Ik lees bedragen tussen de ¤ 60 miljoen en ¤ 100 miljoen, waarbij ik de eerste het meest waarschijnlijk acht, doordat er hier gesproken wordt over een bron bij Red Bull Racing, terwijl bij de anderen gesproken wordt over bronnen in het algemeen of geen enkele bron.quote:Op maandag 22 september 2025 12:44 schreef Zorro het volgende:
Horner kan een paar leuke plantjes kopen om te planten tijdens zijn gardening leave.
https://www.ed.nl/formule(...)j-red-bull~a71d351e/
bbc is wel betrouwbaar ja.quote:Op maandag 22 september 2025 17:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees bedragen tussen de ¤ 60 miljoen en ¤ 100 miljoen, waarbij ik de eerste het meest waarschijnlijk acht, doordat er hier gesproken wordt over een bron bij Red Bull Racing, terwijl bij de anderen gesproken wordt over bronnen in het algemeen of geen enkele bron.
Christijan Albers, de voormalig Formule 1-coureur die we tegenwoordig als analist zien, heeft in aanloop naar de Grand Prix van Azerbeidzjan laten weten dat Christian Horner maar liefst 100 miljoen euro kan krijgen van Red Bull Racing. Over een terugkeer van Horner in de F1-paddock wordt ook gesproken. Volgens Albers lopen er gesprekken met Haas.quote:Op maandag 22 september 2025 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we Horner nog terugzien in de F1 en zo ja bij wie?
Mocht dit een ja worden zet ik mijn geld in op Aston Martin.
Hij kan ook wel wat, enige probleem met Britten is dat ze onbetrouwbaar zijn, hij kreeg de gouden mogelijkheid van Marko, maar bij de eerste de beste gelegenheid steekt hij hem een dolk in z'n rug omdat Horner een rupsje nooit genoeg is. We hebben gezien hoe dat afgelopen is.quote:Op maandag 22 september 2025 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Christijan Albers, de voormalig Formule 1-coureur die we tegenwoordig als analist zien, heeft in aanloop naar de Grand Prix van Azerbeidzjan laten weten dat Christian Horner maar liefst 100 miljoen euro kan krijgen van Red Bull Racing. Over een terugkeer van Horner in de F1-paddock wordt ook gesproken. Volgens Albers lopen er gesprekken met Haas.
🧐
https://www.msn.com/nl-nl(...)components=1&wcseo=1
Die 60 miljoen is reëler en Cadillac wordt ook genoemdquote:Op maandag 22 september 2025 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Christijan Albers, de voormalig Formule 1-coureur die we tegenwoordig als analist zien, heeft in aanloop naar de Grand Prix van Azerbeidzjan laten weten dat Christian Horner maar liefst 100 miljoen euro kan krijgen van Red Bull Racing. Over een terugkeer van Horner in de F1-paddock wordt ook gesproken. Volgens Albers lopen er gesprekken met Haas.
🧐
https://www.msn.com/nl-nl(...)components=1&wcseo=1
Mensen houden vaak van afronden heb ik het idee.quote:
ja, want 30.000 is bijna een miljoenquote:Op maandag 22 september 2025 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mensen houden vaak van afronden heb ik het idee.
Meer een halve tonquote:Op maandag 22 september 2025 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, want 30.000 is bijna een miljoen
Absoluut. Helaas zie je tegenwoordig te weinig van die meer technische stukjes voorbij komenquote:
hij weet het allemaal ook nog eens vrij duidelijk uit te leggenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Absoluut. Helaas zie je tegenwoordig te weinig van die meer technische stukjes voorbij komen
tussen 150 en 180 miljoen zou logischer zijn qua inflatie correctie.quote:
Er wordt wel gezegd dat een deel van de kosten die nu niet onder de budgetcap vallen er wel onder gaan vallen en dat er 20 tot 25 uitzonderingen over blijven, maar helemaal transparant zijn ze nietquote:
Het is ook niet een puur inflatie technisch verhaal. Dat staat allemaal in het artikel.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
tussen 150 en 180 miljoen zou logischer zijn qua inflatie correctie.
Hopelijk houdt ie de boel heel.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:25 schreef Starflyer het volgende:
Grosjean gaat een test rijden voor Haas.
[ x ]
Heel vette actie dit vanuit HAAS. Dik verdiend dat Romain na het overleven van zoiets bizars nog een keertje in een F1 mag rijden.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:25 schreef Starflyer het volgende:
Grosjean gaat een test rijden voor Haas.
[ x ]
Post filpmje dan.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel vette actie dit vanuit HAAS. Dik verdiend dat Romain na het overleven van zoiets bizars nog een keertje in een F1 mag rijden.
Heb toevallig de monocoque van die crash gezien bij de tentoonstelling in Amsterdam van de zomer. Was echt insane om te zien. Heb wel ff een tijdje staan kijken en filmen.
iddquote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef shiz het volgende:
Dat was ook wel de enige echte highlight van de F1 Exhibition.
[ afbeelding ]
Dat was wel indrukwekkend inderdaad. De rest van de exhibition vond ik eigenlijk redelijk meh.
quote:
Die zag ik ook voorbij komen jaquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Clickbait sites![]()
Kop artikel: "FIA spreekt zich uit over diskwalificatie Max Verstappen na race in Bakoe".
In het artikel: "Maar door de strenge FIA-controles zonder sancties door te komen, houdt hij in elk geval zijn punten en zijn momentum richting de ontknoping van 2025 vast."
![]()
Ik dacht al. Huh wat? Heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die zag ik ook voorbij komen ja
Ja ik ook. Daarom clickbaitquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht al. Huh wat? Heb ik iets gemist.
En het heeft gewerkt. Twee clicks gehad van ons.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Daarom clickbait
We zijn erin getuindquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het heeft gewerkt. Twee clicks gehad van ons.
Waarom kom je überhaupt op die site dan?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Clickbait sites![]()
Kop artikel: "FIA spreekt zich uit over diskwalificatie Max Verstappen na race in Bakoe".
In het artikel: "Maar door de strenge FIA-controles zonder sancties door te komen, houdt hij in elk geval zijn punten en zijn momentum richting de ontknoping van 2025 vast."
![]()
Zo ver na de race is dat überhaupt erg onrealistisch. Is meestal dezelfde dag als de race gewoon bekendquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Clickbait sites![]()
![]()
Kwam in mijn google feed.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom kom je überhaupt op die site dan?
Ahw, sneuquote:
Het zijn honden met vele gezondheidsproblemenquote:
Ik denk dat hij mans genoeg is om de beslissing voor Roscoe te maken als het moment daar is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zijn honden met vele gezondheidsproblemen
En ja Lewis heeft natuurlijk bakken geld om zijn hond te laten verzorgen
Maar ergens moet hij zich ook afvragen voor wie hij het doet .. zichzelf of de hond
Blijft sneu welquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:17 schreef vosss het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)jf-denken-aan-roscoe
Wat meer info
Als de stewards de uitslag vast hebben gesteld moet er wel heel veel gebeuren wil de uitslag nog veranderenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo ver na de race is dat überhaupt erg onrealistisch. Is meestal dezelfde dag als de race gewoon bekend
quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:17 schreef vosss het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)jf-denken-aan-roscoe
Wat meer info
Dat. Roscoe was op een gegeven moment een vaste gast in de paddockquote:
De helm, 5 jaar geleden door de kinderen gemaaktquote:
Grote als wel.quote:Op maandag 29 september 2025 09:48 schreef Tijn het volgende:
Als Max ook Singapore wint, kan-ie alles winnen
quote:Op maandag 29 september 2025 09:48 schreef Tijn het volgende:
Als Max ook Singapore wint, kan-ie alles winnen
quote:
quote:
Dat is wel erg sneuquote:Op maandag 29 september 2025 13:35 schreef Starflyer het volgende:
Maar even de tweet erbij gezocht.
[ x ]
quote:Op maandag 29 september 2025 13:35 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
quote:Op maandag 29 september 2025 13:35 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Mijn hond overleed 4 maanden geleden. Ze is 13 jaar geworden.quote:Op maandag 29 september 2025 17:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik weet hoe het voelt. Mijn katten zijn mijn alles.
Maar dan is Max oo uit de race.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou dat plaatje moeten fotosoepen zodat het twee oranje auto's zijn.
Zelfs een enorm artikel op de NOS nu, beetje overdreven imoquote:Op maandag 29 september 2025 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
Roscoe, de hond van Lewis is overleden..
Hij maakt wel het eerste contact. Hij had beter zich door Vettel kunnen laten aanrijden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Toch wel duidelijk Max zijn schuld.
Alonso ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raikkonen had wel echt een beestenstart. Ongelofelijk.
ik las dat hij Toto als manager heeft.quote:
als ze die laatste op single uitbrengen koop ik hemquote:
I can't believe itquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze die laatste op single uitbrengen koop ik hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |