Tudududuuuuuu tududududuuuuuuquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:30 schreef Ama het volgende:
Ik heb een tube met mayonaise en ketchup in één. Best lekker.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem.
Zit nu bijna met hetzelfde gevoel op de bank als toen ik net thuis was van Californië vorig jaar
Hop hop naar de nieuwe job.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem.
Zit nu bijna met hetzelfde gevoel op de bank als toen ik net thuis was van Californië vorig jaar
Mayo met tomaatquote:
Ja is toch een groot deel van je leven afsluitenquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem.
Eerst week vakantiequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hop hop naar de nieuwe job.
Van m'n 20e tot m'n 29e.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is toch een groot deel van je leven afsluiten
Mayo doe je bij de friet.quote:
gefrituurde aardappelstaafjesquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mayo doe je bij de friet.
Reservebelg gespot.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mayo doe je bij de friet.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na 8 jaar was vandaag m'n laatste werkdag voor deze werkgever.
Bakkes.quote:
quote:
Zou die ons nog kennen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Doet me denken aan de grote verrader @:dud0r
joh, ineens een mandje met een baby op de stoep?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Overbuurman heeft een baby gekregen. Die viel bijna rechtop in slaap terwijl ik met hem aan het praten was.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Overbuurman heeft een baby gekregen. Die viel bijna rechtop in slaap terwijl ik met hem aan het praten was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |