SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Harig, morgen naar de kapper om daar wat aan te doen.quote:
HAPPPPPPPPPPPPPY BDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op woensdag 24 september 2025 23:57 schreef Ama het volgende:
Het enige echte goede wat is gebeurd in dit levensjaar is dat ik mijn kat heb geadopteerd. Komende 365 dagen weer nieuwe kansen.
Hahaha dankjewel.quote:Op donderdag 25 september 2025 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HAPPPPPPPPPPPPPY BDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je ligt nu (lekker) in bed te stinken, maar deze is voor als je straks wakker bent @:Bitterbal
[ afbeelding ]
oh tofquote:Op donderdag 25 september 2025 04:51 schreef LTVDK het volgende:
Ben vandaag een actieve militaire basis op geweestwel gewoon braaf en netjes met alle controles
[ afbeelding ]
Bij het Nationaal Park (White Sands) mocht je wel gewon rondlopen. Bij de militaire basis moesten we buiten het terrein parkeren en daarna door een hele check met paspoortcontrole en vingerafdrukken om binnen te mogen komen. Daar mochten we alleen naar het museum en de uitgestelde raketten buiten komenquote:Op donderdag 25 september 2025 05:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh tofmocht je er ook rondlopen of moest je in de auto blijven?
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 25 september 2025 05:25 schreef bitterbal het volgende:
volgens chatgpt is het een zakdrager ( bagworm moth)
Er zit een rups in die zelf die blaadjes heeft verzameld
Bizar, volgens chat gpt ziet het er uit alsof die nu zijn vaste plek heeft gevonden dus nu blijft die daar zo 2 maanden hangen en ontpopt die zich tot een mot. Een mannetje vliegt er uit en een vrouwtje moet de rest van haar leven in die zak blijven![]()
ik ben er maar uitgegaan en gaan douchen om half 7, was dat draaien wel zatquote:Op donderdag 25 september 2025 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu weer verder slapen trouwens.
Nu snap ik die gele smurrie. Heb die hele rups gepletquote:Op donderdag 25 september 2025 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.![]()
Vrouwtjes hebben geen vleugels
Zijn het moslimmotten?quote:Op donderdag 25 september 2025 05:25 schreef bitterbal het volgende:
Bizar, volgens chat gpt ziet het er uit alsof die nu zijn vaste plek heeft gevonden dus nu blijft die daar zo 2 maanden hangen en ontpopt die zich tot een mot. Een mannetje vliegt er uit en een vrouwtje moet de rest van haar leven in die zak blijven![]()
De pokemon Mothim en Wormadam zijn hierop gebaseerdquote:Op donderdag 25 september 2025 05:25 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2025 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu snap ik die gele smurrie. Heb die hele rups geplet![]()
laat deze maar zitten dan
Oh echtquote:Op donderdag 25 september 2025 07:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De pokemon Mothim en Wormadam zijn hierop gebaseerd
Wennen. Hier waar ik zit is het 16quote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Fuck het is onder de 18 graden in de woonkamer. 🥶
Thanksquote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, van harte gefeliciteerd
Pff vreselijkquote:Op donderdag 25 september 2025 08:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wennen. Hier waar ik zit is het 16
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Fuck het is onder de 18 graden in de woonkamer. 🥶
bahquote:Op donderdag 25 september 2025 08:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wennen. Hier waar ik zit is het 16
Jaloersquote:Op donderdag 25 september 2025 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
net 20 graden in de woonkamer hier
Dankjewelquote:Op donderdag 25 september 2025 07:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama gefeliciteerd met je verjaardag
Wow gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
Ik ben meneer Scott Godfrey, de megawinnaar van $699 miljoen in de Mega Millions Jackpot. Als u deze e-mail ontvangt, is uw e-mailadres geselecteerd na een spinball. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb vrijwillig besloten om u een bedrag van (twee miljoen vijfhonderdduizend dollar) te doneren aan een van de vijf geselecteerde e-mailadressen om mijn winst te bekijken. Zie mijn YouTube-pagina hieronder.
Kan je mij wel even een miljoen geven voor mijn verjaardag toch.quote:
Nodig je ons zsm uit in je nieuw te kopen Thaise loft?quote:
Kun je nķg meer huizen kopen.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
Ik ben meneer Scott Godfrey, de megawinnaar van $699 miljoen in de Mega Millions Jackpot. Als u deze e-mail ontvangt, is uw e-mailadres geselecteerd na een spinball. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb vrijwillig besloten om u een bedrag van (twee miljoen vijfhonderdduizend dollar) te doneren aan een van de vijf geselecteerde e-mailadressen om mijn winst te bekijken. Zie mijn YouTube-pagina hieronder.
quote:Op donderdag 25 september 2025 04:51 schreef LTVDK het volgende:
Ben vandaag een actieve militaire basis op geweestwel gewoon braaf en netjes met alle controles
[ afbeelding ]
Dit past wel weer in het plaatje van beren, industriegebieden en vulkanen. Na had je Apaches achter je aan en was je lekker radioactief stof aan het inademen.quote:Op donderdag 25 september 2025 04:56 schreef LTVDK het volgende:
Wel de locatie waar de allereerste atoombom ooit tot ontploffing is gebracht
Dat ziet er inderdaad heel smerig uit! Gaan ze je hele huis nu zo decoreren?quote:Op donderdag 25 september 2025 05:24 schreef bitterbal het volgende:
@:recce weet je nog dat k vertelde over dat alien achtige ding met gele smurrie? er zit er weer 1![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, kom je hier vaker?quote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad heel smerig uit! Gaan ze je hele huis nu zo decoreren?
Waarschuwing, treinen liggen vermoedelijk wat zwaar op de maagquote:Op donderdag 25 september 2025 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in koffie. Maar eerst even treinen
Gevaarlijke volgorde.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in koffie. Maar eerst even treinen
Komt toch met vertraging.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarschuwing, treinen liggen vermoedelijk wat zwaar op de maag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Drie keer raden wie niet willen tekenen, voor een koelkastquote:Kamerfracties niet eens over gezamenlijk statement tegen geweld Den Haag
Linksquote:Op donderdag 25 september 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie keer raden wie niet willen tekenen, voor een koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |