oh das een goede prijsquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar het verschilt nogal per filiaal. Die in Noordwijk had de lekkerste dingen. En na 4 uur was het gebak 50 cent per punt
Oh daar kom ik zelden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AH had truffel puur en nog iets
Geen idee, is vaak allebei wel redelijk vol. Maar heb het idee dat mensen met kinderen eerder voor zelfbediening gaan. En Nederlanders wellichtquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En waar kiezen de meeste mensen voor?
Dan went ze er nooit aan ...quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
Nadeel aan een slapende kat binnen is dat ik nu niet kan stofzuigen.
Vind ik zielig want is ze bang voor.
Mailyquote:
Waarom las ik bij d'r zusjequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vanavond vriendin eens verwennen. Heb gereserveerd bij 't Zusje in Groningen
Waar het hart vol van is....quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom las ik bij d'r zusje
Ik dacht heel even dat hij het over z'n stiefzusje hadquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Als troost nu met een Liuk in de zon in de achtertuin
Loopt het zusje van over?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is....
In Groningen kan alles.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat hij het over z'n stiefzusje had
Had gekund. En daarna twee wraps makenquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er trouwens al Amerikanen opgestegen naar de Hemel?
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er trouwens al Amerikanen opgestegen naar de Hemel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |