quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal ineengedoken en dan proberen met een klein handje te zwaaien?
Ik ga straks als de droger klaar is ook naar buitenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net in de zon best lekker wandelen.
Hier ook. Lekker in de bossenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net in de zon best lekker wandelen.
Ik had het kouder verwacht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks als de droger klaar is ook naar buiten
18 graden is het buiten zegt mijn thermometerquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het kouder verwacht.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn jasje ook ritsen heeft om de mouwen eraf te halen.
Ik heb die jas al jaren. Was me nog nooit opgevallen.quote:
heb je daarnaast ook een bodywarmer?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die jas al jaren. Was me nog nooit opgevallen.
Nee. Ik heb eerder last van koude armen dan van een koude body.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daarnaast ook een bodywarmer?
Ik las drogeerballenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Droger is aanzienlijk sneller klaar met die drogerballen erbij
Kon het wel in het Nederlands?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
Laatst ging ik ergens koffie drinken met een vriend bij zo'n theehuisje en die wilde binnen even bestellen. Kon niet. Moest aan het tafeltje. Twee koffie is kennelijk heel ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |