Goede gesprekken ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:28 schreef maily het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic![]()
[ link | afbeelding ]
Voor de vuist wegquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Met Willem Duys als presentator
Lekker om weg te kijken met wat borrelboontjesquote:
Dat heb ik met RUR en een glas melk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker om weg te kijken met wat borrelboontjes
Nu hoort ik dat hier een fuif is....quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
Het tijgernootje is een lekker nootje
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:19 schreef pullup het volgende:
Daar gaan ze allemaal, Gordon incluis
[ afbeelding ]
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komen
Ik vind dat toegestaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand een schop omhoog geven? Ik ken er wel een paar die in aanmerking komen
Wel een leuk meisje hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:59 schreef maily het volgende:
Herkennen jullie deze mens(en)?
ONZ / Welke fokkert is dit?
Mooiste filmpje was van een gozer die vroeg om hun huizen en auto's, die hadden ze toch niet meer nodig in heaven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat toegestaan
Het mooie is dat als daadwerkelijk iedereen die zichzelf voor de rapture in aanmerking vind komen foetsie is het waarschijnlijk hier meteen en betere plek is
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooiste filmpje was van een gozer die vroeg om hun huizen en auto's, die hadden ze toch niet meer nodig in heaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |