quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Een vriendin van me is daar een prof, zal eens vragen of ze weet hoe die het gedaan heeft, of dat ze hem nog een crash-course in iets moest geven om het bij te kunnen benen.
Russel is een van de coureurs die hij vereerd. Deze openbaring is negatief nieuws voor zijn held en hij kan toekomstige scoops of inside nieuws wel vergeten. Lijkt mij een ongelofelijk domme active dit. Erik van Haaren houdt zijn bron geheimquote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verteld hij een keer de waarheid
Is hij nog een sukkel
Dit is toch een totaal ander level dan de Verstappens indertijd gedaan hebben om Horner er uit te werken?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Russel is een van de coureurs die hij vereerd. Deze openbaring is negatief nieuws voor zijn held en hij kan toekomstige scoops of inside nieuws wel vergeten. Lijkt mij een ongelofelijk domme active dit. Erik van Haaren houdt zijn bron geheim
Je bedoelt de man die na de dood van Mateschitz de volledige macht over RBR wilde krijgen, degene die hem aangesteld heeft destijds daarvoor een mes in z'n rug stak en tussentijds nog even een relatie met een werkneemster onder het tapijt wilde schuiven, die Horner?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is toch een totaal ander level dan de Verstappens indertijd gedaan hebben om Horner er uit te werken?
Kravitz onthult alleen (blijkbaar om zijn boek te promoten) dat Russell niet toevallig met z'n kritiek op de rijstijl van Max kwam. Nou dat zou wat. Als hij er niet naar gevraagd was had hij het ook uit zichzelf kunnen zeggen en dat zou Russell zeker ook gedaan hebben, misschien op een ander moment.
Het lijkt me niet echt een scoop. Het zal Russel nogal dwars en hij wilde graag zijn verhaal doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Russel is een van de coureurs die hij vereerd. Deze openbaring is negatief nieuws voor zijn held en hij kan toekomstige scoops of inside nieuws wel vergeten. Lijkt mij een ongelofelijk domme active dit. Erik van Haaren houdt zijn bron geheim
Je bedoelt dat de Verstappens dit puur deden uit medemenselijkheid? Iets waar ze alom om bekend staan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt de man die na de dood van Mateschitz de volledige macht over RBR wilde krijgen, degene die hem aangesteld heeft destijds daarvoor een mes in z'n rug stak en tussentijds nog even een relatie met een werkneemster onder het tapijt wilde schuiven, die Horner?
Mwa het is meer dat jij een alom bekend Verstappen hatertje bent, die ook nog eens wat bochten afsnijdt om een punt te maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de Verstappens dit puur deden uit medemenselijkheid? Iets waar ze alom om bekend staan?
Geen fan is bij lange na nog geen hater.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 05:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa het is meer dat jij een alom bekend Verstappen hatertje bent, die ook nog eens wat bochten afsnijdt om een punt te maken.
Moet je met argumenten komen, je komt met een stelling zonder.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Geen fan is bij lange na nog geen hater.
Maar goed punt om alle argumenten meteen van tafel te vegen. Zal ik ook eens vaker gebruiken als het over Hamilton/Norris/Russell/Piastri/Perez/etc. gaat
Niet iedereen is hier fan, dat maakt men in dat geval niet meteen een "hater(tje)".quote:Op donderdag 16 oktober 2025 05:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa het is meer dat jij een alom bekend Verstappen hatertje bent, die ook nog eens wat bochten afsnijdt om een punt te maken.
Alleen in de VS zo te zien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:17 schreef Starflyer het volgende:
Apple krijgt de uitzendrechten voor de Formule 1 voor de komende 5 jaar.
https://x.com/AppleTV/sta(...)2i30suBn8kIIv5w&s=19
Klopt! Heb het aangepast.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen in de VS zo te zien?
Belangrijk detail is dat F1TV daar de nek om gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:17 schreef Starflyer het volgende:
Apple krijgt de uitzendrechten voor de Formule 1 in de Verenigde Staten voor de komende 5 jaar.
https://x.com/AppleTV/sta(...)2i30suBn8kIIv5w&s=19
Er kijkt dan ook geen hond naar F1 in dat landquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
140 miljoen dollar per jaar gaan ze betalen. Niet eens zo gek veel meer dan dat Viaplay in Nederland voor de rechten moet ophoesten.
En het komt in het normale abonnement (dus geen addon) wat wel belangrijk is voor de groei in de VS.
Ik las juist dat je het er bij krijgt met Apple TV zoals in Nederland met Viaplay. Apple TV is ook goedkoper in de VS dan F1TV daarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Belangrijk detail is dat F1TV daar de nek om gedraaid wordt.
Het probleem is dat het dan niet meer los verkrijgbaar is, wat in Nederland wel het geval is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las juist dat je het er bij krijgt met Apple TV zoals in Nederland met Viaplay. Apple TV is ook goedkoper in de VS dan F1TV daar
Alleen als je al zo'n Apple tv ding hebt, anders wordt het duurderquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las juist dat je het er bij krijgt met Apple TV zoals in Nederland met Viaplay. Apple TV is ook goedkoper in de VS dan F1TV daar
Maar Apple TV incl. F1TV is goedkoper dan enkel F1TV in de VS volgend jaar. F1TV is iets van 13 dollar daar terwijl Apple TV 11 dollar is en een prijsverhoging wegens F1 zie ik niet gebeuren daarvoor boeit F1 ze echt te weinig in de VS.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het probleem is dat het dan niet meer los verkrijgbaar is, wat in Nederland wel het geval is.
Er is gewoon een android app en een webOS app en een Tizen app. De app-ondersteuning is een stuk beter dan F1TV.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als je al zo'n Apple tv ding hebt, anders wordt het duurder
Maar dan ben je nog steeds duurder uit. En daarnaast is F1TV gewoon superieur over elk streamingalternatief, dus in de praktijk is het ook gewoon extra geld voor dezelfde dienst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er is gewoon een android app en een webOS app en een Tizen app. De app-ondersteuning is een stuk beter dan F1TV
Hoezo ben je dan duurder uit? Je krijgt F1TV gratis bij de Apple TV service voor 2 dollar minder in de maand dan enkel F1TV. Ik lees juist hartstikke blije reacties hiermee in Amerika, ze gaan meer krijgen voor minder geld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan ben je nog steeds duurder uit. En daarnaast is F1TV gewoon superieur over elk streamingalternatief, dus in de praktijk is het ook gewoon extra geld voor dezelfde dienst.
Dat komt omdat Amerika voor een groot deel al vuistdiep in het Applewereldje zit en dus die voordelige prijs heeft. Iedereen die wel verstand van technologie heeft gaat meer betalen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan duurder uit? Je krijgt F1TV gratis bij de Apple TV service voor 2 dollar minder in de maand dan enkel F1TV. Ik lees juist hartstikke blije reacties hiermee in Amerika, ze gaan meer krijgen voor minder geld.
Ik snap echt je punt even niet? Ze krijgen vanaf volgend jaar F1TV premium voor 2 dollar minder per maand en dan ook nog (zeg maar gratis) Apple TV erbij. In welke wereld is dat een slechtere deal dan wat ze nu hebben, heeft ook helemaal niets met het applewereldje te maken aangezien de Apple TV app gewoon voor Android/Tizen/WebOS beschikbaar is en de F1TV app dus ook gewoon blijft werken (enkel niet meer als standalone abonnement maar in een 2 dollar goedkoper pakket).quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt omdat Amerika voor een groot deel al vuistdiep in het Applewereldje zit en dus die voordelige prijs heeft. Iedereen die wel verstand van technologie heeft gaat meer betalen.
quote:F1 TV Premium, F1's own premier content offering, will continue to be available in the U.S. via an Apple TV subscription only and will be free for those who subscribe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |