Aardig tochquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Het mooiste aan die filmpjes van mensen die van die hele bergen beklimmen in een paar maanden is dat ik het niet hoef te doen om het uitzicht te zien.
En je bent niet drie maanden ofzo in de vrieskou aan het "kamperen" met op den duur een zuurstofmasker op. Klinkt echt als fun.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Aardig toch
En je hoeft je niet druk te maken of je goed gezekerd bent.
Bakkie koffie erbij, voetjes omhoog.
Allemaal voor de goede zaak.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:43 schreef Nattekat het volgende:
Afscheid gehad
Komt wel erg dichtbij nu.
Hedwig is @Nattekat ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk heeft Hedwig wel weer een manier gevonden om met haar natte lijf op mijn dekentje te gaan liggen.
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik kwam erachter dat mijn jasje ook ritsen heeft om de mouwen eraf te halen.
Skillzquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.
Hoe kwam je erachter? Overal gingen de alarmen af?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.
Ze is vooral erg eigenwijs dus komt pas naar huis als het al even regent.quote:
Kom net uit het bosquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook. Lekker in de bossen
Nee die bungelde er gewoon nog aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter? Overal gingen de alarmen af?
Gewoon patsen met je dure jas ditdat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die bungelde er gewoon nog aan.
Dat ligt volgend jaar bij de Appiequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam @:4everblackeyed @:cherrylips![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat ik tegen kwam @:4everblackeyed @:cherrylips![]()
[ afbeelding ]
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
Mijn klacht van de dag is dat ik nog zo lang moet wachten tot ik kerstkransjes kan eten terwijl al het Sinterklaas snoepgoed al te koop is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |