Goede gesprekken ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:28 schreef maily het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic![]()
[ link | afbeelding ]
Voor de vuist wegquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Met Willem Duys als presentator
Lekker om weg te kijken met wat borrelboontjesquote:
Dat heb ik met RUR en een glas melk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker om weg te kijken met wat borrelboontjes
Nu hoort ik dat hier een fuif is....quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
Het tijgernootje is een lekker nootje
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:19 schreef pullup het volgende:
Daar gaan ze allemaal, Gordon incluis
[ afbeelding ]
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komen
Ik vind dat toegestaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komen
Wel een leuk meisje hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:59 schreef maily het volgende:
Herkennen jullie deze mens(en)?
ONZ / Welke fokkert is dit?
Mooiste filmpje was van een gozer die vroeg om hun huizen en auto's, die hadden ze toch niet meer nodig in heaven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat toegestaan
Het mooie is dat als daadwerkelijk iedereen die zichzelf voor de rapture in aanmerking vind komen foetsie is het waarschijnlijk hier meteen en betere plek is
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooiste filmpje was van een gozer die vroeg om hun huizen en auto's, die hadden ze toch niet meer nodig in heaven.
quote:
quote:
Jammer, zaten best goede producten bijquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
Aardappelproducent CêlaVíta is failliet
Het is over en uit voor aardappelproducent CêlaVíta. Het bedrijf maakt definitief geen doorstart na het aangekondigde faillissement van vorige maand. Het is niet gelukt om bedrijven te vinden die de producent willen overnemen, meldt de curator.
Dit valt me wel op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het was bijna Nice in Nice![]()
https://www.hln.be/buiten(...)el-in-nice~a47d6f29/
Best wel ja.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer, zaten best goede producten bij
Waarom valt dat op?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit valt me wel op.
[ afbeelding ]
Klein vliegveldje ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het was bijna Nice in Nice![]()
https://www.hln.be/buiten(...)el-in-nice~a47d6f29/
Nog steeds geen reden om ze op elkaar te parkeren toch?quote:
Er zat er een te snurkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden om ze op elkaar te parkeren toch?
PB zou trots op je zijn geweestquote:
Hij neemt ontslag toch? En gaat dan nog even eisen.quote:
Denk het ook wel.quote:
C'est la vie(ta)quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
Aardappelproducent CêlaVíta is failliet
Het is over en uit voor aardappelproducent CêlaVíta. Het bedrijf maakt definitief geen doorstart na het aangekondigde faillissement van vorige maand. Het is niet gelukt om bedrijven te vinden die de producent willen overnemen, meldt de curator.
Enig idee waar die uithangt?quote:
Jeugdsentimentquote:
Lijkt me logisch, het hoort nu nog bij zijn taak toch?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij neemt ontslag toch? En gaat dan nog even eisen.
Zo is het leven..quote:
Geen enkel helaasquote:
En toch klik ik dit aan.quote:
Terechtquote:
Dat is zeker een mooi tempo.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:44 schreef pullup het volgende:
En hier heb ik mijn roeiers mee opgevoed vanochtendZe konden het waarderen
De meesten kende het niet maar er was er ook een bij die bijna letterlijk de hele tekst kon meezingenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi tempo.![]()
![]()
Heel mooi bedacht, Was er iemand die het nummer kende ?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
De meesten kende het niet maar er was er ook een bij die bijna letterlijk de hele tekst kon meezingen
Dan zitten er van die witte poederstrepen inquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan Gordon ?
Hij doet nu een ochtendshow op Radio 10 . Is niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zitten er van die witte poederstrepen in
ik heb erover gelezen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet nu een ochtendshow op Radio 10 . Is niet om aan te horen.
Kon ik maar even bij je zijnquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb erover gelezen.
en daar houd ik het bij.
nee dat andere hilarische liedje dat jij lang geleden postte in dtsquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kon ik maar even bij je zijn
Nou echtquote:
Zit er wel ‘Red’ in jouw username?quote:
shoerquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zit er wel ‘Red’ in jouw username?
Grappigquote:
Ik zie ook helemaal geen roodquote:
Dat doe jij expres om mij te pesten.quote:
ik heet geen marcquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe jij expres om mij te pesten.
Dat moest er nog bijkomen...quote:
Wat voor voordeel zouden we daarvan hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
We moeten ons aansluiten bij Sauron
Extra grote feestjesquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat voor voordeel zouden we daarvan hebben?
Aha ik vond het eigenlijk nooit zo'n enorm feestbeest maar ik kan me natuurlijk vergissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie omgeving
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben jaren geleden een keer bij Sauron langs gegaan
En had je de ring bij je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie omgeving
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Shit, de ring vergeten!quote:
Je kent hem?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha ik vond het eigenlijk nooit zo'n enorm feestbeest maar ik kan me natuurlijk vergissen
Geeft niet, de adelaars brengen hem welquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Shit, de ring vergeten!
Sorry Midden-aarde
Zal ik die opendeur intrappen of niet ...............quote:
Hij doet af en toe wat boodschappen voor mequote:
Lijkt me een goede invulling van zijn taakstraf jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet af en toe wat boodschappen voor me
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
We moeten ons aansluiten bij Sauron
Dude, soms maak je het best moeilijk ............quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Dat vindt mijn parkiet nou ook.quote:
Gaan jullie dit weekend weer samen weg?quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vindt mijn parkiet nou ook.
Dat doen we elk weekend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan jullie dit weekend weer samen weg?
Daarom toch.quote:
Lekker racen!!quote:Op woensdag 24 september 2025 03:29 schreef engine het volgende:
Scootmobiel die zomaar 45 km per uur gaatdat lijkt me echt een heel goed idee!
[ afbeelding ]
Hier nog niet gelukkigquote:
ramen open laten staan, en het koelde sneller af dan verwacht, doe voor ik wegga straks maar alles dichtquote:
Enigquote:Op woensdag 24 september 2025 07:58 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd met de geboorte van Chateaumigraine![]()
[ afbeelding ]
Chateautje heeft een unieke naam
Moet je maar niet in Bangkok gaan wonenquote:Op woensdag 24 september 2025 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
En soms heb je dan zomaar een sinkhole in je straat,
kijk het filmpje in de link
https://www.ad.nl/buitenl(...)torten-weg~a9b95a7a/
Vond Bangkok ook geen heel fijne stad.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Bangkok gaan wonen
Ik ben nog nooit in ZO Azie geweest, ergens trekt het me niet echtquote:Op woensdag 24 september 2025 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vond Bangkok ook geen heel fijne stad.
Thailand in het geheel wel weer een mooi land
Niet doen als het je niet trektquote:Op woensdag 24 september 2025 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in ZO Azie geweest, ergens trekt het me niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 24 september 2025 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Passende afbeelding wel bij (delen van) ZO AzieNu nog het geslachtsdeel dat de dame bij geboorte heef gekregen... (lees mannelijk )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hallo Driepink.quote:
Ik krijg langzamerhand de boel weer op een rijtje.quote:
Dat is altijd fijn!quote:Op woensdag 24 september 2025 13:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg langzamerhand de boel weer op een rijtje.
Alleen de voor mij belangrijke dingen nog niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn!
Hier moet ik de dag nog door zien te komen.. maar er is vrijwel geen werk te doen
Wat is er nou echt belangrijkquote:Op woensdag 24 september 2025 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen de voor mij belangrijke dingen nog niet.
Passende afbeelding wel bij (delen van) ZO AzieOlle snoeperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik dacht dat die al wel een jaartje of 20 geleden gestopt wasquote:
Passende afbeelding wel bij (delen van) ZO AzieVooral de rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In die afbeeldingen onder aan de paginaquote:
Ik zie letterlijk alleen maar NSFW dingen daar nuquote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In die afbeeldingen onder aan de pagina
Dat is regelmatig zo jaquote:Op woensdag 24 september 2025 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zie letterlijk alleen maar NSFW dingen daar nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 24 september 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Deze nsfw zit er voor mij nu bijWOW, DIT KAN ECHT NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja die heb ik uitstaanquote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In die afbeeldingen onder aan de pagina
Lekker! Ik heb gisteren zuurkool gegeten, smaakte ook weer heerlijk!quote:Op woensdag 24 september 2025 17:31 schreef RedShoe het volgende:
Het eten staat op.
Boerenkool met rookworst
Zinkzalf helptquote:Op woensdag 24 september 2025 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
En soms heb je dan zomaar een sinkhole in je straat,
kijk het filmpje in de link
https://www.ad.nl/buitenl(...)torten-weg~a9b95a7a/
Kook je dat met sherry?quote:Op woensdag 24 september 2025 18:30 schreef pullup het volgende:
Bietensoep met sherry en dille
En een goed broodje blauwe kaas
Er gaat een scheutje doorheenquote:
Ik heb het wel eens gebruikt voor stoofvlees.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een fles Fino die ik ook voor door de soep gebruik...
Ja dat kan ook prima idd ...quote:Op woensdag 24 september 2025 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gebruikt voor stoofvlees.
De Avondspits en tegenwoordig De Taalstaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Luisterde je ook wel eens naar hem?
Ik echt nooit. Altijd een andere zender opstaan.
Dat klinkt best culinair.quote:
Dat was het niet. Worstje zo gehaald bij de slager, of meer stond er om wat anders te halen en dit zag er lekker uitquote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was het niet. Worstje zo gehaald bij de slager, of meer stond er om wat anders te halen en dit zag er lekker uit
Was een optie. Al had ik geen krieltjes.quote:
Heb wel inspiratie voor morgen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was een optie. Al had ik geen krieltjes.
Ik heb al heel lekkere gehaktballen voor morgenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb wel inspiratie voor morgen.
Met nananananas toch wel?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vanavond een pizza in de oven gemieterd. Hij was lekker.
Met salalalalalalalalalalalalami.quote:
En nananananannaas?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met salalalalalalalalalalalalami.
Ik heb dat wel gehad maar dan als nagerechtquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad maar dan als nagerecht
Dat is ook lekkerder dan op een pizza.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad maar dan als nagerecht
Mijn parkiet is trots op jou.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Bij een pizzeria hier in de buurt wilde ik vroeger altijd de Pizza Tropicana. Die was met ananas en banaan![]()
Ik heb inmiddels mijn leven gebeterd
Niemand knippert met zijn ogen als je dat op een pannenkoek doetquote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Bij een pizzeria hier in de buurt wilde ik vroeger altijd de Pizza Tropicana. Die was met ananas en banaan![]()
Hoe komt banaan uit zo'n oven? Dat is toch gesmolten?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
100.000 Italians just diedquote:Op woensdag 24 september 2025 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Niemand knippert met zijn ogen als je dat op een pannenkoek doetToch min of meer hetzelfde
Mooi zo, zijn toch een beetje zeurpieten en dramaqueensquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 24 september 2025 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Niemand knippert met zijn ogen als je dat op een pannenkoek doetToch min of meer hetzelfde
Net zo makkelijk jaquote:Op woensdag 24 september 2025 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Je ziet ook wel eens van die pizzapannenkoeken. Eigenlijk pizza's maar dan met een pannenkoekbodem
Ik zou het best proberen als ik het voorgeschoteld krijgquote:
@Deisyy je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef pullup het volgende:
Dees kan deze pagina beter even overslaan
Dit is gewoon een toetjequote:
Dit is meer een vruchten taartje.quote:
Dat is ook zo met Nutella en banaanquote:
Gewoon op een pizza bodemquote:Op woensdag 24 september 2025 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is meer een vruchten taartje.
Ziet er wel kleurrijk uit.quote:
Dat is sowieso een lekkere combinatiequote:Op woensdag 24 september 2025 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook zo met Nutella en banaan
Ook wel een mooie combi De sterke smaak van stilton met het zoete van de kersen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
Pizza met stilton en kersen![]()
[ afbeelding ]
Niet verkeerdquote:Op woensdag 24 september 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me oprecht ook geen slechte combi. Kaas en fruit kan prima samen. Sowieso zout en zoet.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lig nog niet op bed maar ik heb ook zin in kaas.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Lig al op bed maar opeens zin in kaas
Breng jij Koen even kaas dan.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig nog niet op bed maar ik heb ook zin in kaas.
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat hier iets niet goed.![]()
Heb ik de Dees geband?
@JustinK zou ook GADVERDAMME zeggenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik de Dees geband?
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik de Dees geband?
Nee zeker niet, ik bel dol op kaas, ik was vanmiddag lunchen en had heerlijk rozijnenbrood met geitenkaasquote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK zou ook GADVERDAMME zeggen
Hier gaat iets goed foutquote:Op woensdag 24 september 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK zou ook GADVERDAMME zeggen
Viezebahquote:
Dat is een vaatdoek.quote:
Lekker sliepe.quote:
Ik heb mijn vaatdoek nog nooit een skottelslet genoemd. Dat is ook helemaal niet aardig.quote:
Beetje zoals een badeendje?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vaatdoek heeft ook gevoel.
Badeendjes hebben ook gevoelens.quote:
Wie beledig ik in dat geval?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen je moet niet tegen een badeendje zeggen dat het er als een vaatdoek uitziet
Is dat waarom ze vaak piepen als je er hard in knijpt?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hebben ook gevoelens.
Het, noem jij mij nu het?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen je moet niet tegen een badeendje zeggen dat het er als een vaatdoek uitziet
Anders moest ik het/hij/haar zeggen .... het ging over badeendjes in het algemeenquote:Op woensdag 24 september 2025 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het, noem jij mij nu het?![]()
Ik ben diep teleurgesteld in jou.
Ik had bijna mijn parkiet wakker gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Anders moest ik het/hij/haar zeggen .... het ging over badeendjes in het algemeen
fieuwquote:Op woensdag 24 september 2025 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn parkiet wakker gemaakt.
Gaat dit over de parkiet?quote:
Nee, over bepaalde etenswarenquote:
Was die ook al niet te vreten?quote:
Toen ik in Nieuw-Zeeland was vertelden ze me daar dat kiwi’s (de vogels, niet de vruchten) niet te vreten zijn.quote:
Zelfde verhaal las ik over de dodo's vorige week. Die schenen ook heel taai te zijn. Als je dan niet kan vliegen moet je zorgen dat ze je toch niet willen vangen denk ik danquote:Op donderdag 25 september 2025 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen ik in Nieuw-Zeeland was vertelden ze me daar dat kiwi’s (de vogels, niet de vruchten) niet te vreten zijn.
Ik denk dat dat voor parkieten ook opgaat
Hoe was dat laatste raketje? Weer een perfecte vlucht?quote:
Huhquote:Op donderdag 25 september 2025 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe was dat laatste raketje? Weer een perfecte vlucht?
Waar blijven de foto's?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:20 schreef Puzzie het volgende:
Vanmorgen lekker aan de wandel geweest , prachtig weer
Neequote:
Waarom gaan ze niet gewoon naar Amsterdam zoals alle andere toeristen?quote:Op donderdag 25 september 2025 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
@:domnivoor en andere utrechterts
https://www.ad.nl/binnenl(...)fietsfiles~ae3dd0e1/
Zwanon famile vond ik zo schattig maar om 'buiten' te kunnen wandelen moet ik eerst wel een stukje wijk door, al woon ik aan de rand van Zwolliequote:Op donderdag 25 september 2025 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie nu iets van huizen of een woonwijk, dat is meestal niet
Vraag het ze? Ze staan bij jou hequote:Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom gaan ze niet gewoon naar Amsterdam zoals alle andere toeristen?
Zwanen kunnen leuk zijn ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zwanon famile vond ik zo schattig maar om 'buiten' te kunnen wandelen moet ik eerst wel een stukje wijk door, al woon ik aan de rand van Zwollie
Het is gewoon wat overloop. Klein gedeelte van wat we hier hebben.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom gaan ze niet gewoon naar Amsterdam zoals alle andere toeristen?
Jazeker kunnen die vervelend uit de hoek komenquote:Op donderdag 25 september 2025 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwanen kunnen leuk zijn ja.
Ook heel vervelend
Heb je die foto wel gezien?quote:
Ja, gezien.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je die foto wel gezien?
Dat ziet er compleet rustig uit daar
Ik denk dat het gewoon fake news is van dat hele AD, wie gaat die kale lege straat daar nu bekijkenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gezien.
Jij bent gewoon jaloers dat ze toch naar Utreg gaan en niet bij jou om de hoek staan
Zelfs in de zijstraatjes in Osdorp is het gewoon drukkerquote:Op donderdag 25 september 2025 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon fake news is van dat hele AD, wie gaat die kale lege straat daar nu bekijken
quote:Op donderdag 25 september 2025 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon fake news is van dat hele AD, wie gaat die kale lege straat daar nu bekijken
lolquote:Op donderdag 25 september 2025 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kon em niet bekijkenquote:Op donderdag 25 september 2025 12:41 schreef Driepink het volgende:
Ik snap dat hele nieuwsbericht niet.. Fietsen in Utrecht om fietsfiles te veroorzaken? Wat is het doel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |