abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:10:48 #201
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221517002
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 07:29 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
_O-
[..]
Waarom zou je iets opbouwen als je van tevoren weet dat het slechts een kwestie van tijd is voordat Israel alles weer platgooit?

Hoe weet jij dat , als HAMAS dood is dan heeft Israël daar totaal geen reden toe
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:11:45 #202
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221517007
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Uiteindelijk zal de Israëlische bevolking ook weer gewoon in vrede willen leven, ze vieren het leven daar erg graag in tegenstelling tot veel landen rondom hen, dus mijn vermoeden/hoop is dat extreemrechts weer weg zal ebben in de marge als 7 oktober gewroken is.
uiteraard, maar eerst Hamas moet ontwapend en dood of weg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221517008
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik zie het wat dat betreft somber in. Zolang eikels als Ben Gvir en Smotrich politieke leverage houden en hun idiotie blijven spuwen is dat een teken van een niet heel fris segment in de Israëlische politiek en de samenleving als geheel. Dat lijkt eerder groeiende dan dat het getemperd wordt. Dat werkt ook door in keuzes wat betreft reactiviteit of proactief handelen op militair gebied en dat zit nu al op heel dun ijs.
Klopt helemaal wat je hier beschrijft. Israel zal niet stoppen of veranderen, tenzij de VS hen echt van alle support afsnijdt en dat zal never nooit gebeuren. Dus hoe ik het zie, is dat ze een keer militair op hun klote moeten krijgen en misschien dat ze dan gaan inzien dat ze het over een andere boeg moeten gooien. Laten we hopen dat het nog niet te laat is.
Condemn one, condemn the other...
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:23:39 #204
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221517049
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 09:11 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Klopt helemaal wat je hier beschrijft. Israel zal niet stoppen of veranderen, tenzij de VS hen echt van alle support afsnijdt
Ik denk dat je nu een causaal verband legt dat niet klopt. Israël kan niet stoppen omdat het onophoudelijk bedreigd wordt. Dat ze steun krijgen van de VS gaat de andere kant op en is een gevolg van het andere feit.
quote:
en dat zal never nooit gebeuren. Dus hoe ik het zie, is dat ze een keer militair op hun klote moeten krijgen en misschien dat ze dan gaan inzien dat ze het over een andere boeg moeten gooien. Laten we hopen dat het nog niet te laat is.
Condemn one, condemn the other...
Ze hebben al militair op hun kloten gekregen op 7 oktober, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')