Als je al in het Apple-ecosysteem zit, betaal je netto ¤2 extra minder, want korting vergelijkbaar met Ziggo. Jouw denkfout is dat je denkt dat dat voor iedereen zo is, maar dat is helemaal niet zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap echt je punt even niet? Ze krijgen vanaf volgend jaar F1TV premium voor 2 dollar minder per maand en dan ook nog (zeg maar gratis) Apple TV erbij. In welke wereld is dat een slechtere deal dan wat ze nu hebben, heeft ook helemaal niets met het applewereldje te maken aangezien de Apple TV app gewoon voor Android/Tizen/WebOS beschikbaar is en de F1TV app dus ook gewoon blijft werken (enkel niet meer als standalone abonnement maar in een 2 dollar goedkoper pakket).
Maar je bedoelt VPN-routes ofzo, maar waren die niet allemaal al afgesloten en/of duurder geworden vorig jaar? Of denk je dat de F1TV app niet meer werkt daar volgend jaar, want in het persbericht staat expliciet dat de F1TV app gewoon blijft werken daar.
Dit klopt gewoon niet, je hebt duidelijk niet helemaal goed gelezen hoe het in elkaar zit en ik stop nu ook want jou kennende ga je ook niet lezen nu hoe het wel in elkaar zit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je al in het Apple-ecosysteem zit, betaal je netto ¤2 extra minder, want korting vergelijkbaar met Ziggo. Jouw denkfout is dat je denkt dat dat voor iedereen zo is, maar dat is helemaal niet zo.
Ik heb geen idee waar die bedragen vandaan komen, maar overal waar ik hierover heb gelezen wordt precies hetzelfde gezegd: F1TV is goedkoper dan Apple, tenzij je premium hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet, je hebt duidelijk niet helemaal goed gelezen hoe het in elkaar zit en ik stop nu ook want jou kennende ga je ook niet lezen nu hoe het wel in elkaar zit.
F1 wordt niet een addon of iets dergelijks het komt gratis in het Apple TV abonnement, zo'n Apple TV abonnement is 11 dollar per maand (kan je je gewoon voor abonneren zonder dat je een ander Apple product of dienst hebt, het is gewoon een streamingdienst zoals alle anderen) terwijl F1TV op dit moment 13 dollar per maand is in de VS.
Misschien wel de beste grand prix van de wereld.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
Top, want het is een prachtig circuit
Papa Perez vindt hier wat van.quote:
Normaliter gaat die Red Bull wel in Mexico.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt de race dat de strijd om het kampioenschap echt los zal gaan, op welke manier dan ook
Ook een baan die McLaren normaliter niet zou moeten liggen. Weinig slijtage, hoge snelheden, dus hun grootste kracht wordt een beetje teniet gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaliter gaat die Red Bull wel in Mexico.
Het wordt weer veel te spannend straks.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook een baan die McLaren normaliter niet zou moeten liggen. Weinig slijtage, hoge snelheden, dus hun grootste kracht wordt een beetje teniet gedaan.
Vegas zou helemaal hun kryptoniet moeten zijn, getuige vorig jaar.
Max rijdt in 4 raceweekenden 64 punten dicht, dan moet die met 5 raceweekenden makkelijk die 40 punten achterstand in kunnen lopen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt de race dat de strijd om het kampioenschap echt los zal gaan, op welke manier dan ook
quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt weer veel te spannend straks.
Het moet regenen in Brazilië.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon de tets in Brazilië zodat Verstappen de leiding overneemt.
Kan ik weer een schaalmodel kopen waar ik het bestaan van vergeten ben tot ie bezorgd wordtquote:Op maandag 20 oktober 2025 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het moet regenen in Brazilië.
De kampioensstrijd leek weg omdat de auto van McLaren dusdanig superieur was aan die van Red Bull dat Max kansloos was om meer punten dan zij te scoren. Het is vrij uitzonderlijk dat het gelukt is dat om te draaien, zeker omdat er volgend jaar nieuwe regelementen zijn en investeren in deze auto dus eigenlijk nutteloos is.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kampioenschapsstrijd is dus eigenlijk nooit weggeweest. Ondanks dat de perceptie dat dat wel het geval leek te zijn niet onlogisch was.
Ik zeg ook: de perceptie dat het kampioenschap voor Max voorbij leek te zijn is niet onlogisch. Met de kennis van dat moment uiteraard.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kampioensstrijd leek weg omdat de auto van McLaren dusdanig superieur was aan die van Red Bull dat Max kansloos was om meer punten dan zij te scoren. Het is vrij uitzonderlijk dat het gelukt is dat om te draaien, zeker omdat er volgend jaar nieuwe regelementen zijn en investeren in deze auto dus eigenlijk nutteloos is.
Ik zie Max Mexico en Brazilie nog wel pakken. Daar is hij altijd goed.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:33 schreef THEFXR het volgende:
COTA Texas!
Max wins and the championship is still open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |