Hm...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu pas dat Vegas wat vorig jaar op het schappelijke tijdstip van 7:00 te doen was, nu ineens naar het onchristelijke uur van 5:00 is verplaatst.
Wie kan ik daarvoor aansprakelijk stellen?
Gewoon later op de dag kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm...
@:ESF1Gamer ik weet wanneer ik m'n laatste snipperdag inzet
Oh dan kunnen we keten!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga 1e en 3e VT overslaan denk ik.
Ik lees alles terug!quote:
En met een beetje pech ben ik als eerste wakker, dan hebben ze helemaal een probleemquote:
Wat, dit weekend in Mexico?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga 1e en 3e VT overslaan denk ik.
Ja, net iets te laat, dan kijk ik liever de hele vroegequote:
Opnemen, meteen kijken als je wakker wordt en iedereen negeren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu pas dat Vegas wat vorig jaar op het schappelijke tijdstip van 7:00 te doen was, nu ineens naar het onchristelijke uur van 5:00 is verplaatst.
Wie kan ik daarvoor aansprakelijk stellen?
Die T-Rex vergelijking komt van Croftyquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:11 schreef Jane het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Over de T-Max en night-maxes. Erg leuk gevonden.
I know, maar ik had er zelf nog niet aan gedacht om er 'T-Max' van te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die T-Rex vergelijking komt van Crofty
Vorig jaar ging McLaren nog als een trein.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook een baan die McLaren normaliter niet zou moeten liggen. Weinig slijtage, hoge snelheden, dus hun grootste kracht wordt een beetje teniet gedaan.
Vegas zou helemaal hun kryptoniet moeten zijn, getuige vorig jaar.
catering expenses ende budgetcap is een verhaal op zichquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Klein weetje. Bij Mercedes F1 hebben ze elke donderdag voor een raceweekend in hun restaurant gerechten van dat land. De donderdag voor Zandvoort bijv poffertjes, erwtensoep en boerenkool met worst. Beetje apart voor de tijd van het jaar, maar goed, ze doen het wel! Morgen zullen ze wel aan de tacos enzo zitten, maar waarschijnlijk wel zonder tequila. Bij RBR doen ze dat soort dingen dan weer niet.
Hij is echt geniaal dit keerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:11 schreef Jane het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Over de T-Max en night-maxes. Erg leuk gevonden.
Die budgetcap is vrij makkelijk te omzeilen op veel punten. Een team als RBR haalt meer sponsorgeld binnen dan ze uit mogen geven, daar word je vanzelf creatief van.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
catering expenses ende budgetcap is een verhaal op zich
Yesssquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zie Max Mexico en Brazilie nog wel pakken. Daar is hij altijd goed.
Brazilie met regen helemaal.
Maar de overige 3 heb ik twijfels over.
Hij zal hulp nodig hebben van Norris en Piastri. Of Hulkenberg
Het was binnen 24 uur na melden gelukkig alweer verholpen. Toch goed dat er dit soort clubs zijn hoewel je van de FIA zou mogen verwachten dat ze zelf pen tests doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)thische-hack-bij-fia
Betere beveiliging nodig bij de FIA
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McDonald's gaat Red Bull sponsoren.
Big Max!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |