Dat is zeker een mooi tempo.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:44 schreef pullup het volgende:
En hier heb ik mijn roeiers mee opgevoed vanochtendZe konden het waarderen
Bekijk deze YouTube-video
De meesten kende het niet maar er was er ook een bij die bijna letterlijk de hele tekst kon meezingenquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi tempo.![]()
![]()
Heel mooi bedacht, Was er iemand die het nummer kende ?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
De meesten kende het niet maar er was er ook een bij die bijna letterlijk de hele tekst kon meezingen
Dan zitten er van die witte poederstrepen inquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan Gordon ?
Hij doet nu een ochtendshow op Radio 10 . Is niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zitten er van die witte poederstrepen in
ik heb erover gelezen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet nu een ochtendshow op Radio 10 . Is niet om aan te horen.
Kon ik maar even bij je zijnquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb erover gelezen.
en daar houd ik het bij.
nee dat andere hilarische liedje dat jij lang geleden postte in dtsquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kon ik maar even bij je zijn
Bekijk deze YouTube-video
Nou echtquote:
Zit er wel ‘Red’ in jouw username?quote:
shoerquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zit er wel ‘Red’ in jouw username?
Grappigquote:
Ik zie ook helemaal geen roodquote:
Dat doe jij expres om mij te pesten.quote:
ik heet geen marcquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe jij expres om mij te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |