Dat moest er nog bijkomen...quote:
Wat voor voordeel zouden we daarvan hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
We moeten ons aansluiten bij Sauron
Extra grote feestjesquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat voor voordeel zouden we daarvan hebben?
Aha ik vond het eigenlijk nooit zo'n enorm feestbeest maar ik kan me natuurlijk vergissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie omgeving
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben jaren geleden een keer bij Sauron langs gegaan
En had je de ring bij je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie omgeving
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Shit, de ring vergeten!quote:
Je kent hem?quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha ik vond het eigenlijk nooit zo'n enorm feestbeest maar ik kan me natuurlijk vergissen
Geeft niet, de adelaars brengen hem welquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Shit, de ring vergeten!
Sorry Midden-aarde
Zal ik die opendeur intrappen of niet ...............quote:
Hij doet af en toe wat boodschappen voor mequote:
Lijkt me een goede invulling van zijn taakstraf jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet af en toe wat boodschappen voor me
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 september 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
We moeten ons aansluiten bij Sauron
Dude, soms maak je het best moeilijk ............quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bijnaquote:
Dat vindt mijn parkiet nou ook.quote:
Gaan jullie dit weekend weer samen weg?quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vindt mijn parkiet nou ook.
Dat doen we elk weekend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan jullie dit weekend weer samen weg?
Daarom toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |