Wennen. Hier waar ik zit is het 16quote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Fuck het is onder de 18 graden in de woonkamer. 🥶
Thanksquote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, van harte gefeliciteerd
Pff vreselijkquote:Op donderdag 25 september 2025 08:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wennen. Hier waar ik zit is het 16
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:07 schreef Ama het volgende:
Fuck het is onder de 18 graden in de woonkamer. 🥶
bahquote:Op donderdag 25 september 2025 08:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wennen. Hier waar ik zit is het 16
Jaloersquote:Op donderdag 25 september 2025 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
net 20 graden in de woonkamer hier
Dankjewelquote:Op donderdag 25 september 2025 07:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Ama gefeliciteerd met je verjaardag
Wow gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 september 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
It's my lucky day![]()
Beste vriend B Bal
Ik ben meneer Scott Godfrey, de megawinnaar van $699 miljoen in de Mega Millions Jackpot. Als u deze e-mail ontvangt, is uw e-mailadres geselecteerd na een spinball. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb vrijwillig besloten om u een bedrag van (twee miljoen vijfhonderdduizend dollar) te doneren aan een van de vijf geselecteerde e-mailadressen om mijn winst te bekijken. Zie mijn YouTube-pagina hieronder.
Kan je mij wel even een miljoen geven voor mijn verjaardag toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |