Jammer, zaten best goede producten bijquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
Aardappelproducent CêlaVíta is failliet
Het is over en uit voor aardappelproducent CêlaVíta. Het bedrijf maakt definitief geen doorstart na het aangekondigde faillissement van vorige maand. Het is niet gelukt om bedrijven te vinden die de producent willen overnemen, meldt de curator.
Dit valt me wel op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het was bijna Nice in Nice![]()
https://www.hln.be/buiten(...)el-in-nice~a47d6f29/
Best wel ja.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer, zaten best goede producten bij
Waarom valt dat op?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit valt me wel op.
[ afbeelding ]
Klein vliegveldje ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het was bijna Nice in Nice![]()
https://www.hln.be/buiten(...)el-in-nice~a47d6f29/
Nog steeds geen reden om ze op elkaar te parkeren toch?quote:
Er zat er een te snurkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden om ze op elkaar te parkeren toch?
PB zou trots op je zijn geweestquote:
Hij neemt ontslag toch? En gaat dan nog even eisen.quote:
Denk het ook wel.quote:
C'est la vie(ta)quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
Aardappelproducent CêlaVíta is failliet
Het is over en uit voor aardappelproducent CêlaVíta. Het bedrijf maakt definitief geen doorstart na het aangekondigde faillissement van vorige maand. Het is niet gelukt om bedrijven te vinden die de producent willen overnemen, meldt de curator.
Enig idee waar die uithangt?quote:
Jeugdsentimentquote:
Lijkt me logisch, het hoort nu nog bij zijn taak toch?quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij neemt ontslag toch? En gaat dan nog even eisen.
Zo is het leven..quote:
En toch klik ik dit aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |