Met salalalalalalalalalalalalami.quote:
En nananananannaas?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met salalalalalalalalalalalalami.
Ik heb dat wel gehad maar dan als nagerechtquote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad maar dan als nagerecht
Dat is ook lekkerder dan op een pizza.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat wel gehad maar dan als nagerecht
Mijn parkiet is trots op jou.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Bij een pizzeria hier in de buurt wilde ik vroeger altijd de Pizza Tropicana. Die was met ananas en banaan![]()
Ik heb inmiddels mijn leven gebeterd
Niemand knippert met zijn ogen als je dat op een pannenkoek doetquote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Bij een pizzeria hier in de buurt wilde ik vroeger altijd de Pizza Tropicana. Die was met ananas en banaan![]()
Hoe komt banaan uit zo'n oven? Dat is toch gesmolten?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
100.000 Italians just diedquote:Op woensdag 24 september 2025 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Niemand knippert met zijn ogen als je dat op een pannenkoek doetToch min of meer hetzelfde
Mooi zo, zijn toch een beetje zeurpieten en dramaqueensquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 24 september 2025 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Niemand knippert met zijn ogen als je dat op een pannenkoek doetToch min of meer hetzelfde
Net zo makkelijk jaquote:Op woensdag 24 september 2025 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Je ziet ook wel eens van die pizzapannenkoeken. Eigenlijk pizza's maar dan met een pannenkoekbodem
Ik zou het best proberen als ik het voorgeschoteld krijgquote:
@Deisyy je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 24 september 2025 21:54 schreef pullup het volgende:
Dees kan deze pagina beter even overslaan
Dit is gewoon een toetjequote:
Dit is meer een vruchten taartje.quote:
Dat is ook zo met Nutella en banaanquote:
Gewoon op een pizza bodemquote:Op woensdag 24 september 2025 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is meer een vruchten taartje.
Ziet er wel kleurrijk uit.quote:
Dat is sowieso een lekkere combinatiequote:Op woensdag 24 september 2025 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook zo met Nutella en banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |