijn YouTube-pagina hieronder.
quote:Op donderdag 25 september 2025 04:51 schreef LTVDK het volgende:
Ben vandaag een actieve militaire basis op geweestwel gewoon braaf en netjes met alle controles
[ afbeelding ]
Dit past wel weer in het plaatje van beren, industriegebieden en vulkanen. Na had je Apaches achter je aan en was je lekker radioactief stof aan het inademen.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:56 schreef LTVDK het volgende:
Wel de locatie waar de allereerste atoombom ooit tot ontploffing is gebracht
Dat ziet er inderdaad heel smerig uit! Gaan ze je hele huis nu zo decoreren?quote:Op donderdag 25 september 2025 05:24 schreef bitterbal het volgende:
@:recce weet je nog dat k vertelde over dat alien achtige ding met gele smurrie? er zit er weer 1![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, kom je hier vaker?quote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
Ik ben meneer Scott Godfrey, de megawinnaar van $699 miljoen in de Mega Millions Jackpot. Als u deze e-mail ontvangt, is uw e-mailadres geselecteerd na een spinball. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb vrijwillig besloten om u een bedrag van (twee miljoen vijfhonderdduizend dollar) te doneren aan een van de vijf geselecteerde e-mailadressen om mijn winst te bekijken. Zie mijn YouTube-pagina hieronder.
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad heel smerig uit! Gaan ze je hele huis nu zo decoreren?
Waarschuwing, treinen liggen vermoedelijk wat zwaar op de maagquote:Op donderdag 25 september 2025 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in koffie. Maar eerst even treinen
Gevaarlijke volgorde.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in koffie. Maar eerst even treinen
Komt toch met vertraging.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarschuwing, treinen liggen vermoedelijk wat zwaar op de maag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Drie keer raden wie niet willen tekenen, voor een koelkastquote:Kamerfracties niet eens over gezamenlijk statement tegen geweld Den Haag
Linksquote:Op donderdag 25 september 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie keer raden wie niet willen tekenen, voor een koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |