quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Je bent pas echt een moreel leger als je mensen lokt met babygeluiden, om ze dan dood te schieten.
Website:quote:Double Down News (DDN) is a British alternative media outlet founded in 2017 by Yannis Mendez. Funded through Patreon, it produces films and interviews from a left-wing perspective.
Bron
Is het antisemitisch als je straatinterviews en tv beelden uit Israel laten zien een complot noemt?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Website:
[ afbeelding ]
Bijzondere bron wel weer. Waarom toch telkens terugvallen op dit soort idioterie? Echt 90% van de inhoud zijn complotten omtrent Israël/Zionisme/Joden. En de grote 'expert' voor de analyses is een mislukte rapper.
Copequote:Op dinsdag 7 april 2026 16:32 schreef HowardRoark het volgende:
Eerst met linkse 'alternatieve' media aankomen vol complotmeuk, dan met Tucker Carlson en Al Jazeera. Bijzonder wel. Ik mag hopen dat niet te veel mensen verzand zijn geraakt in zo een mediadieet.
Dit ziet er ook prettig uit:quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)e-strains-2026-04-06
Israel schiet nu ook al op fietsers en mensen van de WHO.
Als ik mij goed herinner was de cope bij dit filmpje dat diegene al dood was. Dood of niet: zo omgaan met een lijk of levend persoon is een oorlogsmisdrijf. Onze vaste lezer zei gisteren nog er nog nooit eentje gezien te hebben van de IDF.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit ziet er ook prettig uit:
[ x ]
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |