SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ja ik ook In winkelcentrum bij ouders is de Blokker wel weer teruggekomen, want dat was 1 van de best lopende filialen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:10 schreef Recce het volgende: [..] De Kruidvat zit hier gelukkig nog wel, maar de Blokker mis ik wel.
Wonen jouw ouders in de hoofdstad van West-Friesland of zo?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook In winkelcentrum bij ouders is de Blokker wel weer teruggekomen, want dat was 1 van de best lopende filialen.
Lol, je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wonen jouw ouders in de hoofdstad van West-Friesland of zo?
Vegan eiersalade?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ik neem een vegan wrap met zelfgemaakt eiersalade.
#helemaalhippie
*Haalt opgelucht ademquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaat het weer over eten.
Ik heb geen grote dingen gezien in Eindje of andere knooppunten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling had je internet kapot gemaakt vanmorgen?
Even een pitstop.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaat het weer over eten.
Gemaakt door echte kippenquote:
Ja, precies, daar zit ik ook op te azen (naast nog een ijsjequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja ik wil eigenlijk nog zo'n gebakje scoren. Hopelijk zijn die ook to-go.
Geen kcipen?quote:
Weleens bij Mekking in Bennekom geweest?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, precies, daar zit ik ook op te azen (naast nog een ijsje)
Weinig/geen vergelijkbare gebak alternatieven vind ik.
Die staat idd op het lijstje om eens langs te gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens bij Mekking in Bennekom geweest?
Je hebt ook nog van Woerekom en Ten Veenquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Die staat idd op het lijstje om eens langs te gaanda's de enige andere optie die ik ken in de omgeving
Wow, dank je, veel bakkers voor zo'n klein dorpjequote:Op dinsdag 23 september 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook nog van Woerekom en Ten Veen
O en je hebt hier ook nog Van der Veerquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dank je, veel bakkers voor zo'n klein dorpje
Kun je bij 1 van die bakkers toevallig een koffie doen, denk het niet he?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en je hebt hier ook nog Van der Veer
Nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je bij 1 van die bakkers toevallig een koffie doen, denk het niet he?
Gaan we daar aan teambuilding doen? Team KSC!quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Is dit iets voor een meet?
https://www.hoekelum.nl/kaas-maken/
Kaas Slow Chat?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we daar aan teambuilding doen? Team KSC!
@bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!quote:In het weekend hebben we ook een nieuw concept.
U wordt niet meer bedient aan tafel, maar mag uw bestelling zelf binnen plaatsen en zelf mee naar uw plekje nemen.
18 maanden noemen ze datquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Vrijdag is mijn tutje anderhalf jaar. 🥹♥️
Alsof het een verbetering isquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!
Van te voren afrekenen vind ik soms wel fijn, je mag soms lang wachten totdat je eindelijk weg kanquote:
Bedientquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!
Ik ben zo'n nerd die nooit de aandacht kan trekken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Van te voren afrekenen vind ik soms wel fijn, je mag soms lang wachten totdat je eindelijk weg kan
Helemaal ineengedoken en dan proberen met een klein handje te zwaaien?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd die nooit de aandacht kan trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |