abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218790609
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:38 schreef Mubassie het volgende:
Hard en lang genoeg genocidale daden vastgesteld, dan gaan die rechters uiteindelijk wel een keertje mee.
Ftfy
pi_218790612
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nou ja, een rechter kan vaststellen dat het onomstotelijk bewezenz is. Ik ben bang dat dat ook pas het punt is waarop landen actie willen ondernemen.

Probleem daarmee is, is dat het achteraf vastgesteld wordt.
Al eerder gezegd: de onschuldpresumptie stelt dat een verdachte onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. Niet dat de misdaad niet heeft plaatsgevonden.

Over dat laatste begint echter wel steeds meer consensus te ontstaan onder deskundigen die toetsen aan vastgestelde criteria. En dat kan ook zonder rechter.
pi_218790620
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Genocide is toch echt een juridisch begrip waar een rechter uitspraak over doet.
Amnesty?
Nee niet Amnesty, de rechter(s) van ICJ ofwel VN.
  Forum Admin dinsdag 16 september 2025 @ 22:42:39 #154
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218790624
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:40 schreef recursief het volgende:

[..]
Al eerder gezegd: de onschuldpresumptie stelt dat een verdachte onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. Niet dat de misdaad niet heeft plaatsgevonden.

Over dat laatste begint echter wel steeds meer consensus te ontstaan onder deskundigen die toetsen aan vastgestelde criteria. En dat kan ook zonder rechter.
Correct en als mensen met deze achtergronden tot die conclusie komen kun je dat zeer serieus nemen.

Ik denk dat de wrijving vooral voortkomt uit wantrouwen in de richting berichtgeving omtrent het conflict en dat niet iedereen dus even veel vertrouwen heeft in de onderbouwing er van.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218790637
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:

Ik denk dat de wrijving vooral voortkomt uit wantrouwen in de richting berichtgeving omtrent het conflict en dat niet iedereen dus even veel vertrouwen heeft in de onderbouwing er van.
Ik mag hopen dat dat het is.
pi_218790640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Correct en als mensen met deze achtergronden tot die conclusie komen kun je dat zeer serieus nemen.
Juist, en als HowardRoark vindt dat je dan niet over genocide mag spreken omdat dat een juridische term is, dan noem ik het genocidaal geweld, de term die genocideonderzoekers daar kennelijk voor gebruiken.
  Forum Admin dinsdag 16 september 2025 @ 22:46:27 #157
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218790650
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:44 schreef recursief het volgende:

[..]
Juist, en als HowardRoark vindt dat je dan niet over genocide mag spreken omdat dat een juridische term is, dan noem ik het genocidaal geweld, de term die genocideonderzoekers daar kennelijk voor gebruiken.
Dat vind ik persoonlijk ook een betere term totdat een rechter daar zijn of haar zegje over gedaan heeft.

Dat is puur en alleen vanwege de ernstigheid. In deze compleet verziekte discussie kan mijn standpunt al leiden tot het "ontkennen van genocide" of zelfs het supporten er van. Ook dat speelt mee, mensen zetten (al dan niet onbedoeld) hun hakken in het zand.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 16 september 2025 @ 22:48:04 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218790659
Los van of er op een moment in de verre toekomst achteraf vastgesteld wordt dat er wel of geen sprake is van genocide: het is werkelijk schan-da-lig hoe Israël tekeer gaat in Gaza, en als je dat goedkeurt dan moet je je de ogen uit je kop schamen.
Huilen dan.
pi_218790666
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
In deze compleet verziekte discussie kan mijn standpunt al leiden tot het "ontkennen van genocide" of zelfs het supporten er van.
Als mensen menen hun toevlucht te moeten zoeken in het in hokjes plaatsen van hun tegenstander, in plaats van op argumenten de discussie te voeren, dan vind ik dat sowieso niet heel sterk.
  dinsdag 16 september 2025 @ 22:50:04 #160
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218790670
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:40 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Ftfy
Duurt wel lang
pi_218790671
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:48 schreef Isdatzo het volgende:
Los van of er op een moment in de verre toekomst achteraf vastgesteld wordt dat er wel of geen sprake is van genocide: het is werkelijk schan-da-lig hoe Israël tekeer gaat in Gaza, en als je dat goedkeurt dan moet je je de ogen uit je kop schamen.
Daar weet jij helemaal niks van. :)

Net zomin als ik!
pi_218790679
quote:
Inb4:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 september 2025 @ 22:52:59 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218790685
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:50 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]

Net zomin als ik!
Wir haben es nicht gewusst.

Nou, echt wel. We stonden erbij en keken ernaar. "Maar Hamas zijn ook geen lieverdjes hoor!!"
Huilen dan.
pi_218790693
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:50 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Duurt wel lang
Maar goed ook; voordat de internationale autoriteit die genocidaal geweld onderzoekt daarover een uitspraak doet, moet het wel degelijk onderbouwd zijn. Dat is niet iets waarbij ze over 1 nacht ijs gaan.
pi_218790703
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:39 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Hmm, dat is wel een goed punt.

A) Moeten we hierbij af gaan op mensen die een universitaire master Holocaust- en genocidestudies hebben gevolgd en zijn opgeleid om uit te kunnen leggen waarom er herkenningspunten zijn van genocide.

Of

B) Zullen we hierbij toch af gaan op de persoon “de grote Alfonso” die zegt dat 1) de conclusie van A) niet correct is en 2) we de term “genocidaal geweld” als tegemoetkoming ten gunste van de discussie niet mogen gebruiken.

Lastig, lastig.
Doe eens wat beter je best.
quote:
Dat is bewezen onjuist.
Nee, dat is het niet.
quote:
[..]
Jullie wereldje wordt wel heel klein he?
Klein of niet, het is mijn wereldje.

En ik denk dat die veel groter is dan jij denkt. :)
pi_218790708
quote:
De ernst ervan is tweeledig. Allereerst natuurlijk is het gewoon verschrikkelijk voor de slachtoffers zelf. Nou boeit me dat, in alle eerlijkheid, nog wel het minste. Palestijnen zijn daar in die regio toch redeloos verloren. Is het niet door Hamas zelf dan zorgt Israël daar wel voor.

Maar als bondgenoot van Israël MOETEN we hier gewoon een standpunt tegen Israëls handelen innemen. Nu stilzwijgend toekijken is je reet afvegen aan alle internationale afspraken. En het schept een precedent waarbij het recht van de sterkste gaat gelden en dat gaat ons vroeg of laat gewoon in onze achterste bijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2025 23:09:31 ]
pi_218790713
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wir haben es nicht gewusst.
Doe jij ook even wat beter je best.

Kunnen jullie hier nou fatsoenlijk discussiëren of niet?
pi_218790715
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:50 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]

Net zomin als ik!
En net zo min als Netanyahu, want Israel erkent het internationaal strafhof niet.

Ik wacht er overigens nog steeds op dat @HowardRoark op de inhoud gaat reageren, nadat ik hem die dienst voor de 5 de keer wel heb bewezen.

Het is wel lastig om die draad weer op te pakken natuurlijk na 25 alinea’s die om de inhoud heendraaien, maar er niet op ingaan.

Naja, misschien moet hij er even een nachtje over slapen. Ik zie het morgen wel.

Een prettige avond allemaal. :)
  dinsdag 16 september 2025 @ 22:59:07 #169
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218790723
Mensen die de acties van Hamas goedpraten :')
Mensen die de acties van IDF goedpraten :')
pi_218790725
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:55 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

Zolang we in een wereld leven waarin de PVV na het laatst debacle gewoon weer de grootste partij lijkt te worden, sluit ik niet uit dat er inderdaad een hoop dommerikken een mening hebben die voor de westerse wereld op lange termijn niet de beste blijkt.
pi_218790726
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:55 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
Doe eens wat beter je best.
Je hebt er anders niet veel tegenin te brengen.
quote:
Nee, dat is het niet.
Volgens jou niet, volgens de VN wel.

Weer diezelfde keuze.

Lastig, lastig.

quote:
Klein of niet, het is mijn wereldje.
En een wereld met een beeldschone basis. Uniek en erkend ik alle stromingen die erma kwamen.

Gooi Hem niet ter grabbel.

quote:
En veel dichterbij dan de meesten weten.

Fijne avond, nogmaals. :)
  dinsdag 16 september 2025 @ 23:06:53 #172
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218790738
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:56 schreef Vliegbaard het volgende:

Nu stilzwijgend toekijken is je reet afvegen aan alle internationale afspraken. En het schept een precedent waarbij de recht van de sterkste gaat gelden en dat gaat ons vroeg of laat gewoon in onze achterste bijten.
In het bijzonder voor Nederland ja. Als je zegt dat het prima is wanneer militair sterke landen hun grandioze gang gaan en hun kont afvegen met internationaal recht wanneer dat ze goed uitkomt, dan kan iedereen zelf invullen wat zoiets voor Nederland zou kunnen betekenen.
Huilen dan.
  dinsdag 16 september 2025 @ 23:08:41 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218790746
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:59 schreef Momo het volgende:
Huh wat doe jij nou? Dát is niet de bedoeling! Kiezen zul je: vóór Israël en tegen Hamas, of tegen Israël en vóór Hamas.

Kleur bekennen, en rap een beetje }:|.
Huilen dan.
  dinsdag 16 september 2025 @ 23:15:20 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218790767
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Huh wat doe jij nou? Dát is niet de bedoeling! Kiezen zul je: vóór Israël en tegen Hamas, of tegen Israël en vóór Hamas.

Kleur bekennen, en rap een beetje }:|.
Als je kritiek hebt op Israël en hun acties in Gaza ben je een palliwappie ja!
  dinsdag 16 september 2025 @ 23:16:48 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218790776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Als je kritiek hebt op Israël en hun acties in Gaza ben je een palliwappie ja!
En een antisemiet. Het zou hilarisch zijn als het niet zo treurig was.
Huilen dan.
pi_218790811
quote:
Er is ook nog een derde optie: het vanuit moreel oogpunt niet goedkeuren, maar vanuit een rationele analyse toch tot de conclusie komen dat wij er weinig tegen moeten doen. Al is het maar omdat wij het niet kunnen gebruiken om nog meer gedonder met Amerika te krijgen.
pi_218790815
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
De ernst ervan is tweeledig. Allereerst natuurlijk is het gewoon verschrikkelijk voor de slachtoffers zelf. Nou boeit me dat, in alle eerlijkheid, nog wel het minste. Palestijnen zijn daar in die regio toch redeloos verloren. Is het niet door Hamas zelf dan zorgt Israël daar wel voor.

Maar als bondgenoot van Israël MOETEN we hier gewoon een standpunt tegen Israëls handelen innemen. Nu stilzwijgend toekijken is je reet afvegen aan alle internationale afspraken. En het schept een precedent waarbij het recht van de sterkste gaat gelden en dat gaat ons vroeg of laat gewoon in onze achterste bijten.
Niet enkel in woorden ageren tegen Israel , maar ook echt flinke maatregelen nemen is tegen de schenen trappen van de VS. Vind je het werkelijk rationeel om dat te doen op dit moment?
pi_218790823
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Niet enkel in woorden ageren tegen Israel , maar ook echt flinke maatregelen nemen is tegen de schenen trappen van de VS. Vind je het werkelijk rationeel om dat te doen op dit moment?
We hoeven niet gelijk van de kelder naar de zolder te springen. En op dit moment is Amerika nou ook niet echt de meest betrouwbare bondgenoot onder Trump.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2025 23:31:33 ]
pi_218790878
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
We hoeven niet gelijk van de kelder naar de zolder te springen. En op dit moment is Amerika nou ook niet echt de meest betrouwbare bondgenoot onder Trump.
Maar wat wil je dan? want we zijn toch allang naar de 'volgende verdieping' gesprongen? wat de huidige regering alleen doet is nauwkeurig kijken naar wat voor maatregelen we kunnen nemen, zonder dat het teveel nadelig wordt voor onszelf.
pi_218790945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar wat wil je dan? want we zijn toch allang naar de 'volgende verdieping' gesprongen? wat de huidige regering alleen doet is nauwkeurig kijken naar wat voor maatregelen we kunnen nemen, zonder dat het teveel nadelig wordt voor onszelf.
Nou volgens mij staan we nog steeds in de kelder. Ik moet het mis hebben maar volgens mij wordt er niet de minste moeite genomen om enige politieke druk uit te oefenen.
  woensdag 17 september 2025 @ 02:23:46 #181
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_218791142
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:30 schreef recursief het volgende:

[..]
Anders lees je even de hele discussie. Van HowardRoark mag je geen genocide zeggen want dat is voorbehouden aan de rechter.
Hoe moet je als internationale gemeenschap ingrijpen om genocide te voorkomen als alleen een rechter kan beslissen dat het genocide is? Dan ben je toch altijd te laat? Hadden we moeten ingrijpen in Rwanda en Bosnië toen de genocide plaats vond of pas nadat officieel vast gesteld werd dat het genocide was?

Is de holocaust en Armenië eigenlijk wel een genocide als dat begrip juridisch helemaal nog niet bestond?
I am a black hole shitting into the void
  woensdag 17 september 2025 @ 05:11:50 #182
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218791240
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik gok dat het een vergelijkbare versie is maar dan met een ander naampje.
Je hebt er kijk op.
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, en wat betreft dat dan volgens jou?
[..]
Tja, dat argument werd ook niet gemaakt voor de bombardementen op de Duitse steden tijdens de Tweede Wereldoorlog, zelfs niet voor Hiroshima en Nagasaki, wat dat betreft zal het dus wel allemaal meevallen.

De realiteit is helaas dat de Palestijnen geen trauma's nodig hebben voor terrorisme, het zit diep verweven in de cultuur.
Dag Howard!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 17 september 2025 @ 05:45:31 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218791266
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 september 2025 10:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dat het ondertussen wel tijd is om dit in heel de EU te erkennen en hier naar te handelen, en zolang de genocide doorgaat de volledige samenwerking met Israël op te schorten.
Naar mijn mening de slechtste genocide in de geschiedenis van de mensheid.
Genocide betekend het uitroeien van een bevolkingsgroep zoals Rwanda jaren 90 waarbij een van de 2 bevolkingsgroepen bijna volledig van de aardbodem werd geveegd.

In dit geval groeit het aantal Palestijnen nog steeds.

Btw alleen Israël krijgt op de flikker terwijl er beelden blijven rondgaan dat honderden vrachtwagens met voedsel overgenomen worden door gewapende Palestijnen en daardoor niet in handen van burgers vallen.

Hopelijk gaat Gretta dit even oplossen met haar freedom flottielje!!

Btw gaat de UN ook andere situaties onderzoeken of puur alleen dit stukje op deze planeet?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_218791296
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Rare genocide met 100.000 Gazaanse kinderen onder de twee jaar oud, lukte ze in Auschwitz en Treblinka toch wat minder goed.
Er zijn geen cijfers van alleen schattingen van wat het zou moeten zijn bij een vergelijkbare populatie.
pi_218791314
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Precies, het wordt vast veel beter voor ze in dat 'vrije' Palestina, niet?
Chinezen die willen natuurlijk een haven stad van gaza maken weet je wel hoeveel welvaart dat gaat brengen voor de vrije palestijnen. ;)
pi_218791323
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 21:30 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat is een manier om er naar te kijken, zeker. Maar Poetin kijkt er weer anders naar. Beide denken dat wat ze doen in het levensbelang van hun land is (of brengen het als danig) wegens actieve of passieve agressie. Objectief is niet vast te stellen of landjepik dus geoorloofd of niet zou zijn.

Zoals gezegd, moreel is het nooit de juiste keuze. Maar het kan wel een keiharde 'oplossing' zijn. In dit geval een soort (omgekeerde) Endlösung?
Echt niks mis mee moreel gezien je eigen land te beschermen.

Dat houdt bij Gaza in bezetten voor gehele lange tijd om het extremisme uit te roeien.

Moreel verplicht ben je daartoe, als je het mij vraagt, als overheid dien je je bevolking te beschermen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218791329
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:34 schreef Isdatzo het volgende: [..] Waar stel ik precies voor dat wie dan ook zich moet laten verkrachten en uitroeien? Ik zie graag een citaat daarvan. En anders trek je die keutel in.
Als Israël recht heeft zichzelf te beschermen hebben ze nou eenmaal recht om dat land te bezetten.

Zolang je dat besef niet hebt mag je alles zelf voor jezelf weten. Ik ben tussentijds blij dat Israël het extremisme in bedwang houdt in de wereld.

Dat je impliciet het recht op zelfverdediging wegwuift is het punt van die comment. Jezelf dus lekker laten verkrachten en vermoorden. Houdoe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 september 2025 @ 06:33:11 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218791334
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 06:06 schreef Chadi het volgende:

[..]
Er zijn geen cijfers van alleen schattingen van wat het zou moeten zijn bij een vergelijkbare populatie.
Probleem is er komen maar weinig ECHTE Journalisten in Gaza zelf.

Cijfers worden vanuit 2 kampen uitgegeven en heel lastig te verifiëren.

Zolang veel Palestijnen zelf nog achter Hamas blijven staan lost dit nog steeds weinig op.

Voorbeeld Hamas ontvoerden honderden Joden en anderen vanuit Israël op 7 oktober.

En op paar gevallen na .. kon men niet meer achterhalen waar ze gebleven waren dit betekend dat de gewone bevolking ook hun kaken stijf dicht hielden op waar al deze ontvoerden gebleven waren.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_218791345
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 06:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat houdt bij Gaza in bezetten voor gehele lange tijd om het extremisme uit te roeien.

Moreel verplicht ben je daartoe, als je het mij vraagt, als overheid dien je je bevolking te beschermen.
Dat is dus wat Poetin ook doet. Althans volgens zijn visie.

Wie bepaalt dan dat het 'goed' of 'fout' is?
  woensdag 17 september 2025 @ 06:37:53 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_218791353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 06:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als Israël recht heeft zichzelf te beschermen hebben ze nou eenmaal recht om dat land te bezetten.

Zolang je dat besef niet hebt mag je alles zelf voor jezelf weten. Ik ben tussentijds blij dat Israël het extremisme in bedwang houdt in de wereld.

Dat je impliciet het recht op zelfverdediging wegwuift is het punt van die comment. Jezelf dus lekker laten verkrachten en vermoorden. Houdoe.
Gaza is btw eigenlijk een stuk wat van Egypte was (tussen ontstaan van Israël en verschillende oorlogen tussen Israël en Egypte) en laat het dat land nu zijn wat nog grotere muur heeft gebouwd en zelf niet mee wil bemoeien .. zegt genoeg over het stukje land.
pi_218791399
quote:
Mensen die denken te weten wat er precies gebeurt :')
pi_218791400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 06:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar wat is dan de morele verplichting van die overheid jegens de mensen die in de door dezelfde overheid bezette gebieden wonen. Door een langdurige bezetting (noem het maar annexatie) maak je deze mensen toch in principe ook opeens een nieuwe subgroep in je bevolkingspopulatie. Hoe beschermt een overheid dan deze subgroep?
pi_218791401
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Zolang we in een wereld leven waarin de PVV na het laatst debacle gewoon weer de grootste partij lijkt te worden, sluit ik niet uit dat er inderdaad een hoop dommerikken een mening hebben die voor de westerse wereld op lange termijn niet de beste blijkt.
Uiteraard zijn dat allemaal dommeriken, want hoe durven ze niet zo te denken als jij graag wilt.

Je houden aan de natuurwetten van o.a. de logica is daarbij natuurlijk ultiem dom, want wie doet dat nou?
pi_218791416
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:57 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En net zo min als Netanyahu, want Israel erkent het internationaal strafhof niet.

Ik wacht er overigens nog steeds op dat @:howardroark op de inhoud gaat reageren, nadat ik hem die dienst voor de 5 de keer wel heb bewezen.

Het is wel lastig om die draad weer op te pakken natuurlijk na 25 alinea’s die om de inhoud heendraaien, maar er niet op ingaan.

Naja, misschien moet hij er even een nachtje over slapen. Ik zie het morgen wel.

Een prettige avond allemaal. :)
Dit wordt 'm niet.
pi_218791418
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:05 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
Uiteraard zijn dat allemaal dommeriken, want hoe durven ze niet zo te denken als jij graag wilt.

Je houden aan de natuurwetten van o.a. de logica is daarbij natuurlijk ultiem dom, want wie doet dat nou?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:04 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
Mensen die denken te weten wat er precies gebeurt :')
Wat een groot denker hebben we hier op fok toch in ons midden met zijn simplistische projecties. :')
pi_218791422
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]
[..]
Wat een groot denker hebben we hier op fok toch in ons midden met zijn simplistische projecties. :')
Geen woorden gebruiken waarvan je niet weet wat ze betekenen, Basp1. :D
pi_218791482
quote:
13s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:09 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
Dit wordt 'm niet.
Wat niet?

Howard die in plaats van 25 parerende alinea’s besluit om op de inhoud in te gaan?
pi_218791578
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:05 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf van hè, dat het allemaal dommerikken zijn.
Ik heb daarbij helemaal niks tegen mensen met een andere mening zolang ze de lijn van logica volgen.

Maar jij hebt hier al meermaals aangetoond dat vrij lastig te vinden. Het principe “het een sluit het ander niet uit” is jou bijvoorbeeld wereldvreemd. Dan worden de discussie vrijwel zinloos.
pi_218791616
https://www.theguardian.c(...)are-more-than-200000

Was deze al voorbijgekomen? Wellicht een beetje ondergesneeuwd door ander nieuws de afgelopen dagen. Een voormalig IDF commandant die aangeeft dat ze minstens 200.000 Palestijnen hebben gedood in Gaza sinds 7 oktober. Dit is geen linkse of pacifistische meneer, hij geeft in hetzelfde artikel aan dat hij de Palestijnen liever net zo hard had aangepakt vóór 7 oktober.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218791632
quote:
Ik kan heel goed begrijpen dat Israël heeft ingegrepen na de aanslag van 7 oktober 2023.
Maar dat had ook gekund met (langlopende) gerichte acties, wat een specialiteit is van Israël.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')