wtf. het is alsof je aan het videobellen bent met iemandquote:Op donderdag 25 september 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie door
big data. alles levert geld opquote:
Niks over de frituur?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gezellig en spontane uitstraling
Werkt duidelijk nog niet helemaal goed dus.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze herkent niet dat ik een snack ben nee
lekker vla slobberenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb honger. Ik wil eten. Schiet op verdoving
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een tosti-apparaat aanschaffen.
quote:
Even die hippe bril met camera erin kopen en AI kan alles voor je doenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
chatgpt heeft een nieuwe functie. Je opent de camera en chatgpt kan vertellen wat die ziet
Dit vind ik ook erg verontrustend ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie door
Ja straks wordt je door iedereen bespiedquote:Op donderdag 25 september 2025 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even die hippe bril met camera erin kopen en AI kan alles voor je doen
Echt hequote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja straks wordt je door iedereen bespied
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit vind ik ook erg verontrustend ja.
Fobo leegmaken voordat ze hier uitkomen.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zet de helm wel weer op.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Fobo leegmaken voordat ze hier uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |