SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ja ik ook In winkelcentrum bij ouders is de Blokker wel weer teruggekomen, want dat was 1 van de best lopende filialen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:10 schreef Recce het volgende: [..] De Kruidvat zit hier gelukkig nog wel, maar de Blokker mis ik wel.
Wonen jouw ouders in de hoofdstad van West-Friesland of zo?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook In winkelcentrum bij ouders is de Blokker wel weer teruggekomen, want dat was 1 van de best lopende filialen.
Lol, je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wonen jouw ouders in de hoofdstad van West-Friesland of zo?
Vegan eiersalade?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ik neem een vegan wrap met zelfgemaakt eiersalade.
#helemaalhippie
*Haalt opgelucht ademquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaat het weer over eten.
Ik heb geen grote dingen gezien in Eindje of andere knooppunten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling had je internet kapot gemaakt vanmorgen?
Even een pitstop.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaat het weer over eten.
Gemaakt door echte kippenquote:
Ja, precies, daar zit ik ook op te azen (naast nog een ijsjequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja ik wil eigenlijk nog zo'n gebakje scoren. Hopelijk zijn die ook to-go.
Geen kcipen?quote:
Weleens bij Mekking in Bennekom geweest?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, precies, daar zit ik ook op te azen (naast nog een ijsje)
Weinig/geen vergelijkbare gebak alternatieven vind ik.
Die staat idd op het lijstje om eens langs te gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens bij Mekking in Bennekom geweest?
Je hebt ook nog van Woerekom en Ten Veenquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Die staat idd op het lijstje om eens langs te gaanda's de enige andere optie die ik ken in de omgeving
Wow, dank je, veel bakkers voor zo'n klein dorpjequote:Op dinsdag 23 september 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook nog van Woerekom en Ten Veen
O en je hebt hier ook nog Van der Veerquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dank je, veel bakkers voor zo'n klein dorpje
Kun je bij 1 van die bakkers toevallig een koffie doen, denk het niet he?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en je hebt hier ook nog Van der Veer
Nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je bij 1 van die bakkers toevallig een koffie doen, denk het niet he?
Gaan we daar aan teambuilding doen? Team KSC!quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Is dit iets voor een meet?
https://www.hoekelum.nl/kaas-maken/
Kaas Slow Chat?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we daar aan teambuilding doen? Team KSC!
@bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!quote:In het weekend hebben we ook een nieuw concept.
U wordt niet meer bedient aan tafel, maar mag uw bestelling zelf binnen plaatsen en zelf mee naar uw plekje nemen.
18 maanden noemen ze datquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Vrijdag is mijn tutje anderhalf jaar. 🥹♥️
Alsof het een verbetering isquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!
Van te voren afrekenen vind ik soms wel fijn, je mag soms lang wachten totdat je eindelijk weg kanquote:
Bedientquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd die nooit de aandacht kan trekken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Van te voren afrekenen vind ik soms wel fijn, je mag soms lang wachten totdat je eindelijk weg kan
Helemaal ineengedoken en dan proberen met een klein handje te zwaaien?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd die nooit de aandacht kan trekken.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal ineengedoken en dan proberen met een klein handje te zwaaien?
Ik ga straks als de droger klaar is ook naar buitenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net in de zon best lekker wandelen.
Hier ook. Lekker in de bossenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net in de zon best lekker wandelen.
Ik had het kouder verwacht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks als de droger klaar is ook naar buiten
18 graden is het buiten zegt mijn thermometerquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het kouder verwacht.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn jasje ook ritsen heeft om de mouwen eraf te halen.
Ik heb die jas al jaren. Was me nog nooit opgevallen.quote:
heb je daarnaast ook een bodywarmer?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die jas al jaren. Was me nog nooit opgevallen.
Nee. Ik heb eerder last van koude armen dan van een koude body.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daarnaast ook een bodywarmer?
Ik las drogeerballenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Droger is aanzienlijk sneller klaar met die drogerballen erbij
Kon het wel in het Nederlands?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
Laatst ging ik ergens koffie drinken met een vriend bij zo'n theehuisje en die wilde binnen even bestellen. Kon niet. Moest aan het tafeltje. Twee koffie is kennelijk heel ingewikkeld.
Aardig tochquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Het mooiste aan die filmpjes van mensen die van die hele bergen beklimmen in een paar maanden is dat ik het niet hoef te doen om het uitzicht te zien.
En je bent niet drie maanden ofzo in de vrieskou aan het "kamperen" met op den duur een zuurstofmasker op. Klinkt echt als fun.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Aardig toch
En je hoeft je niet druk te maken of je goed gezekerd bent.
Bakkie koffie erbij, voetjes omhoog.
Allemaal voor de goede zaak.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Afscheid gehad
Komt wel erg dichtbij nu.
Hedwig is @Nattekat ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk heeft Hedwig wel weer een manier gevonden om met haar natte lijf op mijn dekentje te gaan liggen.
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn jasje ook ritsen heeft om de mouwen eraf te halen.
Skillzquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.
Hoe kwam je erachter? Overal gingen de alarmen af?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is vooral erg eigenwijs dus komt pas naar huis als het al even regent.quote:
Kom net uit het bosquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook. Lekker in de bossen
Nee die bungelde er gewoon nog aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter? Overal gingen de alarmen af?
Gewoon patsen met je dure jas ditdat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die bungelde er gewoon nog aan.
Dat ligt volgend jaar bij de Appiequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam @:4everblackeyed @:cherrylips![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam @:4everblackeyed @:cherrylips![]()
[ afbeelding ]
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Mijn klacht van de dag is dat ik nog zo lang moet wachten tot ik kerstkransjes kan eten terwijl al het Sinterklaas snoepgoed al te koop is.
Het is wel een beetje hybride jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Waarom dacht ik eerst dat het een hamster was.
Moest echt lachen toen ik het zag, hij staat er een beetje verloren bijquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ligt volgend jaar bij de Appie
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het ook. Want de kerstkoekjes zijn ook hemelsquote:
Heerlijk in de herfst.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kom net uit het bosgaat echt nooit vervelen.
Oh jaaaaa die sneeuwpoppen van Bolletje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het ook. Want de kerstkoekjes zijn ook hemels
Ja ik begrijp dit nooit zo goed want altijd tegen de tijd dat ik denk oké ik ga een klein voorraadje halen dan zijn die populaire koeken van hun alweer op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Bolletje bakt er gewoon niet genoeg van
Sorry.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
Maar die gaan altijd vet snel er doorheen in de winkel.
Dat half half heb je hier op heel veel plekken in de bergen. En dan betaal je iets meer in het bediende deel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]waar komt dit vandaan?
Een strandtent waar ik heb gewerkt werd op een gegeven moment een bepaald deel van het terras ook al zelfs service gedeelte ingericht vanwege personeelstekort. Daar konden mensen via een qr code bestellen of ze moesten naar de bar en het idd zelf halen. Man dat was zo kut want die mensen die daar zaten zagen ons dan lopen in het 'normale ' gedeelte' en zich ondertussen maar afvragen waarom we niet naar hun kwamen om de bestelling op te nemen
Voor wat korting lopen wij Hollanders graag even heen en weer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat half half heb je hier op heel veel plekken in de bergen. En dan betaal je iets meer in het bediende deel.
En waar kiezen de meeste mensen voor?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat half half heb je hier op heel veel plekken in de bergen. En dan betaal je iets meer in het bediende deel.
voor de lunch? Ze hebben best lekkere broodjes daarquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week trouwens bijna elke dag bij de HEMA gegeten
Ja, maar het verschilt nogal per filiaal. Die in Noordwijk had de lekkerste dingen. En na 4 uur was het gebak 50 cent per puntquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de lunch? Ze hebben best lekkere broodjes daar
Hamvia of Camster?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel een beetje hybride ja
AH had truffel puur en nog ietsquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips maar die stroopwafel en mokka kruidnootjes van Bolletje zijn ook wel erg lekker. Ik kan niet kiezen welke van de twee ik het lekkerste vind.
oh das een goede prijsquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar het verschilt nogal per filiaal. Die in Noordwijk had de lekkerste dingen. En na 4 uur was het gebak 50 cent per punt
Oh daar kom ik zelden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AH had truffel puur en nog iets
Geen idee, is vaak allebei wel redelijk vol. Maar heb het idee dat mensen met kinderen eerder voor zelfbediening gaan. En Nederlanders wellichtquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En waar kiezen de meeste mensen voor?
Dan went ze er nooit aan ...quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
Nadeel aan een slapende kat binnen is dat ik nu niet kan stofzuigen.
Vind ik zielig want is ze bang voor.
Mailyquote:
Waarom las ik bij d'r zusjequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vanavond vriendin eens verwennen. Heb gereserveerd bij 't Zusje in Groningen
Waar het hart vol van is....quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom las ik bij d'r zusje
Ik dacht heel even dat hij het over z'n stiefzusje hadquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Als troost nu met een Liuk in de zon in de achtertuin
Loopt het zusje van over?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is....
In Groningen kan alles.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat hij het over z'n stiefzusje had
Had gekund. En daarna twee wraps makenquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er trouwens al Amerikanen opgestegen naar de Hemel?
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
dat zijn die ijsjes met die dropstengel toch?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Nu al je tweedequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Maar vast wel vliegtuigen richting HELsinki
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn die ijsjes met die dropstengel toch?
Trump?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn die ijsjes met die dropstengel toch?
Rapture is een fictionele onderwaterstad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag zou de Rapture zijn dus. Ik verwacht wel wat
Ik had extra troost nodigquote:
*troost essie*quote:
In welke fantasiewereld komt die in de hemel?quote:
dat lijkt me echt vreselijk goorquote:
Ja oke.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
In welke fantasiewereld komt die in de hemel?
De dag is net begonnen in Amerikaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag zou de Rapture zijn dus. Ik verwacht wel wat
quote:
Oh dat is die sinaasappel niet denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen echte Christenen stijgen op. Dus ik verwacht daarom dus eigenlijk niemand.
Heb je zo'n robotding?quote:
Er zullen er vast 3 ofzo zijnquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen echte Christenen stijgen op. Dus ik verwacht daarom dus eigenlijk niemand.
Is lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me echt vreselijk goor
Nee gewoon een normale stofzuiger.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je zo'n robotding?
Genoeg filmpjes van katten die het geweldig vinden om er op rond te rijden
Lekker dan. Dat zou betekenen dat die vorige bewoner zijn verhuizing niet bij de gemeente heeft gemeld...quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stempas binnen
en natuurlijk ook nog van die vorige bewoner....
Ik heb hier in het begin ook van alles gekregen van de vorige bewoner omdat hij eruit is gezet ooit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker dan. Dat zou betekenen dat die vorige bewoner zijn verhuizing niet bij de gemeente heeft gemeld...
Ja maar met een gewone kan ik ook meteen de bank enz even stofzuigen, wel zo chill met een huisdier die door het huis loopt en leeft.quote:
De mijne is een cheap ass one die zonder app werkt en ik vergeet hem altijd aan te zetten. En te legen trouwens. Daarom wil ik ooit een nieuwe met opvangbak en appquote:
Ik krijg na 6 jaar zo nu en dan ook nog post van de vorige bewoner. Heb ook al eea teruggestuurd met de vermelding dat die niet meer op het adres woont, blijft echter komen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier in het begin ook van alles gekregen van de vorige bewoner omdat hij eruit is gezet ooit.
Blijven terugsturen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik krijg na 6 jaar zo nu en dan ook nog post van de vorige bewoner. Heb ook al eea teruggestuurd met de vermelding dat die niet meer op het adres woont, blijft echter komen.
Oh ik heb toen uiteindelijk overal keer heen gebeld en toen was het wel klaar. Gelukkig komen dit soort dingen wel vaak voor dus doen ze ook nooit zo moeilijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik krijg na 6 jaar zo nu en dan ook nog post van de vorige bewoner. Heb ook al eea teruggestuurd met de vermelding dat die niet meer op het adres woont, blijft echter komen.
De mijne is ook goedkoop. Heeft wel een app maar die kreeg ik niet aan de praat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mijne is een cheap ass one die zonder app werkt en ik vergeet hem altijd aan te zetten. En te legen trouwens. Daarom wil ik ooit een nieuwe met opvangbak en app
Ben bang dat als ik dat hier rond laat rijden ik er een keer bovenop ga staan met mijn warrige hoofd...quote:
Ik zet hem met name s nachts aan of als ik niet thuis benquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben bang dat als ik dat hier rond laat rijden ik er een keer bovenop ga staan met mijn warrige hoofd...
Wel beter. Zou hier ook kunnen maar dan hebben de katten er vast weer lol meequote:Op dinsdag 23 september 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet hem met name s nachts aan of als ik niet thuis ben
Of dat hij op jouw hoofd gaat staan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben bang dat als ik dat hier rond laat rijden ik er een keer bovenop ga staan met mijn warrige hoofd...
Dat lukt mij niet, snoer is altijd te kort... Moet steeds stekker in een ander contact steken als de stofzuiger ineens niet meer verder wil...quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik woon ook niet zo groot en ik kan met dat snoer alles doen behalve de slaapkamer maar die doe ik toch apart.
Als ik voor pampus op de vloer lig?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
Of dat hij op jouw hoofd gaat staan.
Oepsquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij weet hoe mijn huisje van binnen eruit ziet dus met een fatsoenlijk snoer kom je heel ver.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet, snoer is altijd te kort... Moet steeds stekker in een ander contact steken als de stofzuiger ineens niet meer verder wil...
Zelfs ik kan alles doen met dat snoer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik woon ook niet zo groot en ik kan met dat snoer alles doen behalve de slaapkamer maar die doe ik toch apart.
Dat is wel een voordeel aan gelijkvloers.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik kan alles doen met dat snoer.
Vandaag was ik niet voor jouquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal heeft wel een goede workout gedaan. Ik voel het in mijn benen.
Nee en hij is op 1 augustus hier vertrokken en een maand later trok ik hier in.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker dan. Dat zou betekenen dat die vorige bewoner zijn verhuizing niet bij de gemeente heeft gemeld...
en hoe lang doe je daar mee?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gekocht:
400 gram Earl Grey
100 gram London Earl Grey (ja er zit smaakverschil tov de vorige)
100 gram Rooibos Earl Grey
Kamille
Heerlijke herfst (zwarte thee met o.a. sinaasappel en kaneel)
Jasmine Chung Hao (groene thee met jasmijn smaak)
Rooibos gember & sinaasappel
Vlierbloesem & Citroen (groene thee)
Die 400 gram Earl Grey is ongeveer een half jaar. De rest is voor de collectiequote:
ah. En als die collectie gewoon goed droog blijft, is die eeuwig houdbaar?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die 400 gram Earl Grey is ongeveer een half jaar. De rest is voor de collectie
Tuurlijk het is theequote:Op dinsdag 23 september 2025 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah. En als die collectie gewoon goed droog blijft, is die eeuwig houdbaar?
oh, dan zijn die zakjes die ik in de kast heb liggen ook vast nog wel goedquote:
Oh ik dacht dat het meer variatie zou zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mijn 6 zakken earl grey?
Tenzij mottenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah. En als die collectie gewoon goed droog blijft, is die eeuwig houdbaar?
Oja ik moet ook nog nieuwe thee bestellenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gekocht:
400 gram Earl Grey
Kamille
In een oude jasquote:
Dat vraag ik me van mensen ook wel eens af.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
Hoe kan je als jonge kat zo tering lui zijn.
Is dat dille & kamille zo speciaal? Of is het niet uit die winkel? Hoor er steeds weer over maar ken die winkel verder niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gekocht:
400 gram Earl Grey
Kamille
Ramen en rugnummers aub.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vraag ik me van mensen ook wel eens af.
Daar verdrink je in de brownies?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Oeh vanaf 7 oktober nieuwe herfstkaart bij de Drownies
Dit is van Simon Levelt, daarvan vind ik de Earl Grey het lekkerst.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat dille & kamille zo speciaal? Of is het niet uit die winkel? Hoor er steeds weer over maar ken die winkel verder niet.
Oh ja Simon Levelt kocht ik vroeger ookquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is van Simon Levelt, daarvan vind ik de Earl Grey het lekkerst.
Ik vind Dille & Kamille veel te duur om daar je dagelijkse thee te halen en niet eens zo bijzonder.
Ja die vind ik ook erg lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is van Simon Levelt, daarvan vind ik de Earl Grey het lekkerst.
Ik vind Dille & Kamille veel te duur om daar je dagelijkse thee te halen en niet eens zo bijzonder.
Awquote:Pathé gaat per 1 mei 2026 stoppen met het spaarprogramma. Dit betekent dat je alleen tot 1 november 2025 punten kunt sparen. Vervolgens kun je deze punten nog tot 1 mei 2026 besteden. Daarna is het niet meer mogelijk om punten te sparen of te besteden.
Ze droomt hier mee.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
Hoe kan je als jonge kat zo tering lui zijn.
[ link | afbeelding ]
Edit: Oh nu ik hier even klaag is ze ineens wakker geworden.
Ja, blijkbaar ben je toch ook voor mij gegaan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag was ik niet voor jou![]()
@:recce zei dat je rust moest houden voor morgen
Tudududuuuuuu tududududuuuuuuquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Ik heb een tube met mayonaise en ketchup in één. Best lekker.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem.
Zit nu bijna met hetzelfde gevoel op de bank als toen ik net thuis was van Californië vorig jaar
Hop hop naar de nieuwe job.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem.
Zit nu bijna met hetzelfde gevoel op de bank als toen ik net thuis was van Californië vorig jaar
Mayo met tomaatquote:
Ja is toch een groot deel van je leven afsluitenquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem.
Eerst week vakantiequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hop hop naar de nieuwe job.
Van m'n 20e tot m'n 29e.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is toch een groot deel van je leven afsluiten
Mayo doe je bij de friet.quote:
gefrituurde aardappelstaafjesquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mayo doe je bij de friet.
Reservebelg gespot.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mayo doe je bij de friet.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na 8 jaar was vandaag m'n laatste werkdag voor deze werkgever.
Bakkes.quote:
quote:
Zou die ons nog kennen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Doet me denken aan de grote verrader @:dud0r
joh, ineens een mandje met een baby op de stoep?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Overbuurman heeft een baby gekregen. Die viel bijna rechtop in slaap terwijl ik met hem aan het praten was.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Overbuurman heeft een baby gekregen. Die viel bijna rechtop in slaap terwijl ik met hem aan het praten was.
Ik ben heul geen verrader!quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Doet me denken aan de grote verrader @:dud0r
Dat zou dud0r ook hebben gezegd.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heul geen verrader!
Dit doet pijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou dud0r ook hebben gezegd.
Is hij op je gaan zittenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dud0r heeft ons ook pijn gedaan
Had hij wel nodig. Even hart onder de riem gestoken dat hij het wel gaat overleven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Even een sterke kop koffie aangeboden?
Eén van m'n beste vriendinnen is zwanger, denk dat ik naast een leuk dekentje voor de baby maken ook maar een grootverpakking koffie cadeau doequote:Op dinsdag 23 september 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hij wel nodig. Even hart onder de riem gestoken dat hij het wel gaat overleven.
Maar ik ben dud0r niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dud0r heeft ons ook pijn gedaan
Hij zei wel altijd bakkesquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ik ben dud0r niet.
*helm dicht doet*quote:
stigs neefje kopieert van alles. Hij is nog op zoek naar zijn eigen movesquote:
aha, tja dat mag we level in een vrij landquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft ons in de steek gelaten voor een andere sc
Ahaquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
stigs neefje kopieert van alles. Hij is nog op zoek naar zijn eigen moves
Is Foqueville wel zo vrij? @kwiwiquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, tja dat mag we level in een vrij land
Zal jou eens moven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
stigs neefje kopieert van alles. Hij is nog op zoek naar zijn eigen moves
Windquote:
hier ook nog...quote:
Hoe modernquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zeg, ik woon ook in een stad hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn we hier in de stad.
Hier mogen vrouwen pas sinds kort stemmen, dus dit komt bij ons misschien over 40 jaar ook wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn we hier in de stad.
Wanneer ben je uitgerekend dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, ik woon ook in een stad hoor
Is seks met hetzelfde geslacht al toegestaan of duurt dat ook nog eventjes?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier mogen vrouwen pas sinds kort stemmen, dus dit komt bij ons misschien over 40 jaar ook wel.
* kwiwi begint alvast een dekentje te naaien voor Buda Jr.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend dan?
Ik leef celibatairquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |