quote:Op woensdag 24 september 2025 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
Deze nsfw zit er voor mij nu bijWOW, DIT KAN ECHT NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja die heb ik uitstaanquote:Op woensdag 24 september 2025 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In die afbeeldingen onder aan de pagina
Lekker! Ik heb gisteren zuurkool gegeten, smaakte ook weer heerlijk!quote:Op woensdag 24 september 2025 17:31 schreef RedShoe het volgende:
Het eten staat op.
Boerenkool met rookworst
Zinkzalf helptquote:Op woensdag 24 september 2025 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
En soms heb je dan zomaar een sinkhole in je straat,
kijk het filmpje in de link
https://www.ad.nl/buitenl(...)torten-weg~a9b95a7a/
Kook je dat met sherry?quote:Op woensdag 24 september 2025 18:30 schreef pullup het volgende:
Bietensoep met sherry en dille
En een goed broodje blauwe kaas
Er gaat een scheutje doorheenquote:
Ik heb het wel eens gebruikt voor stoofvlees.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een fles Fino die ik ook voor door de soep gebruik...
Ja dat kan ook prima idd ...quote:Op woensdag 24 september 2025 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gebruikt voor stoofvlees.
De Avondspits en tegenwoordig De Taalstaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
Luisterde je ook wel eens naar hem?
Ik echt nooit. Altijd een andere zender opstaan.
Dat klinkt best culinair.quote:
Dat was het niet. Worstje zo gehaald bij de slager, of meer stond er om wat anders te halen en dit zag er lekker uitquote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was het niet. Worstje zo gehaald bij de slager, of meer stond er om wat anders te halen en dit zag er lekker uit
Was een optie. Al had ik geen krieltjes.quote:
Heb wel inspiratie voor morgen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was een optie. Al had ik geen krieltjes.
Ik heb al heel lekkere gehaktballen voor morgenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb wel inspiratie voor morgen.
Met nananananas toch wel?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vanavond een pizza in de oven gemieterd. Hij was lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |