abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218763129
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:41 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En nog steeds.

Linkse media lijken ons graag te doen geloven dat het om een paar duizend radicalen gaat terwijl het in werkelijkheid eerder om een miljoen mensen gaat die helemaal niet zo radicaal zijn.
Gooi er anders een paar miljoen bij zoals Eva Vlaardingerbroek. Wat maakt het uit.

Ook al waren het een miljoen, van de 70 miljoen een miljoen op straat stelt nog steeds niets voor.
pi_218763132
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
NOS en Nu gaan zo te zien gewoon uit van de officiële berichten over aantallen. Dat lijkt me Logisch.
En dat het een uiterst rechts feestje was kan toch niemand ontkennen?
De officiële berichten van de Londense politie waren tienduizenden, daarna 110.000 betogers.

Maar sure NU en NOS gaan gewoon uit van die officiële berichtgeving met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :') :')
pi_218763134
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:21 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Waarom toch altijd die rare drang om zo overdreven te liegen. :')

Alsof een demonstratie van 110000 klein is ofzo.
pi_218763150
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een gezeur. Misschien leek het in de eerste instantie op duizenden, en is het later bijgesteld.
Of moet het meteen allemaal maar duidelijk zijn hoeveel mensen er aanwezig waren?
De officiële berichtgeving is daarbij leidend. En die was van de Londense politie “tienduizenden” en daarna “ruim 110.000”.

Maar laten we vooral geen kritiek hebben op de NOS en NU met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :')
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:04:08 #80
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763153
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Gooi er anders een paar miljoen bij zoals Eva Vlaardingerbroek. Wat maakt het uit.

Ook al waren het een miljoen, van de 70 miljoen een miljoen op straat stelt nog steeds niets voor.
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218763160
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
pi_218763178
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
Maar het is toch gewoon een uiterst rechts feestje? Anders haal je geen sprekers uit de uiterst rechtse internationale naar je evenement.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:09:05 #83
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218763194
Tja gewoon rechts heeft het VK volledig naar de kloten geholpen, laten we nog een stukje naar rechts opschuiven.

Ik ben wel benieuwd naar de oplossingen van de “rechts van de Tories” beweging/partij. Waar gaan die miljoenen migranten heen? Wat wanneer niemand ze wil hebben, wat nogal waarschijnlijk is. Wie gaat het werk doen wanneer ze wel weg gaan? Gaat het leven opeens weer goedkoop worden?

Wanneer je idioten als Farange je land laat slopen dan is het misschien best naïef te denken dat een hooligan en vechtersbaas als Stephen Christopher Yaxley-Lennon de redder gaan zijn.
pi_218763210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef mcmlxiv het volgende:

Wat wanneer niemand ze wil hebben, wat nogal waarschijnlijk is.
Dat “niemand ze wil hebben” spreekt boekdelen.
pi_218763211
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:54 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Hij is al 2 kopstukken kwijtgeraakt aan schandalen de afgelopen weken. Eentje vanwege belastingfraude en een ander vanwege nauwe banden met Epstein.

Het is wachten tot er iets over Starmer zelf bekend wordt.
Dan wordt Starmer vervangen door een andere Labour premier. Zo gaat dat in het VK.
pi_218763217
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:02 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De officiële berichten van de Londense politie waren tienduizenden, daarna 110.000 betogers.

Maar sure NU en NOS gaan gewoon uit van die officiële berichtgeving met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :') :')
Er staat gewoon 110.000 op nu.nl. Cry me a river.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:13:14 #87
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218763231
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat “niemand ze wil hebben” spreekt boekdelen.
Wie weet. En nu?
pi_218763236
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Er staat gewoon 110.000 op nu.nl. Cry me a river.


Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
pi_218763250
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dan wordt Starmer vervangen door een andere Labour premier. Zo gaat dat in het VK.
Blijft toch bijzonder dat dit nooit is doorgedrongen na jaren chaos onder de conservatieven.
pi_218763251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Wie weet. En nu?
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
pi_218763252
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
De rode lijn demonstratie afgelopen juni was toch echt groter.
pi_218763263
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa :+.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:16:46 #93
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763266
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De rode lijn demonstratie afgelopen juni was toch echt groter.
nee dat denk ik niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:17:21 #94
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763274
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Doe toch eens normaal zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:17:47 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218763279
Rechts is boos vanwege rechtse problematiek. Wat een ontzettende zelfkastijding.
Ga maar wat schreeuwen en huilen met je kutvlaggetje, ik kies er voor om leuke dingen te doen voor ik de pijp uit ga.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218763282
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa :+.
Vooral omdat Frankrijk dagelijkse bootdiensten verzorgd.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:18:00 #97
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763283
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Onze Eva is voor re-migratie. Ze horen hier niet, volgens haar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218763306
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Jij bent wel een beetje zielig. De rode lijn demonstratie in juni kende 150.000 betogers.

Hierbij wat Nu.nl in eerste instantie erover te melden had;



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2025 19:21:32 ]
pi_218763309
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef franske19 het volgende:

[..]
Vooral omdat Frankrijk dagelijkse bootdiensten verzorgd.
Neuh. De serieuze aantallen worden gewoon actief binnengehaald.
pi_218763316
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
Dat werd ook gedaan tijdens de corona"crisis"; dat er gelogen werd over het aantal deelnemers aan demonstraties. Deelnemers werden ook als "wappies" neergezet. Daar gingen toen een hoop users in mee. Dezelfde users zie je hier nu klagen, omdat de media hetzelfde trucje uithaalt. Boontje komt om zijn loontje zal ik maar zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')