SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ja ik ook In winkelcentrum bij ouders is de Blokker wel weer teruggekomen, want dat was 1 van de best lopende filialen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:10 schreef Recce het volgende: [..] De Kruidvat zit hier gelukkig nog wel, maar de Blokker mis ik wel.
Wonen jouw ouders in de hoofdstad van West-Friesland of zo?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook In winkelcentrum bij ouders is de Blokker wel weer teruggekomen, want dat was 1 van de best lopende filialen.
Lol, je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wonen jouw ouders in de hoofdstad van West-Friesland of zo?
Vegan eiersalade?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ik neem een vegan wrap met zelfgemaakt eiersalade.
#helemaalhippie
*Haalt opgelucht ademquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaat het weer over eten.
Ik heb geen grote dingen gezien in Eindje of andere knooppunten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling had je internet kapot gemaakt vanmorgen?
Even een pitstop.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaat het weer over eten.
Gemaakt door echte kippenquote:
Ja, precies, daar zit ik ook op te azen (naast nog een ijsjequote:Op dinsdag 23 september 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja ik wil eigenlijk nog zo'n gebakje scoren. Hopelijk zijn die ook to-go.
Geen kcipen?quote:
Weleens bij Mekking in Bennekom geweest?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, precies, daar zit ik ook op te azen (naast nog een ijsje)
Weinig/geen vergelijkbare gebak alternatieven vind ik.
Die staat idd op het lijstje om eens langs te gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens bij Mekking in Bennekom geweest?
Je hebt ook nog van Woerekom en Ten Veenquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Die staat idd op het lijstje om eens langs te gaanda's de enige andere optie die ik ken in de omgeving
Wow, dank je, veel bakkers voor zo'n klein dorpjequote:Op dinsdag 23 september 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook nog van Woerekom en Ten Veen
O en je hebt hier ook nog Van der Veerquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, dank je, veel bakkers voor zo'n klein dorpje
Kun je bij 1 van die bakkers toevallig een koffie doen, denk het niet he?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en je hebt hier ook nog Van der Veer
Nee volgens mij niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je bij 1 van die bakkers toevallig een koffie doen, denk het niet he?
Gaan we daar aan teambuilding doen? Team KSC!quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Is dit iets voor een meet?
https://www.hoekelum.nl/kaas-maken/
Kaas Slow Chat?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we daar aan teambuilding doen? Team KSC!
@bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!quote:In het weekend hebben we ook een nieuw concept.
U wordt niet meer bedient aan tafel, maar mag uw bestelling zelf binnen plaatsen en zelf mee naar uw plekje nemen.
18 maanden noemen ze datquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Vrijdag is mijn tutje anderhalf jaar. 🥹♥️
Alsof het een verbetering isquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!
Van te voren afrekenen vind ik soms wel fijn, je mag soms lang wachten totdat je eindelijk weg kanquote:
Bedientquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!
Ik ben zo'n nerd die nooit de aandacht kan trekken.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Van te voren afrekenen vind ik soms wel fijn, je mag soms lang wachten totdat je eindelijk weg kan
Helemaal ineengedoken en dan proberen met een klein handje te zwaaien?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n nerd die nooit de aandacht kan trekken.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal ineengedoken en dan proberen met een klein handje te zwaaien?
Ik ga straks als de droger klaar is ook naar buitenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net in de zon best lekker wandelen.
Hier ook. Lekker in de bossenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net in de zon best lekker wandelen.
Ik had het kouder verwacht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks als de droger klaar is ook naar buiten
18 graden is het buiten zegt mijn thermometerquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het kouder verwacht.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn jasje ook ritsen heeft om de mouwen eraf te halen.
Ik heb die jas al jaren. Was me nog nooit opgevallen.quote:
heb je daarnaast ook een bodywarmer?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die jas al jaren. Was me nog nooit opgevallen.
Nee. Ik heb eerder last van koude armen dan van een koude body.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daarnaast ook een bodywarmer?
Ik las drogeerballenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Droger is aanzienlijk sneller klaar met die drogerballen erbij
Kon het wel in het Nederlands?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
Laatst ging ik ergens koffie drinken met een vriend bij zo'n theehuisje en die wilde binnen even bestellen. Kon niet. Moest aan het tafeltje. Twee koffie is kennelijk heel ingewikkeld.
Aardig tochquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Het mooiste aan die filmpjes van mensen die van die hele bergen beklimmen in een paar maanden is dat ik het niet hoef te doen om het uitzicht te zien.
En je bent niet drie maanden ofzo in de vrieskou aan het "kamperen" met op den duur een zuurstofmasker op. Klinkt echt als fun.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Aardig toch
En je hoeft je niet druk te maken of je goed gezekerd bent.
Bakkie koffie erbij, voetjes omhoog.
Allemaal voor de goede zaak.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Afscheid gehad
Komt wel erg dichtbij nu.
Hedwig is @Nattekat ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk heeft Hedwig wel weer een manier gevonden om met haar natte lijf op mijn dekentje te gaan liggen.
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn jasje ook ritsen heeft om de mouwen eraf te halen.
Skillzquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.
Hoe kwam je erachter? Overal gingen de alarmen af?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.
Ze is vooral erg eigenwijs dus komt pas naar huis als het al even regent.quote:
Kom net uit het bosquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook. Lekker in de bossen
Nee die bungelde er gewoon nog aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter? Overal gingen de alarmen af?
Gewoon patsen met je dure jas ditdat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die bungelde er gewoon nog aan.
Dat ligt volgend jaar bij de Appiequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam @:4everblackeyed @:cherrylips![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam @:4everblackeyed @:cherrylips![]()
[ afbeelding ]
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Mijn klacht van de dag is dat ik nog zo lang moet wachten tot ik kerstkransjes kan eten terwijl al het Sinterklaas snoepgoed al te koop is.
Het is wel een beetje hybride jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Waarom dacht ik eerst dat het een hamster was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |