Vandaag was ik niet voor jouquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal heeft wel een goede workout gedaan. Ik voel het in mijn benen.
Nee en hij is op 1 augustus hier vertrokken en een maand later trok ik hier in.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker dan. Dat zou betekenen dat die vorige bewoner zijn verhuizing niet bij de gemeente heeft gemeld...
en hoe lang doe je daar mee?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gekocht:
400 gram Earl Grey
100 gram London Earl Grey (ja er zit smaakverschil tov de vorige)
100 gram Rooibos Earl Grey
Kamille
Heerlijke herfst (zwarte thee met o.a. sinaasappel en kaneel)
Jasmine Chung Hao (groene thee met jasmijn smaak)
Rooibos gember & sinaasappel
Vlierbloesem & Citroen (groene thee)
Die 400 gram Earl Grey is ongeveer een half jaar. De rest is voor de collectiequote:
ah. En als die collectie gewoon goed droog blijft, is die eeuwig houdbaar?quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die 400 gram Earl Grey is ongeveer een half jaar. De rest is voor de collectie
Tuurlijk het is theequote:Op dinsdag 23 september 2025 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah. En als die collectie gewoon goed droog blijft, is die eeuwig houdbaar?
oh, dan zijn die zakjes die ik in de kast heb liggen ook vast nog wel goedquote:
Oh ik dacht dat het meer variatie zou zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mijn 6 zakken earl grey?
Tenzij mottenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah. En als die collectie gewoon goed droog blijft, is die eeuwig houdbaar?
Oja ik moet ook nog nieuwe thee bestellenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gekocht:
400 gram Earl Grey
Kamille
In een oude jasquote:
Dat vraag ik me van mensen ook wel eens af.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
Hoe kan je als jonge kat zo tering lui zijn.
Is dat dille & kamille zo speciaal? Of is het niet uit die winkel? Hoor er steeds weer over maar ken die winkel verder niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gekocht:
400 gram Earl Grey
Kamille
Ramen en rugnummers aub.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vraag ik me van mensen ook wel eens af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |