Nee, gehoord op het radio nieuwsquote:Op donderdag 25 september 2025 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het al gelezen, dat is valsspelen
quote:Op donderdag 25 september 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, gehoord op het radio nieuws
Dit is wel heel erg voor de hand liggendquote:
Ik zou je kruis niet slaan.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor de mishandeling van m'n gebit
*kruis slaat*
IJstheequote:
ijsblokjes erin en je hebt ijstheequote:
Ik geef ze groot gelijk ook trouwens.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie keer raden wie niet willen tekenen, voor een koelkast
quote:
GMTAquote:Op donderdag 25 september 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ijsblokjes erin en je hebt ijsthee
quote:Op donderdag 25 september 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. Sale geshopt.
@:ieniminimuisLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou juist dat vestje wel willen hebben"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hahaquote:Op donderdag 25 september 2025 09:51 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd @:ama![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, daarom heb ik 'm geshopt.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zou juist dat vestje wel willen hebben
Ohh nu snap ik hetquote:Op donderdag 25 september 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik 'm geshopt.
¤188quote:Op donderdag 25 september 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Is deze trouwens @:essnhills
https://sondeflor.com/col(...)no-wool-burgundy-red
Ja, gemaakt in Europa van goed/duurzaam materiaal. Idee is ook dat het een flink aantal jaar meegaat.quote:
Komt door de merino wol.quote:
Exact dat is het.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben begonnen mijn eigen vesten en truien te haken. Dus bijna 100 euro aan wol en flink wat uurtjes werk.
Dan heb ik wel uniek item en hopelijk gaat het langer mee dan de meeste fast fashion spul.
Ja dat snap ik wel, maar ik moet toch een klein beetje op de centjes letten, en ik doe ook jaren met goedkopere vestjesquote:Op donderdag 25 september 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gemaakt in Europa van goed/duurzaam materiaal. Idee is ook dat het een flink aantal jaar meegaat.
En dus bijna ¤50 korting, want sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |