quote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar okee![]()
Er wordt deze vakantie sowieso legendarisch weinig gedronken. Soms delen we een halve liter lokaal 4% spul.. soms zelfs 2. Soms helemaal niet.
Sober Scotquote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt deze vakantie sowieso legendarisch weinig gedronken. Soms delen we een halve liter lokaal 4% spul.. soms zelfs 2. Soms helemaal niet.
9 maandenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb je net 2 weken.
Ik ben ze in 5 jaar nog nooit tegengekomen op straat.
Ok, laatste wat ik eraan wijd dan.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me best goed in die post vinden, alleen als iemand die polarisatie een belangrijk thema vindt, vind ik het wel een minpunt.
Niet eens een proeverijtje?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onze oudste kwam mij erg vaak ophalen in de buurt van de bushalte.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb je net 2 weken.
Ik ben ze in 5 jaar nog nooit tegengekomen op straat.
en dat terwijl Talisker gewoon op Skye ligtquote:Op donderdag 25 september 2025 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens een proeverijtje?
Niznoquote:
Ja, je niet vol laten lopen is één, maar als je normaliter een whiskeytje kan waarderen, zou ik die toch zeker even meepakken.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl Talisker gewoon op Skye ligt
altijd goed om verder mee wakker te wordenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om verder mee wakker te worden
zo zo luxe op een dienbladje en dan ook nog een onderzetten zodat het dienbladje niet vies wordtquote:
Najaquote:Op donderdag 25 september 2025 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, net een paar dagen.
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo zo luxe op een dienbladje en dan ook nog een onderzetten zodat het dienbladje niet vies wordt
Die kat is pas net een beetje gewendquote:
een klein dram om even te nippen en op te warmenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je niet vol laten lopen is één, maar als je normaliter een whiskeytje kan waarderen, zou ik die toch zeker even meepakken.
Dat was na drie dagen ofzo al wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kat is pas net een beetje gewend
Niet in je fabriek.quote:
Daar!quote:
Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
zie nu dit filmpje van Volkert van der g. Woont volgens de comments vrij in apeldoorn?
Waarom heeft die man eigenlijk geen levenslang gekregen?
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?
Ballie begint al kennis van Nederland te verliezenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?
Kans op herhaling werd te klein geacht.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregen![]()
wat een idioot die met die microfoon.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
heb dat filmpje niet geplaatst
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
en hij is ook nog eens vervroegd vrijgekomenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans op herhaling werd te klein geacht.
En hij riep dat 'ie wilde emigreren ja, maar niet gedaan uiteindelijk.
Polariseren is zelden de intentie.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, laatste wat ik eraan wijd dan.
Wie zegt dat polariseren de intentie is in dit geval?
Ja, net als heel veel anderen, dat is vrij gebruikelijk in Nederland. Dat een zaak veel publieke aandacht genereert, betekent niet dat de daad daardoor erger of minder erg is dan vergelijkbare misdaden, daar hebben we juist een rechtssysteem voor.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hij is ook nog eens vervroegd vrijgekomen
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregen![]()
zeker niet voor maar 1 moordjequote:Op donderdag 25 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.
Jij betaalt graag extra belasting om iemand waarbij de kans op recidive zeer klein/nihil wordt verwacht z'n leven in opsluiting te laten slijten?quote:
Das wel schattigquote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
onze oudste kwam mij erg vaak ophalen in de buurt van de bushalte.
Geen idee waar hij op wacht zat want ik had niet dezelfde werktijden elke dag, maar voor ik een brandgang in ging draaien kwam hij er dan hard mauwend aanlopen
hij kwam ook vaak mauwend naar de achterdeur van huis lopen. dan had hij erg hard gejaagd en kwam hij thuis met een blaadje. Van de boom twee huizen verderop.quote:
Daar ging het toch niet over? Ama zegt dat je in NL niet zo snel levenslang krijgt. En ik reageer daarop.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij betaalt graag extra belasting om iemand waarbij de kans op recidive zeer klein/nihil wordt verwacht z'n leven in opsluiting te laten slijten?
En ik reageer op de gevolgen die daarbij horen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet over? Ama zegt dat je in NL niet zo snel levenslang krijgt. En ik reageer daarop.
Ik krijg vogels en mollen. Maar die leggen ze netjes in de woonkamer voor als ik 's ochtends mn bed uit komquote:Op donderdag 25 september 2025 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij kwam ook vaak mauwend naar de achterdeur van huis lopen. dan had hij erg hard gejaagd en kwam hij thuis met een blaadje. Van de boom twee huizen verderop.
Was hij ook altijd enorm trots op
dat deed die vega van ons nietquote:Op donderdag 25 september 2025 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg vogels en mollen. Maar die leggen ze netjes in de woonkamer voor als ik 's ochtends mn bed uit kom
dat zeg je nu wel maar doodstraffen kosten ook klauwen vol geld tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:42 schreef rival het volgende:
Het was goedkoper geweest om die vent een spuitje te geven. Maar helaas doen wij niet meer aan de doodstraf.
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, tijd om wat anders te gaan doen voor ik echt in een discussie duik.
Omelet met ham en kaas hierquote:
Soms heb ik door wanneer ik moet stoppen.quote:
Dat is een mooie eigenschapquote:Op donderdag 25 september 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms heb ik door wanneer ik moet stoppen.
Politieagenten, wekzijnswerkers en boa's met euthanasiespuiten uitrustenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:42 schreef rival het volgende:
Het was goedkoper geweest om die vent een spuitje te geven. Maar helaas doen wij niet meer aan de doodstraf.
Omdat het onopgevoede nageboortes zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet rond deze tijd altijd dat er een basisschool vlak naast de Jumbo zit. Waarom moeten kinderen ALTIJD gillen als ze iets doen.
Geen rechtbank ertussen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Politieagenten, wekzijnswerkers en boa's met euthanasiespuiten uitrusten
The Punisher!quote:
nee die andere Ruud.quote:
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie doorquote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
chatgpt heeft een nieuwe functie. Je opent de camera en chatgpt kan vertellen wat die ziet
en wat zegt die over jou?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
chatgpt heeft een nieuwe functie. Je opent de camera en chatgpt kan vertellen wat die ziet
wtf. het is alsof je aan het videobellen bent met iemandquote:Op donderdag 25 september 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie door
big data. alles levert geld opquote:
Niks over de frituur?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gezellig en spontane uitstraling
Werkt duidelijk nog niet helemaal goed dus.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze herkent niet dat ik een snack ben nee
lekker vla slobberenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb honger. Ik wil eten. Schiet op verdoving
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een tosti-apparaat aanschaffen.
quote:
Even die hippe bril met camera erin kopen en AI kan alles voor je doenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
Dit vind ik ook erg verontrustend ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie door
Ja straks wordt je door iedereen bespiedquote:Op donderdag 25 september 2025 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even die hippe bril met camera erin kopen en AI kan alles voor je doen
Echt hequote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja straks wordt je door iedereen bespied
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit vind ik ook erg verontrustend ja.
Fobo leegmaken voordat ze hier uitkomen.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zet de helm wel weer op.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Fobo leegmaken voordat ze hier uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |