Goede gesprekken ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:28 schreef maily het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic![]()
[ link | afbeelding ]
Voor de vuist wegquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Met Willem Duys als presentator
Lekker om weg te kijken met wat borrelboontjesquote:
Dat heb ik met RUR en een glas melk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker om weg te kijken met wat borrelboontjes
Nu hoort ik dat hier een fuif is....quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
Het tijgernootje is een lekker nootje
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:19 schreef pullup het volgende:
Daar gaan ze allemaal, Gordon incluis
[ afbeelding ]
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komen
Ik vind dat toegestaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komen
Wel een leuk meisje hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:59 schreef maily het volgende:
Herkennen jullie deze mens(en)?
ONZ / Welke fokkert is dit?
Mooiste filmpje was van een gozer die vroeg om hun huizen en auto's, die hadden ze toch niet meer nodig in heaven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat toegestaan
Het mooie is dat als daadwerkelijk iedereen die zichzelf voor de rapture in aanmerking vind komen foetsie is het waarschijnlijk hier meteen en betere plek is
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooiste filmpje was van een gozer die vroeg om hun huizen en auto's, die hadden ze toch niet meer nodig in heaven.
quote:
quote:
Jammer, zaten best goede producten bijquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
Aardappelproducent CêlaVíta is failliet
Het is over en uit voor aardappelproducent CêlaVíta. Het bedrijf maakt definitief geen doorstart na het aangekondigde faillissement van vorige maand. Het is niet gelukt om bedrijven te vinden die de producent willen overnemen, meldt de curator.
Dit valt me wel op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het was bijna Nice in Nice![]()
https://www.hln.be/buiten(...)el-in-nice~a47d6f29/
Best wel ja.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer, zaten best goede producten bij
Waarom valt dat op?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit valt me wel op.
[ afbeelding ]
Klein vliegveldje ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het was bijna Nice in Nice![]()
https://www.hln.be/buiten(...)el-in-nice~a47d6f29/
Nog steeds geen reden om ze op elkaar te parkeren toch?quote:
Er zat er een te snurkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden om ze op elkaar te parkeren toch?
PB zou trots op je zijn geweestquote:
Hij neemt ontslag toch? En gaat dan nog even eisen.quote:
Denk het ook wel.quote:
C'est la vie(ta)quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
Aardappelproducent CêlaVíta is failliet
Het is over en uit voor aardappelproducent CêlaVíta. Het bedrijf maakt definitief geen doorstart na het aangekondigde faillissement van vorige maand. Het is niet gelukt om bedrijven te vinden die de producent willen overnemen, meldt de curator.
Enig idee waar die uithangt?quote:
Jeugdsentimentquote:
Lijkt me logisch, het hoort nu nog bij zijn taak toch?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij neemt ontslag toch? En gaat dan nog even eisen.
Zo is het leven..quote:
Geen enkel helaasquote:
En toch klik ik dit aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |