quote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar okee![]()
Er wordt deze vakantie sowieso legendarisch weinig gedronken. Soms delen we een halve liter lokaal 4% spul.. soms zelfs 2. Soms helemaal niet.
Sober Scotquote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt deze vakantie sowieso legendarisch weinig gedronken. Soms delen we een halve liter lokaal 4% spul.. soms zelfs 2. Soms helemaal niet.
9 maandenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb je net 2 weken.
Ik ben ze in 5 jaar nog nooit tegengekomen op straat.
Ok, laatste wat ik eraan wijd dan.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me best goed in die post vinden, alleen als iemand die polarisatie een belangrijk thema vindt, vind ik het wel een minpunt.
Niet eens een proeverijtje?quote:Op donderdag 25 september 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onze oudste kwam mij erg vaak ophalen in de buurt van de bushalte.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb je net 2 weken.
Ik ben ze in 5 jaar nog nooit tegengekomen op straat.
en dat terwijl Talisker gewoon op Skye ligtquote:Op donderdag 25 september 2025 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens een proeverijtje?
Niznoquote:
Ja, je niet vol laten lopen is één, maar als je normaliter een whiskeytje kan waarderen, zou ik die toch zeker even meepakken.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat terwijl Talisker gewoon op Skye ligt
altijd goed om verder mee wakker te wordenquote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om verder mee wakker te worden
zo zo luxe op een dienbladje en dan ook nog een onderzetten zodat het dienbladje niet vies wordtquote:
Najaquote:Op donderdag 25 september 2025 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, net een paar dagen.
Jaquote:Op donderdag 25 september 2025 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo zo luxe op een dienbladje en dan ook nog een onderzetten zodat het dienbladje niet vies wordt
Die kat is pas net een beetje gewendquote:
een klein dram om even te nippen en op te warmenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je niet vol laten lopen is één, maar als je normaliter een whiskeytje kan waarderen, zou ik die toch zeker even meepakken.
Dat was na drie dagen ofzo al wel.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kat is pas net een beetje gewend
Niet in je fabriek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |