Omelet met ham en kaas hierquote:
Soms heb ik door wanneer ik moet stoppen.quote:
Dat is een mooie eigenschapquote:Op donderdag 25 september 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms heb ik door wanneer ik moet stoppen.
Politieagenten, wekzijnswerkers en boa's met euthanasiespuiten uitrustenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:42 schreef rival het volgende:
Het was goedkoper geweest om die vent een spuitje te geven. Maar helaas doen wij niet meer aan de doodstraf.
Omdat het onopgevoede nageboortes zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet rond deze tijd altijd dat er een basisschool vlak naast de Jumbo zit. Waarom moeten kinderen ALTIJD gillen als ze iets doen.
Geen rechtbank ertussen.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Politieagenten, wekzijnswerkers en boa's met euthanasiespuiten uitrusten
The Punisher!quote:
nee die andere Ruud.quote:
quote:
Hmm, al lang niet meer gehad.quote:
daarmee begint het, straks hoef je je cameraapp niet eens te openen en weet de eigenaar van chatgpt precies waar je bent en wat je doet en verkoopt die de informatie doorquote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
chatgpt heeft een nieuwe functie. Je opent de camera en chatgpt kan vertellen wat die ziet
en wat zegt die over jou?quote:Op donderdag 25 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
chatgpt heeft een nieuwe functie. Je opent de camera en chatgpt kan vertellen wat die ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |