Het is wel een beetje hybride jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Waarom dacht ik eerst dat het een hamster was.
Moest echt lachen toen ik het zag, hij staat er een beetje verloren bijquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ligt volgend jaar bij de Appie
quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
@:bitterbal, lees je mee? Dit is wel een baanbrekend concept!!
Is het ook. Want de kerstkoekjes zijn ook hemelsquote:
Heerlijk in de herfst.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Kom net uit het bosgaat echt nooit vervelen.
Oh jaaaaa die sneeuwpoppen van Bolletje.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het ook. Want de kerstkoekjes zijn ook hemels
Ja ik begrijp dit nooit zo goed want altijd tegen de tijd dat ik denk oké ik ga een klein voorraadje halen dan zijn die populaire koeken van hun alweer op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Bolletje bakt er gewoon niet genoeg van
Sorry.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
Maar die gaan altijd vet snel er doorheen in de winkel.
Dat half half heb je hier op heel veel plekken in de bergen. En dan betaal je iets meer in het bediende deel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]waar komt dit vandaan?
Een strandtent waar ik heb gewerkt werd op een gegeven moment een bepaald deel van het terras ook al zelfs service gedeelte ingericht vanwege personeelstekort. Daar konden mensen via een qr code bestellen of ze moesten naar de bar en het idd zelf halen. Man dat was zo kut want die mensen die daar zaten zagen ons dan lopen in het 'normale ' gedeelte' en zich ondertussen maar afvragen waarom we niet naar hun kwamen om de bestelling op te nemen
Voor wat korting lopen wij Hollanders graag even heen en weer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat half half heb je hier op heel veel plekken in de bergen. En dan betaal je iets meer in het bediende deel.
En waar kiezen de meeste mensen voor?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat half half heb je hier op heel veel plekken in de bergen. En dan betaal je iets meer in het bediende deel.
voor de lunch? Ze hebben best lekkere broodjes daarquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week trouwens bijna elke dag bij de HEMA gegeten
Ja, maar het verschilt nogal per filiaal. Die in Noordwijk had de lekkerste dingen. En na 4 uur was het gebak 50 cent per puntquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de lunch? Ze hebben best lekkere broodjes daar
Hamvia of Camster?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel een beetje hybride ja
AH had truffel puur en nog ietsquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips maar die stroopwafel en mokka kruidnootjes van Bolletje zijn ook wel erg lekker. Ik kan niet kiezen welke van de twee ik het lekkerste vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |