dat zijn die ijsjes met die dropstengel toch?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Als troost nu met een Liuk in de zon in de achtertuin
Nu al je tweedequote:Op dinsdag 23 september 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
Als troost nu met een Liuk in de zon in de achtertuin
[..]
Geen idee
Maar vast wel vliegtuigen richting HELsinki
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn die ijsjes met die dropstengel toch?
Trump?quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er trouwens al Amerikanen opgestegen naar de Hemel?
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn die ijsjes met die dropstengel toch?
Rapture is een fictionele onderwaterstad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag zou de Rapture zijn dus. Ik verwacht wel wat
Ik had extra troost nodigquote:
*troost essie*quote:
In welke fantasiewereld komt die in de hemel?quote:
dat lijkt me echt vreselijk goorquote:
Ja oke.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
In welke fantasiewereld komt die in de hemel?
De dag is net begonnen in Amerikaquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag zou de Rapture zijn dus. Ik verwacht wel wat
quote:
Oh dat is die sinaasappel niet denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen echte Christenen stijgen op. Dus ik verwacht daarom dus eigenlijk niemand.
Heb je zo'n robotding?quote:
Er zullen er vast 3 ofzo zijnquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen echte Christenen stijgen op. Dus ik verwacht daarom dus eigenlijk niemand.
Is lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me echt vreselijk goor
Nee gewoon een normale stofzuiger.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je zo'n robotding?
Genoeg filmpjes van katten die het geweldig vinden om er op rond te rijden
Lekker dan. Dat zou betekenen dat die vorige bewoner zijn verhuizing niet bij de gemeente heeft gemeld...quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stempas binnen
en natuurlijk ook nog van die vorige bewoner....
Ik heb hier in het begin ook van alles gekregen van de vorige bewoner omdat hij eruit is gezet ooit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker dan. Dat zou betekenen dat die vorige bewoner zijn verhuizing niet bij de gemeente heeft gemeld...
Ja maar met een gewone kan ik ook meteen de bank enz even stofzuigen, wel zo chill met een huisdier die door het huis loopt en leeft.quote:
De mijne is een cheap ass one die zonder app werkt en ik vergeet hem altijd aan te zetten. En te legen trouwens. Daarom wil ik ooit een nieuwe met opvangbak en appquote:
Ik krijg na 6 jaar zo nu en dan ook nog post van de vorige bewoner. Heb ook al eea teruggestuurd met de vermelding dat die niet meer op het adres woont, blijft echter komen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier in het begin ook van alles gekregen van de vorige bewoner omdat hij eruit is gezet ooit.
Blijven terugsturen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik krijg na 6 jaar zo nu en dan ook nog post van de vorige bewoner. Heb ook al eea teruggestuurd met de vermelding dat die niet meer op het adres woont, blijft echter komen.
Oh ik heb toen uiteindelijk overal keer heen gebeld en toen was het wel klaar. Gelukkig komen dit soort dingen wel vaak voor dus doen ze ook nooit zo moeilijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik krijg na 6 jaar zo nu en dan ook nog post van de vorige bewoner. Heb ook al eea teruggestuurd met de vermelding dat die niet meer op het adres woont, blijft echter komen.
De mijne is ook goedkoop. Heeft wel een app maar die kreeg ik niet aan de praat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mijne is een cheap ass one die zonder app werkt en ik vergeet hem altijd aan te zetten. En te legen trouwens. Daarom wil ik ooit een nieuwe met opvangbak en app
Ben bang dat als ik dat hier rond laat rijden ik er een keer bovenop ga staan met mijn warrige hoofd...quote:
Ik zet hem met name s nachts aan of als ik niet thuis benquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben bang dat als ik dat hier rond laat rijden ik er een keer bovenop ga staan met mijn warrige hoofd...
Wel beter. Zou hier ook kunnen maar dan hebben de katten er vast weer lol meequote:Op dinsdag 23 september 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet hem met name s nachts aan of als ik niet thuis ben
Of dat hij op jouw hoofd gaat staan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben bang dat als ik dat hier rond laat rijden ik er een keer bovenop ga staan met mijn warrige hoofd...
Dat lukt mij niet, snoer is altijd te kort... Moet steeds stekker in een ander contact steken als de stofzuiger ineens niet meer verder wil...quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik woon ook niet zo groot en ik kan met dat snoer alles doen behalve de slaapkamer maar die doe ik toch apart.
Als ik voor pampus op de vloer lig?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
Of dat hij op jouw hoofd gaat staan.
Oepsquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister m'n nieuwe jas aan maar het kaartje hing er nog aan.
Jij weet hoe mijn huisje van binnen eruit ziet dus met een fatsoenlijk snoer kom je heel ver.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet, snoer is altijd te kort... Moet steeds stekker in een ander contact steken als de stofzuiger ineens niet meer verder wil...
Zelfs ik kan alles doen met dat snoer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik woon ook niet zo groot en ik kan met dat snoer alles doen behalve de slaapkamer maar die doe ik toch apart.
Dat is wel een voordeel aan gelijkvloers.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik kan alles doen met dat snoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |