Wel voor 1 race maar:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Wel 2 ongezondste eten die elkaar hebben gevonden.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel voor 1 race maar:
https://racingnews365.nl/(...)ur-met-mcdonalds-aan
was leuker geweest als dit andersom was... de RBR pitstops aan de drive-thru van de McDquote:Het logo van McDonald's zal op de halo van Max Verstappen en Yuki Tsunoda pronken. Bovendien wordt de drive-thru van een lokaal filiaal omgetoverd tot een Red Bull-pitstopomgeving.
Krijg je dan ook echt eindelijk een keer je eten 'fast'?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
was leuker geweest als dit andersom was... de RBR pitstops aan de drive-thru van de McD
Banden wisselen en een milkshake drinken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
was leuker geweest als dit andersom was... de RBR pitstops aan de drive-thru van de McD
wel een beetje een dubbel gevoel. Gokken mogen de kinderen niet, maar Maccen met RedBulls er bij mag welquote:Een gokadvertentie met Formule 1-coureur Lewis Hamilton is door de Britse autoriteiten verboden vanwege de bezorgdheid dat het kinderen zou kunnen beïnvloeden. Na onderzoek vanuit klachten heeft de Britse reclame-autoriteit de reclame van Kwiff verboden.
Als ze daar nou dezelfde wetgeving voor gokreclames invoeren als hier in Nederland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
De Britse autoriteiten hebben een reclame voor een gokbedrijf met Lewis Hamilton erin offline gehaald om kinderen te beschermen.
[..]
wel een beetje een dubbel gevoel. Gokken mogen de kinderen niet, maar Maccen met RedBulls er bij mag wel
Gokken is echt een onderdeel van de cultuur in Engeland. Gokken op voetbal, paardenraces, hondenraces, elk radiostation heeft ik weet niet hoeveel acties om vanalles te winnen, loterijen voor huizen, autos, campervans etc, je wordt er helemaal mee doodgegooid hier. Heel veel van die loterijen kun je ook gratis doen trouwens. Een postal lot is vaak gratis, al moet je dan dus wel de postzegel betalen. Bij veel van die autoloterijen hebben ze de tickets dan weer zo goedkoop gemaakt dat een gratis postal lot vaak net zo duur is aan postzegels dan 1 lot kopen. Ook zie je overal gok 'winkels', waar je echt op vanalles kan gokken, en ook zelf dingen aan kunt brengen (dat Djokovic in de 3e game van de 2e set op zal geven ofzo, dat soort dingen).quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ze daar nou dezelfde wetgeving voor gokreclames invoeren als hier in Nederland.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Een team zou vorig jaar de cost cap gebroken hebben. En Aston Martin alleen een handtekening te laat ingeleverd.
https://www.planetf1.com/(...)team-cost-cap-breach
Dit gaat voor dit seizoen toch niks uitmaken denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel grappig als het deze 2 blijken te zijn.
Nee dat niet, maar zij waren wel de grootste criticasters toen Red Bull er overheen zat en dat werd ook groot uitgemeten in de pers, benieuwd hoe dat dit keer gaat.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit gaat voor dit seizoen toch niks uitmaken denk ik.
Dat klopt. Maar zal wel weer met een sisser of boete aflopen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zij waren wel de grootste criticasters toen Red Bull er overheen zat en dat werd ook groot uitgemeten in de pers, benieuwd hoe dat dit keer gaat.
Nee.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Die hele budget cap is een grote poppenkast. Willen ze iets doen waarmee ze buiten de cap zouden komen, dan zetten ze gewoon een apart bedrijf op, en laten betalingen via dat bedrijf verlopen. Elk van de grote teams doet dat.
Had Red Bull dat naar geweten een paar jaar terug, dan hadden ze nu een cateringbedrijf in de groep gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Die hele budget cap is een grote poppenkast. Willen ze iets doen waarmee ze buiten de cap zouden komen, dan zetten ze gewoon een apart bedrijf op, en laten betalingen via dat bedrijf verlopen. Elk van de grote teams doet dat.
Ze moeten natuurlijk wel dicht tegen het plafond blijven, en dan gaat het wel eens mis met wat berekeningen en/of interpretaties. Maar ze hebben er wel van geleerd ja.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Had Red Bull dat naar geweten een paar jaar terug, dan hadden ze nu een cateringbedrijf in de groep gehad.
https://www.fia.com/news/(...)inancial-regulationsquote:The FIA confirms that all F1 Teams and all PU Manufacturers gave their full support in providing the required information. The CCA notes that all F1 Teams and all PU Manufacturers acted at all times in a spirit of good faith and co-operation throughout the process.
The review findings are as follows:
F1 Teams review process results:
9 F1 Teams found in compliance for 2024, and Procedural Breach identified for AMR GP Ltd (AMR).
The CCA confirms that although AMR has been found to be in Procedural Breach, it has not exceeded the Cost Cap level, and that the Procedural Breach was of a very minor nature, originated by unpredictable circumstances outside the control of the F1 Team. AMR and FIA have entered an ABA on 29 September 2025 to resolve the matter.
Dus Sky Italia zat ernaastquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.fia.com/news/(...)inancial-regulations
blijkbaarquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar
of er is weer een doofpotje
als dat zo zijn zijnquote:
Dit is allemaal speculaties waar wij nooit de details van gaan weten. En aangezien Failrari nog steeds een dikke vinger in de pap van de FIA heeft zullen zij wel het onderste uit de kan willen halen voor hunzelf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat zo zijn zijn
wordt Ferrari genaaid
met BSM weet je het nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is allemaal speculaties waar wij nooit de details van gaan weten. En aangezien Failrari nog steeds een dikke vinger in de pap van de FIA heeft zullen zij wel het onderste uit de kan willen halen voor hunzelf.
Hij heeft helaas de FIA te veel naar zijn eigen hand gezet zodat van enige tegenspraak geen sprake meer is ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
met BSM weet je het nooit
vertrouw die man voor geen meter
Was toch eigenlijk altijd zo, we moeten niet doen alsof het onder Todt democratisch was, die begreep alleen veel meer van F1.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft helaas de FIA te veel naar zijn eigen hand gezet zodat van enige tegenspraak geen sprake meer is ...
mooie complimentenquote:adrian newey about max: “max now i think is absolutely outstanding as well. he’s not had the easiest upbringing, i don't think that's a secret, but his maturity is amazing.”
“his ability to handle pressure, soak up pressure, he seems to have this ability where whatever's going on in his life, when he puts that helmet on and gets in the car, all the noise is switched off and he can just go out and race, which is mightily impressive in a sportsman.”
Russell heeft een contract, dus hij kan dit weer doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:24 schreef Zorro het volgende:
Ach Toto
https://www.ad.nl/formule(...)-verpestte~a9d8970a/
Kan iemand Toto daar even op wijzen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / Oude koeien - discussieer hier nog even over voorgaande seizoenen
Hoe Zit het met je verlofkaart?quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 / Oude koeien - discussieer hier nog even over voorgaande seizoenen
Arme Lando en Oscar.quote:
Ik wou net nog een zaterdag in deze maand vrij nemen.quote:
Even snel uit m'n hoofd ben ik alleen met AD nog aanwezig op zaterdag. Brazilië en Qatar vallen samen met wedstrijd en LV kan de pleuris krijgen zo vroeg.quote:Op maandag 3 november 2025 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou net nog een zaterdag in deze maand vrij nemen.
Las Vegas krijgt bij mij sowieso de pleuris.quote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even snel uit m'n hoofd ben ik alleen met AD nog aanwezig op zaterdag. Brazilië en Qatar vallen samen met wedstrijd en LV kan de pleuris krijgen zo vroeg.
Ik ga die deels kijken.quote:Op maandag 3 november 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Las Vegas krijgt bij mij sowieso de pleuris.
Dode varkenquote:Op maandag 3 november 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ware het niet dat de McLaren dit jaar een ander beest is in de regen, die als geen ander levensduur uit die Inters weet te halen.quote:
Silverstone genotquote:Op maandag 3 november 2025 13:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ware het niet dat de McLaren dit jaar een ander beest is in de regen, die als geen ander levensduur uit die Inters weet te halen.
Ik zou het niet meteen als een zekerheidje voor Max verklaren.
quote:Op maandag 3 november 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even snel uit m'n hoofd ben ik alleen met AD nog aanwezig op zaterdag. Brazilië en Qatar vallen samen met wedstrijd en LV kan de pleuris krijgen zo vroeg.
mooiweerfansquote:Op maandag 3 november 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)o%20Paulo/Interlagosquote:
Kwali misschien, race wil ik wel live zien.quote:Op maandag 3 november 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@Nattekat vind hier iets van.quote:Op maandag 3 november 2025 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed om te weten: het hele weekend is gratis te zien via het open kanaal van Viaplay.
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Iedereen die F1 volgt heeft al een account elders.quote:
Reken er wel op dat ze waarschijnlijk reclame tijdens de race gaan vertonen. Dus als je al een abo hebt bij bijvoorbeeld F1TV is het niet echt een alternatief.quote:Op maandag 3 november 2025 16:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alleen maar positief. Geen gedoe met op tijd starten van de stream en instellen op Nederlandse taal.
Om wat voor reden dan ook moet je handmatig het hoofdprogramma starten als je de voorbeschouwing hebt gekeken. Dan valt elke keer weer de audio terug naar Engels.
En om het nog makkelijker te maken heeft F1TV zomaar de Chromecast support gestopt.
Viaplay doet dit waarschijnlijk als contractuele voorwaarde. Ze bereiken er ook weer meer publiek mee, dus dat zijn leuke reclameinkomsten.
Ik hoop toch echt dat het gruwelijk nat wordtquote:Op maandag 3 november 2025 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)o%20Paulo/Interlagos
Beetje, niet heel erg. Ook niet op zondag, waar dan wel een enorm temperatuurverschil zit tussen Vrijdag+Zaterdag.
Vooralsnog.
En ik lees juist dat ze de huidige pull rod achterwielophanging blijven gebruiken. Weliswaar met wat kleine aanpassingen, maar geen filosofie-aanpassing, zoals hier beweerd wordt.quote:
ik ben bang dat we nog tot volgend jaar maart(?) moeten wachten op het juiste antwoordquote:Op maandag 3 november 2025 19:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En ik lees juist dat ze de huidige pull rod achterwielophanging blijven gebruiken. Weliswaar met wat kleine aanpassingen, maar geen filosofie-aanpassing, zoals hier beweerd wordt.
https://www.planetf1.com/(...)oject-678-suspension
Eind januari zijn de eerste testen, dus hopelijk dan.quote:Op maandag 3 november 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat we nog tot volgend jaar maart(?) moeten wachten op het juiste antwoord
Kunnen ze nog terug naar de tekentafel.quote:Op maandag 3 november 2025 19:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eind januari zijn de eerste testen, dus hopelijk dan.
Je zal maar 2 'races for the gods' hebben gereden op hetzelfde circuit in dezelfde omstandigheden.quote:Op maandag 3 november 2025 18:33 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat het gruwelijk nat wordt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over de race van vorig jaar gaan we het nog 30 jaar over hebben. Net als Senna op Donnington.quote:
Goedzo.quote:Op maandag 3 november 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
Cake weer?
Dit weekend ga ik iig de sprint missen
Harder zou in principe in het voordeel moeten zijn van Max toch?quote:Op woensdag 5 november 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
aangezien er nog geen voorbeschouwing is
[ x ]
als het droog isquote:Op woensdag 5 november 2025 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Harder zou in principe in het voordeel moeten zijn van Max toch?
De laatste race met C2/3/4 won McLaren. (Zandvoort)quote:Op woensdag 5 november 2025 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Harder zou in principe in het voordeel moeten zijn van Max toch?
Wordt tijd dat Yuki zijn contract voor volgend jaar gaat verdienen.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De laatste race met C2/3/4 won McLaren. (Zandvoort)
Is evengoed al even geleden en dat kan volledig geswitcht zijn. Maar historisch gezien is RBR-MV hier sowieso sterk. Al gaat het denk ik close worden met Mclaren
Denk niet dat die een contract gaat verdienen als die Norris en Verstappen van de baan af beukt 🤔quote:Op woensdag 5 november 2025 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Yuki zijn contract voor volgend jaar gaat verdienen.
en dat kan op allerlei manieren
[ afbeelding ]
Ontslag was leuker geweestquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
Weet niet of dit wel zo goed nieuws is
Cashen!quote:
misschien koopt max wel wat aandelenquote:
Horner?quote:
Gaat om ongeveer 5% dus zo'n 300 miljoen, denk niet dat Horner het vermogen heeft om dat uit te geven aan een minderheidsaandeel.quote:
"Toto, this is Franz..."quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien koopt max wel wat aandelen
onder de naam Franz Hermann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |