abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218763129
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:41 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En nog steeds.

Linkse media lijken ons graag te doen geloven dat het om een paar duizend radicalen gaat terwijl het in werkelijkheid eerder om een miljoen mensen gaat die helemaal niet zo radicaal zijn.
Gooi er anders een paar miljoen bij zoals Eva Vlaardingerbroek. Wat maakt het uit.

Ook al waren het een miljoen, van de 70 miljoen een miljoen op straat stelt nog steeds niets voor.
pi_218763132
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
NOS en Nu gaan zo te zien gewoon uit van de officiële berichten over aantallen. Dat lijkt me Logisch.
En dat het een uiterst rechts feestje was kan toch niemand ontkennen?
De officiële berichten van de Londense politie waren tienduizenden, daarna 110.000 betogers.

Maar sure NU en NOS gaan gewoon uit van die officiële berichtgeving met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :') :')
pi_218763134
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:21 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Waarom toch altijd die rare drang om zo overdreven te liegen. :')

Alsof een demonstratie van 110000 klein is ofzo.
pi_218763150
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een gezeur. Misschien leek het in de eerste instantie op duizenden, en is het later bijgesteld.
Of moet het meteen allemaal maar duidelijk zijn hoeveel mensen er aanwezig waren?
De officiële berichtgeving is daarbij leidend. En die was van de Londense politie “tienduizenden” en daarna “ruim 110.000”.

Maar laten we vooral geen kritiek hebben op de NOS en NU met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :')
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:04:08 #80
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763153
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Gooi er anders een paar miljoen bij zoals Eva Vlaardingerbroek. Wat maakt het uit.

Ook al waren het een miljoen, van de 70 miljoen een miljoen op straat stelt nog steeds niets voor.
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218763160
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
pi_218763178
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
Maar het is toch gewoon een uiterst rechts feestje? Anders haal je geen sprekers uit de uiterst rechtse internationale naar je evenement.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:09:05 #83
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218763194
Tja gewoon rechts heeft het VK volledig naar de kloten geholpen, laten we nog een stukje naar rechts opschuiven.

Ik ben wel benieuwd naar de oplossingen van de “rechts van de Tories” beweging/partij. Waar gaan die miljoenen migranten heen? Wat wanneer niemand ze wil hebben, wat nogal waarschijnlijk is. Wie gaat het werk doen wanneer ze wel weg gaan? Gaat het leven opeens weer goedkoop worden?

Wanneer je idioten als Farange je land laat slopen dan is het misschien best naïef te denken dat een hooligan en vechtersbaas als Stephen Christopher Yaxley-Lennon de redder gaan zijn.
pi_218763210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef mcmlxiv het volgende:

Wat wanneer niemand ze wil hebben, wat nogal waarschijnlijk is.
Dat “niemand ze wil hebben” spreekt boekdelen.
pi_218763211
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:54 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Hij is al 2 kopstukken kwijtgeraakt aan schandalen de afgelopen weken. Eentje vanwege belastingfraude en een ander vanwege nauwe banden met Epstein.

Het is wachten tot er iets over Starmer zelf bekend wordt.
Dan wordt Starmer vervangen door een andere Labour premier. Zo gaat dat in het VK.
pi_218763217
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:02 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De officiële berichten van de Londense politie waren tienduizenden, daarna 110.000 betogers.

Maar sure NU en NOS gaan gewoon uit van die officiële berichtgeving met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :') :')
Er staat gewoon 110.000 op nu.nl. Cry me a river.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:13:14 #87
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218763231
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat “niemand ze wil hebben” spreekt boekdelen.
Wie weet. En nu?
pi_218763236
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Er staat gewoon 110.000 op nu.nl. Cry me a river.


Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
pi_218763250
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dan wordt Starmer vervangen door een andere Labour premier. Zo gaat dat in het VK.
Blijft toch bijzonder dat dit nooit is doorgedrongen na jaren chaos onder de conservatieven.
pi_218763251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Wie weet. En nu?
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
pi_218763252
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
De rode lijn demonstratie afgelopen juni was toch echt groter.
pi_218763263
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa :+.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:16:46 #93
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763266
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De rode lijn demonstratie afgelopen juni was toch echt groter.
nee dat denk ik niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:17:21 #94
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763274
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Doe toch eens normaal zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:17:47 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218763279
Rechts is boos vanwege rechtse problematiek. Wat een ontzettende zelfkastijding.
Ga maar wat schreeuwen en huilen met je kutvlaggetje, ik kies er voor om leuke dingen te doen voor ik de pijp uit ga.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218763282
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa :+.
Vooral omdat Frankrijk dagelijkse bootdiensten verzorgd.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:18:00 #97
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763283
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Onze Eva is voor re-migratie. Ze horen hier niet, volgens haar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218763306
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Jij bent wel een beetje zielig. De rode lijn demonstratie in juni kende 150.000 betogers.

Hierbij wat Nu.nl in eerste instantie erover te melden had;



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2025 19:21:32 ]
pi_218763309
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef franske19 het volgende:

[..]
Vooral omdat Frankrijk dagelijkse bootdiensten verzorgd.
Neuh. De serieuze aantallen worden gewoon actief binnengehaald.
pi_218763316
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
Dat werd ook gedaan tijdens de corona"crisis"; dat er gelogen werd over het aantal deelnemers aan demonstraties. Deelnemers werden ook als "wappies" neergezet. Daar gingen toen een hoop users in mee. Dezelfde users zie je hier nu klagen, omdat de media hetzelfde trucje uithaalt. Boontje komt om zijn loontje zal ik maar zeggen.
pi_218763338
Dat gedram over die aantallen en dat extreem rechts, gewoon extreem rechts genoemd wordt interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Beetje onzinnig gezever in de marge; we weten het nu wel, NOS is kut en NU ook gofferdomme.

Anyways, over cijfers gesproken; hier wat chatGPT op basis van recente peilingen als meest waarschijnlijke uitslag geeft wanneer er nu verkiezingen zouden zijn.



In juni stond Labour juist nog ruim voor en viel Reform onder de kleinere partijen.
edit: Deze conclusie is op basis van mijn onjuiste interpretatie, de cijfers die chatgpt gaf voor juni handelde in zetelaantallen, niet in percentages zoals deze tabel wel doet.

[ Bericht 13% gewijzigd door KinKiJan op 13-09-2025 20:12:47 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218763343
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
Komt waarschijnlijk niet eens in de top 10 grootste in het VK

https://en.m.wikipedia.or(...)n_the_United_Kingdom
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:25:28 #103
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218763373
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Welk normaal mens is hier nou tegen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:25:29 #104
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763374
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
Je blijft er maar over doorgaan. Wat een negativiteit. Ben tevreden met de grote opkomst, dat is toch zo? Waarom toch weer de aandacht leggen op iets negatiefs?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:27:20 #105
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763397
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Komt waarschijnlijk niet eens in de top 10 grootste in het VK

https://en.m.wikipedia.or(...)n_the_United_Kingdom
nou volgens je eigen lijstje en de politieinschatting van nu al wel dus dat is onzin :D


mensen zouden hun eigen aangedragen bronnen eens morten lezen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:28:43 #106
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218763411
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Onze Eva is voor re-migratie. Ze horen hier niet, volgens haar.
De Lisa’s van Nederland hebben meer aan Eva dan aan Femke.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:29:09 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763414
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Welk normaal mens is hier nou tegen?
Niemand niet. Maar Eva vlaardingenbroek en die andere dame geloven ook in de omvolkingstheorie en gaan een stapje verder: dat degenen die hier zijn gekomen ook weer retour moeten.
Je zou maar een Marokkaanse moeder en Nederlandse vader hebben.

En de accounts op X zijn erg ophitsend en gaan maar over 1 ding: zo veel mogelijk woede en boosheid opwekken over de elite en allochtonen enz enz.
Het gaat gewoon te ver in mijn ogen. In NL zullen ze nooit echt doorbreken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218763440
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je blijft er maar over doorgaan. Wat een negativiteit. Ben tevreden met de grote opkomst, dat is toch zo? Waarom toch weer de aandacht leggen op iets negatiefs?
Daar heb je wel gelijk in, ngl.

Ik heb oa moeite met het framen van deze mensen als “radicaal rechts” terwijl door dezelfde linkse media de XR fanaten op de A12 als “actievoerders”’ worden bestempeld.

Dat is een dubbele moraal, en daar heb ik inderdaad heel veel moeite mee.

Maar nogmaals, je hebt gelijk dat ik me (te) veel blijf focussen op deze negativiteit die ons via deze media tegemoet komt. Dat anderen hierin meegaan en dit in mijn gezicht duwen helpt aan de andere kant ook niet mee.

Ik houd het in mijn achterhoofd, nogmaals dank voor de spiegel
pi_218763448
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Welk normaal mens is hier nou tegen?
Bijna in letterlijk deze woorden drukte ik mij laatst uit en toen werd ik weggezet als xenofoob.
pi_218763481
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa :+.
Ja dat is wel ironisch ja :+

Een kleiner Europa waar sommigen voor pleiten zal deze problemen ook alleen maar erger maken imo, nog los van de economische gevolgen van wanneer je als muggenscheet moet concurreren met grootmachten als Amerika, China en in steeds grotere mate India.

Het anti-europa sentiment tegen de huidige vorm van de europese unie kan ik wel in komen, alleen daar is politiek nog geen degelijk gematigd geluid in naar mijn mening zoals de noordelijke en zuidelijke munt om zwakkere economieën meer ruimte te geven hun eigen munt te devalueren.

Maargoed /offtopic
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:37:52 #111
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218763486
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:34 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Bijna in letterlijk deze woorden drukte ik mij laatst uit en toen werd ik weggezet als xenofoob.
Misschien waren dat niet normale mensen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218763492
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Jij bent wel een beetje zielig.
Waarom is het nodig om zo persoonlijk te worden en je gesprekspartner als “zielig” weg te zetten?
pi_218763502
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:37 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Misschien waren dat niet normale mensen?
Zo wil ik ze niet zien. Hoogopgeleid met een goede baan en (in een geval) een liefdevolle moeder voor haar gezin. Ik leg het redelijk gemakkelijk naast mij neer zonder anderen gelijk te demoniseren, maar ik schrok wel van de reactie inderdaad.
pi_218763507
Heb het gevoel dat wat vroeger normaal was, gewoon willen wonen en leven in je eigen land tussen je eigen volk, nu als extreem rechts afgedaan wordt.
pi_218763510
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 15:45 schreef 2172619626795 het volgende:
Natuurlijk wordt deze protestmars weer geframed als “extreem-rechts” of “far-right”.

De waarheid is dat de Engelsen vanuit het gehele spectrum klaar zijn met het immigratiebeleid van de huidige Engelse regering en de Islamitische Pakistaanse rape gangs die stelselmatig minderjarige meisjes verkrachten, waarbij zelfs politieagenten een oogje dichtknijpen.

De Engelse regering laat bovendien mensen oppakken die hierover kritische geluiden laten horen, er zijn zelfs mensen die van hun bed zijn gelicht vanwege een tweet of post op facebook.

Inmiddels gebruiken veel Engelsen de term “I like bacon” om hun sympathie te betuigen tegen de islamisering van Engeland, in de hoop dat de rechtspraak geen redenen kan vinden om iemand hiervoor naar de gevangenis te krijgen.

Daar durven ze op te staan en er zit er maar een kleine sloot tussen Engeland en het vaste land, dus wie weet waait dit sentiment over bij een matig tot krachtige westerwind.

Laat ook jouw mening horen, maar graag met wederzijds respect. Het met elkaar eens worden hoeft geen doel op zich te zijn. Houd het beschaafd en houd het respectvol aub.

👇
Een anti-immigratie protest hoeft niet per se far-right te zijn. Sterker nog, er zullen vast ook linkse mensen aanwezig zijn.

Echter, deze demonstratie is wel radicaal-rechts van aard. Als die niet werd geleid door neonazi Tommy Robinson, dan zou het best een mooie demonstratie kunnen zijn geweest die sympathie kon krijgen vanuit het gehele politieke spectrum.

Nu is het gewoon een groepje radicaal-rechtsen die vervolgens ook niets doen wanneer hun mensen de politie aanvallen en bekogelen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763516
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:40 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Heb het gevoel dat wat vroeger normaal was, gewoon willen wonen en leven in je eigen land tussen je eigen volk, nu als extreem rechts afgedaan wordt.
Gelukkig is dat gevoel slechts een fantasietje.
pi_218763517
125K lijkt een goede inschatting, ik heb met Photoshop de drone beelden gestitched en vervolgens een AI analyse laten doen:

https://claude.ai/share/faf9c283-5626-4e66-8fca-d8b5a8be2d7f

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218763536
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Gelukkig is dat gevoel slechts een fantasietje.
Nou, vertel dan maar, waar ik kan wonen tussen mijn eigen volk zonder al die multiculti die je door de strot geduwd wordt.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:43:21 #119
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
125K lijkt een goede inschatting, ik heb met Photoshop de drone beelden gestitched en vervolgens een AI analyse laten doen:

https://claude.ai/share/faf9c283-5626-4e66-8fca-d8b5a8be2d7f

[ afbeelding ]
gpt5 komt op 7400 mensen :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:43:48 #120
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
125K lijkt een goede inschatting, ik heb met Photoshop de drone beelden gestitched en vervolgens een AI analyse laten doen:

https://claude.ai/share/faf9c283-5626-4e66-8fca-d8b5a8be2d7f

[ afbeelding ]
also


that’s a penis
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218763551
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
also

that’s a penis
Viespeuk!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218763555
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:40 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Een anti-immigratie protest hoeft niet per se far-right te zijn. Sterker nog, er zullen vast ook linkse mensen aanwezig zijn.

Echter, deze demonstratie is wel radicaal-rechts van aard. Als die niet werd geleid door neonazi Tommy Robinson, dan zou het best een mooie demonstratie kunnen zijn geweest die sympathie kon krijgen vanuit het gehele politieke spectrum.

Nu is het gewoon een groepje radicaal-rechtsen die vervolgens ook niets doen wanneer hun mensen de politie aanvallen en bekogelen.
Vraag ik mij af.

Ja Tommy Robinson is een bedenkelijke persoonlijkheid (alhoewel ik hem tegenwoordig niet betrap op racistische of anti-democratische denkbeelden), maar het gaat niet om die persoon maar om de boodschap die op dit moment wordt uitgedragen.

Is hij de juiste persoon? Misschien niet nee. Maar daarmee hoeven we de legitimiteit van de boodschap van deze mars en de intentie van deze ruim honderdduizend mensen niet voor in twijfel te trekken.

Dan maak je de persoon naar mijn mening groter dan hij werkelijk is, ten koste van de boodschap die deze honderdduizend mensen vandaag in Londen proberen over te brengen
pi_218763559
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
125K lijkt een goede inschatting, ik heb met Photoshop de drone beelden gestitched en vervolgens een AI analyse laten doen:

https://claude.ai/share/faf9c283-5626-4e66-8fca-d8b5a8be2d7f

[ afbeelding ]
Respect _O_
pi_218763595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gedram over die aantallen en dat extreem rechts, gewoon extreem rechts genoemd wordt interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Beetje onzinnig gezever in de marge; we weten het nu wel, NOS is kut en NU ook gofferdomme.

Anyways, over cijfers gesproken; hier wat chatGPT op basis van recente peilingen als meest waarschijnlijke uitslag geeft wanneer er nu verkiezingen zouden zijn.

[ afbeelding ]

In juni stond Labour juist nog ruim voor en viel Reform onder de kleinere partijen.
Het idee dat Reform in juni klein was, klopt natuurlijk niet.

Sterker nog, Labour behaalde deze verkiezingen minder stemmen dan de vorige. Ze wonnen enkel door een stemmingsplit tussen de tories en reform.

Reform had 4,1 miljoen stemmen. Daarmee haalden ze 5 zetels.
De liberalen hadden 3,5 miljoen stemmen. Daarmee haalden ze 72 zetels.

Het idee dat reform klein was, komt enkel door het vreemde kiessyssteem in de VK waardoor je ondanks vele stemmen in theorie vrijwel geen zetels kan krijgen. In realiteit haalden ze 14% van alle stemmen binnen. Zeker geen kleine partij. Nu zijn ze verdubbeld met gemiddeld in de peilingen 30% van de stemmen waarbij ze naar verwachting 70% van de zetels krijgen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763609
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:40 schreef Mikeytt het volgende:


Echter, deze demonstratie is wel radicaal-rechts van aard. Als die niet werd geleid door neonazi Tommy Robinson, dan zou het best een mooie demonstratie kunnen zijn geweest die sympathie kon krijgen vanuit het gehele politieke spectrum.

In wat voor droomwereld leef jij?
Elk kritisch geluid over immigratie wordt door deugend links verketterd als een middeleeuwer die hardop durfde te beweren dat de aarde rond is en om de zon draait.
-
pi_218763617
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:49 schreef quo_ het volgende:

[..]
In wat voor droomwereld leef jij?
Elk kritisch geluid over immigratie wordt door deugend links verketterd als een middeleeuwer die hardop durfde te beweren dat de aarde rond is en om de zon draait.
Ik ga natuurlijk niet inhoudelijk reageren op zulke cynische reacties.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763627
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik ga natuurlijk niet inhoudelijk reageren op zulke cynische reacties.
Goddank. Jouw inhoud is namelijk niet om over naar huis te schrijven.
-
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:52:00 #128
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218763629
Die vrouwen met de bordjes "wonen against the far right" protesteren dan ook tegen moslims toch? Toch?
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:54:37 #129
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218763656
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Viespeuk!
Ja hallo! Jij begint met díe afbeeldingen! ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218763667
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik ga natuurlijk niet inhoudelijk reageren op zulke cynische reacties.
Ftr ik was niet cynisch
pi_218763678
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:38 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Waarom is het nodig om zo persoonlijk te worden en je gesprekspartner als “zielig” weg te zetten?
Omdat je zielig doet en bewust onwaarheden aan het verspreiden bent. Daarom reageer je nu ook niet inhoudelijk op de screenshot die ik deelde.
pi_218763682
Dit was al van mijlenver, 20 jaar geleden te voorspellen. Op den duur gaat de bevolking zelf actie ondernemen en die tijd nadert.
pi_218763687
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:42 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Nou, vertel dan maar, waar ik kan wonen tussen mijn eigen volk zonder al die multiculti die je door de strot geduwd wordt.
In pakweg 95% van West-Europa kan dat zonder probleem. Maar goed jouw “gevoel” zal sowieso compleet anders zijn.
pi_218763695
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het idee dat Reform in juni klein was, klopt natuurlijk niet.

Sterker nog, Labour behaalde deze verkiezingen minder stemmen dan de vorige. Ze wonnen enkel door een stemmingsplit tussen de tories en reform.

Reform had 4,1 miljoen stemmen. Daarmee haalden ze 5 zetels.
De liberalen hadden 3,5 miljoen stemmen. Daarmee haalden ze 72 zetels.

Het idee dat reform klein was, komt enkel door het vreemde kiessyssteem in de VK waardoor je ondanks vele stemmen in theorie vrijwel geen zetels kan krijgen. In realiteit haalden ze 14% van alle stemmen binnen. Zeker geen kleine partij. Nu zijn ze verdubbeld met gemiddeld in de peilingen 30% van de stemmen waarbij ze naar verwachting 70% van de zetels krijgen.
Correct. Men snapt hier duidelijk weinig van het Britse kiesstelsel.
pi_218763704
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:44 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Vraag ik mij af.

Ja Tommy Robinson is een bedenkelijke persoonlijkheid (alhoewel ik hem tegenwoordig niet betrap op racistische of anti-democratische denkbeelden), maar het gaat niet om die persoon maar om de boodschap die op dit moment wordt uitgedragen.

Is hij de juiste persoon? Misschien niet nee. Maar daarmee hoeven we de legitimiteit van de boodschap van deze mars en de intentie van deze ruim honderdduizend mensen niet voor in twijfel te trekken.

Dan maak je de persoon naar mijn mening groter dan hij werkelijk is, ten koste van de boodschap die deze honderdduizend mensen vandaag in Londen proberen over te brengen
Het is wel relevant gezien je bij zo'n demonstratie ook gewoon bagage meedraagt van de organisatie.

Een anti-immigratie demonstratie geleid door Blood & Honour zal natuurlijk anders worden ontvangen dan een anti-immigratie demonstratie die wordt georganiseerd door een grote middenpartij. Aanwezigheid bij de demonstratie lieert je wel gewoon aan een bepaalde ideologie, want de demonstratie zelf wordt ook gewoon georganiseerd met die ideologie in mind.

100.000 demonstranten is in de VK niet klein, maar ook niet bepaald een 'grote' demonstratie voor lokale begrippen daar ze in de afgelopen jaren meermaals de half miljoen zijn gepasseerd bij grote marsen en demonstraties. Als dit door een ander werd georganiseerd, zou er denk ik veel meer steun en aanwezigheid zijn.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763720
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:52 schreef RealistAtheist het volgende:
Die vrouwen met de bordjes "wonen against the far right" protesteren dan ook tegen moslims toch? Toch?
Die zullen natuurlijk ook gewoon tegen rechts islamextremisme zijn in de meeste gevallen, maar protesteren tegen moslims als geheel is natuurlijk flauwekul.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Omdat je zielig doet en bewust onwaarheden aan het verspreiden bent. Daarom reageer je nu ook niet inhoudelijk op de screenshot die ik deelde.
Die screenshot die jij deelde is niets minder dan de waarheid, maar heeft niets te maken met de huidige protestmars. Omdat ik graag on-topic probeer te blijven, reageerde ik er inderdaad niet op, nee.

Verder ben ik nu voor de 3e keer van “onwaarheden” beticht, terwijl ik al meerdere keren mijn eigen bewering heb bewezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen dus concluderen dat 1) ik bewezen geen onwaarheden verspreid en 2) ik geen moeite heb om inhoudelijk op je gedeelde screenshot te reageren, hetzij offtopic.

Nog meer dingen waarvan je me zou willen beschuldigen?

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 13-09-2025 20:19:16 ]
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:02:06 #138
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218763734
Prachtig initiatief ^O^
Mooi om te zien dat er zóveel volk op de been is.

En gelijk hebben ze, immigratie loopt daar de spuigaten uit.
pi_218763741
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Correct. Men snapt hier duidelijk weinig van het Britse kiesstelsel.
Yep. In theorie een mooi stelsel omdat je ook kleine gemeenschappen een stem wil geven. Zo voorkwam je vroeger dat je kleine dorp geen zeggenschap meer had, maar tegenwoordig bestaan die gemeenschappen niet meer door het internet...
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_218763750
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:59 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het is wel relevant gezien je bij zo'n demonstratie ook gewoon bagage meedraagt van de organisatie.

Een anti-immigratie demonstratie geleid door Blood & Honour zal natuurlijk anders worden ontvangen dan een anti-immigratie demonstratie die wordt georganiseerd door een grote middenpartij. Aanwezigheid bij de demonstratie lieert je wel gewoon aan een bepaalde ideologie, want de demonstratie zelf wordt ook gewoon georganiseerd met die ideologie in mind.

100.000 demonstranten is in de VK niet klein, maar ook niet bepaald een 'grote' demonstratie voor lokale begrippen daar ze in de afgelopen jaren meermaals de half miljoen zijn gepasseerd bij grote marsen en demonstraties. Als dit door een ander werd georganiseerd, zou er denk ik veel meer steun en aanwezigheid zijn.
Ik snap je punten wel en ik zal niet zeggen dat ze niet gefundeerd zijn, maar om redenen die ik al eerder heb benoemd kijk ik er toch wat anders tegenaan.

Toch bedankt voor het delen van je perspectief, hetgeen ik waardeer en respecteer ^O^
pi_218763779
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
Krijg lekkere Brexit vibes hierbij, hoe een land zichzelf steeds verder ten gronde richt.
Denk dat ze minder migranten wel overleven.
pi_218763794
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
In pakweg 95% van West-Europa kan dat zonder probleem. Maar goed jouw “gevoel” zal sowieso compleet anders zijn.
Zeker. Ik ben al die opgedrongen culturele uitingen die niet bij Nederland horen in ons straatbeeld meer dan zat. Het nasissen van vrouwen, het 'kech' geroep naar onze dochters. De hoofddoeken die meer en meer het straatbeeld overnemen. Het geweld tegen homo's etc.

Dit is voor mij geen verrijking maar een verarming. En het wordt je gewoon door de strot geduwd.
pi_218763795
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het idee dat Reform in juni klein was, klopt natuurlijk niet.

Dat is wat chatgpt gaf op basis van ipsos. Ik weet, chatgpt is niet foutloos, had ik er misschien bij moeten zetten :)

edit: ik pas mijn eerdere post aan, mijn juni opmerking is in tegenstelling tot de tabel die erbij staat gebaseerd op aantal zetels, niet op basis van procenten. Chatgpt was niet fout, dat was ik :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218763801
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
125K lijkt een goede inschatting, ik heb met Photoshop de drone beelden gestitched en vervolgens een AI analyse laten doen:

https://claude.ai/share/faf9c283-5626-4e66-8fca-d8b5a8be2d7f

[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd of er op dit plein eerder protesten zijn geweest met foto waar over gerapporteerd is en met welke aantallen.
pi_218763842
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:08 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of er op dit plein eerder protesten zijn geweest met foto waar over gerapporteerd is en met welke aantallen.
Ik heb even gezocht maar kon niet echt wat vinden, maar ik denk dat 125.000 voor zo een protest reeel is, ook zonder beelden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218763853
Opstootjes
quote:
More scuffles broke out between police and supporters of the “unite the kingdom” march as they moved out of Whitehall, PA reports.

Objects including a traffic cone, bottles and pieces of wood were thrown at the line of officers as they started to push the group back towards Trafalgar Square and Northumberland Avenue at around 5.25pm.

After this, at about 5.45pm, than a hundred helmeted officers on foot, backed up by dozens of police horses, have rushed at supporters and them along Northumberland Avenue and towards Embankment station. Some marchers - now largely dispersed - faced them carrying flags.
Live beeld: Patriots aan de ene kant, counterprotesters aan de andere kant, politie er tussen.

Bekijk deze YouTube-video
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218763855
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:05 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Denk dat ze minder migranten wel overleven.
Wie gaat die banen in oa de zorg daar dan doen? Dat is namelijk waarom na Brexit er een immigratie exodus is geweest. Immigranten uit de EU vertrokken massaal en het werk moest wel gedaan worden.
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:16:57 #148
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218763862
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Die zullen natuurlijk ook gewoon tegen rechts islamextremisme zijn in de meeste gevallen, maar protesteren tegen moslims als geheel is natuurlijk flauwekul.
:')
  zaterdag 13 september 2025 @ 20:17:33 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218763867
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Wie gaat die banen in oa de zorg daar dan doen? Dat is namelijk waarom na Brexit er een immigratie exodus is geweest. Immigranten uit de EU vertrokken massaal en het werk moest wel gedaan worden.
En de agrarische sector.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218763869
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 20:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Wie gaat die banen in oa de zorg daar dan doen? Dat is namelijk waarom na Brexit er een immigratie exodus is geweest. Immigranten uit de EU vertrokken massaal en het werk moest wel gedaan worden.
Dan haal je geschoolde mensen via arbeidscontracten binnen. Zolang je dat als maatschappij wil.
En daarna gaan ze gewoon weer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')