Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
zie nu dit filmpje van Volkert van der g. Woont volgens de comments vrij in apeldoorn?
Waarom heeft die man eigenlijk geen levenslang gekregen?
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?
Ballie begint al kennis van Nederland te verliezenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man is al jaren weer op vrije voeten. Is ook wel algemeen bekend toch?
Kans op herhaling werd te klein geacht.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregen![]()
wat een idioot die met die microfoon.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
heb dat filmpje niet geplaatst
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
en hij is ook nog eens vervroegd vrijgekomenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kans op herhaling werd te klein geacht.
En hij riep dat 'ie wilde emigreren ja, maar niet gedaan uiteindelijk.
Polariseren is zelden de intentie.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, laatste wat ik eraan wijd dan.
Wie zegt dat polariseren de intentie is in dit geval?
Ja, net als heel veel anderen, dat is vrij gebruikelijk in Nederland. Dat een zaak veel publieke aandacht genereert, betekent niet dat de daad daardoor erger of minder erg is dan vergelijkbare misdaden, daar hebben we juist een rechtssysteem voor.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hij is ook nog eens vervroegd vrijgekomen
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat die naar duitsland was vertrokken. Dat die op vrije voeten is mij bekend aangezien ik mij afvraag waarom die geen levenslang heeft gekregen![]()
zeker niet voor maar 1 moordjequote:Op donderdag 25 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.
Helaas niet nee.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in Nederland niet zo snel levenslang.
Jij betaalt graag extra belasting om iemand waarbij de kans op recidive zeer klein/nihil wordt verwacht z'n leven in opsluiting te laten slijten?quote:
Das wel schattigquote:Op donderdag 25 september 2025 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
onze oudste kwam mij erg vaak ophalen in de buurt van de bushalte.
Geen idee waar hij op wacht zat want ik had niet dezelfde werktijden elke dag, maar voor ik een brandgang in ging draaien kwam hij er dan hard mauwend aanlopen
hij kwam ook vaak mauwend naar de achterdeur van huis lopen. dan had hij erg hard gejaagd en kwam hij thuis met een blaadje. Van de boom twee huizen verderop.quote:
Daar ging het toch niet over? Ama zegt dat je in NL niet zo snel levenslang krijgt. En ik reageer daarop.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij betaalt graag extra belasting om iemand waarbij de kans op recidive zeer klein/nihil wordt verwacht z'n leven in opsluiting te laten slijten?
En ik reageer op de gevolgen die daarbij horen.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet over? Ama zegt dat je in NL niet zo snel levenslang krijgt. En ik reageer daarop.
Ik krijg vogels en mollen. Maar die leggen ze netjes in de woonkamer voor als ik 's ochtends mn bed uit komquote:Op donderdag 25 september 2025 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij kwam ook vaak mauwend naar de achterdeur van huis lopen. dan had hij erg hard gejaagd en kwam hij thuis met een blaadje. Van de boom twee huizen verderop.
Was hij ook altijd enorm trots op
dat deed die vega van ons nietquote:Op donderdag 25 september 2025 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg vogels en mollen. Maar die leggen ze netjes in de woonkamer voor als ik 's ochtends mn bed uit kom
dat zeg je nu wel maar doodstraffen kosten ook klauwen vol geld tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:42 schreef rival het volgende:
Het was goedkoper geweest om die vent een spuitje te geven. Maar helaas doen wij niet meer aan de doodstraf.
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, tijd om wat anders te gaan doen voor ik echt in een discussie duik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |