Is hij op je gaan zittenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dud0r heeft ons ook pijn gedaan
Had hij wel nodig. Even hart onder de riem gestoken dat hij het wel gaat overleven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Even een sterke kop koffie aangeboden?
Eén van m'n beste vriendinnen is zwanger, denk dat ik naast een leuk dekentje voor de baby maken ook maar een grootverpakking koffie cadeau doequote:Op dinsdag 23 september 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had hij wel nodig. Even hart onder de riem gestoken dat hij het wel gaat overleven.
Maar ik ben dud0r niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dud0r heeft ons ook pijn gedaan
Hij zei wel altijd bakkesquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ik ben dud0r niet.
*helm dicht doet*quote:
stigs neefje kopieert van alles. Hij is nog op zoek naar zijn eigen movesquote:
aha, tja dat mag we level in een vrij landquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft ons in de steek gelaten voor een andere sc
Ahaquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
stigs neefje kopieert van alles. Hij is nog op zoek naar zijn eigen moves
Is Foqueville wel zo vrij? @kwiwiquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, tja dat mag we level in een vrij land
Zal jou eens moven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
stigs neefje kopieert van alles. Hij is nog op zoek naar zijn eigen moves
Windquote:
hier ook nog...quote:
Hoe modernquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Overbuurman heeft een baby gekregen. Die viel bijna rechtop in slaap terwijl ik met hem aan het praten was.
Zeg, ik woon ook in een stad hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn we hier in de stad.
Hier mogen vrouwen pas sinds kort stemmen, dus dit komt bij ons misschien over 40 jaar ook wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zijn we hier in de stad.
Wanneer ben je uitgerekend dan?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg, ik woon ook in een stad hoor
Is seks met hetzelfde geslacht al toegestaan of duurt dat ook nog eventjes?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier mogen vrouwen pas sinds kort stemmen, dus dit komt bij ons misschien over 40 jaar ook wel.
* kwiwi begint alvast een dekentje te naaien voor Buda Jr.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |