quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal ineengedoken en dan proberen met een klein handje te zwaaien?
Ik ga straks als de droger klaar is ook naar buitenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net in de zon best lekker wandelen.
Hier ook. Lekker in de bossenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was net in de zon best lekker wandelen.
Ik had het kouder verwacht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga straks als de droger klaar is ook naar buiten
18 graden is het buiten zegt mijn thermometerquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het kouder verwacht.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn jasje ook ritsen heeft om de mouwen eraf te halen.
Ik heb die jas al jaren. Was me nog nooit opgevallen.quote:
heb je daarnaast ook een bodywarmer?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb die jas al jaren. Was me nog nooit opgevallen.
Nee. Ik heb eerder last van koude armen dan van een koude body.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daarnaast ook een bodywarmer?
Ik las drogeerballenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
Droger is aanzienlijk sneller klaar met die drogerballen erbij
Kon het wel in het Nederlands?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
Laatst ging ik ergens koffie drinken met een vriend bij zo'n theehuisje en die wilde binnen even bestellen. Kon niet. Moest aan het tafeltje. Twee koffie is kennelijk heel ingewikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |