Viezebahquote:
Dat is een vaatdoek.quote:
Lekker sliepe.quote:
Ik heb mijn vaatdoek nog nooit een skottelslet genoemd. Dat is ook helemaal niet aardig.quote:
Beetje zoals een badeendje?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vaatdoek heeft ook gevoel.
Badeendjes hebben ook gevoelens.quote:
Wie beledig ik in dat geval?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen je moet niet tegen een badeendje zeggen dat het er als een vaatdoek uitziet
Is dat waarom ze vaak piepen als je er hard in knijpt?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes hebben ook gevoelens.
Het, noem jij mij nu het?quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen je moet niet tegen een badeendje zeggen dat het er als een vaatdoek uitziet
Anders moest ik het/hij/haar zeggen .... het ging over badeendjes in het algemeenquote:Op woensdag 24 september 2025 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het, noem jij mij nu het?![]()
Ik ben diep teleurgesteld in jou.
Ik had bijna mijn parkiet wakker gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Anders moest ik het/hij/haar zeggen .... het ging over badeendjes in het algemeen
fieuwquote:Op woensdag 24 september 2025 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn parkiet wakker gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |