abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218762237
Dit is toch puur gels nationalisme en heeft niks met VK te maken. ze hebben de brexit gekregen, en nu gaan ze verder met hun engels nationalisme. Want ze lopen vast, ze ze delven het onder spit in de UK.
pi_218762255
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef Aether het volgende:

[..]
Patriottisme is een te moeilijk woord ;(
Met Engelse vlaggen?
pi_218762261
De NOS noemt het beestje nog steeds gewoon bij de naam:

quote:
Het wordt mogelijk een van de grootste radicaal-rechtse demonstraties die de laatste decennia in de hoofdstad zijn gehouden, meldt The Guardian. Er zijn ongeveer 110.000 mensen aanwezig bij de demonstratie, zegt de Londense politie.
Wanneer de organisator (Tommy Robinson) far-right is, die allerlei far-right figuren als Katie Hopkins, Petr Bystron (AfD) en Steve Bannon als sprekers laat opdraven, vind ik het niet zo gek dat het ook een far-right demonstratie genoemd wordt.

Wel zou ik het netter vinden als ze meer aandacht zouden besteden aan de zorgen die onder de Britse bevolking leeft, want links/rechts/extreem of niet, die zorgen zijn reëel.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218762279
als je radicaal rechts of radicaal links bent, dan omarm je dat toch gwn? ik zie de ophef niet zo
als mensen hier steeds over gaan bitchen dan moet je hier wel echt snel aan beginnen te wennen want hier gaat alleen nog meer van komen
ik zie wel waarom bijv deze mensen een protest tegen massa migratie organiseren, ik zie ook wel waarom XR snelwegen blokkeert als het kabinet jaarlijks miljarden aan fossiele subsidies geeft
ik zie bij beide stromingen legitieme redenen om hun stem te verheffen, niet dat ik het met alles mee eens ben, maar genoeg is nou eens genoeg
pi_218762295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:37 schreef gwn_een_user het volgende:
als je radicaal rechts of radicaal links bent, dan omarm je dat toch gwn? ik zie de ophef niet zo
als mensen hier steeds over gaan bitchen dan moet je hier wel echt snel aan beginnen te wennen want hier gaat alleen nog meer van komen
Goed punt ngl
pi_218762343
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:00 schreef 2172619626795 het volgende:
NU.nl spreekt over “duizenden” “radicaal-rechtse” betogers:

https://www.nu.nl/319874/(...)se-demonstratie.html

Oordeel zelf:

[ x ]
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?
pi_218762353
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:25 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Jammer dat ik dit keer geen screenshots heb gemaakt, want de berichten van net spraken over “duizenden” “radicaal-rechtse” demonstranten.

Wat een schijnheilige riooljournalistiek :r
pi_218762372
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef Aether het volgende:

[..]
Patriottisme is een te moeilijk woord ;(
Het gaat er meer om dat soortgelijke mediabronnen nooit een benaming met een negatieve connotatie plakken op bijvoorbeeld demonstraties over milieu, Antifa en het LHBT-alfabet. Doorgaans gekaapt door extreemlinks.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218762490
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:46 schreef Specularium het volgende:

[..]
Iedereen kotst die Starmer uit, als er nu verkiezingen zouden zijn is Reform de grootste.
Yup! Ik zag laatst zo'n lokaal protest. Op de trappen van het gemeentehuis stonden een aantal 'Stand Up to Racisim' demonstranten. Met een straat ertussen stonden er aan de overkant 'Patriots' een tegendemonstratie te houden. Leuzen over en weer natuurlijk.

Toen de Patriots 'Keir Starmer's a wanker' begonnen te roepen, ging de overkant daar, tot groot vermaak van beide kanten, net zo hard in mee. :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218762608
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
De NOS noemt het beestje nog steeds gewoon bij de naam:
[..]
Wanneer de organisator (Tommy Robinson) far-right is, die allerlei far-right figuren als Katie Hopkins, Petr Bystron (AfD) en Steve Bannon als sprekers laat opdraven, vind ik het niet zo gek dat het ook een far-right demonstratie genoemd wordt.

Wel zou ik het netter vinden als ze meer aandacht zouden besteden aan de zorgen die onder de Britse bevolking leeft, want links/rechts/extreem of niet, die zorgen zijn reëel.
Hoe vaker er extreem rechts geroepen wordt hoe minder mensen er van schrikken.
Op enig moment wordt het een geuzennaam en dan heeft het gescheld precies het tegovergestelde effect gehad van wat de deugende media en schijnheilige politici wilden bereiken.
-
pi_218762624
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:42 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[..]

Er stond uren geleden bij mij al 'meer dan 100.000' boven.
pi_218762730
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er stond uren geleden bij mij al 'meer dan 100.000' boven.
Jaja, tuurlijk. Op het moment dat ik deze thread aanmaakte niet. Dat hebben ze later aangepast, omdat ze zelf waarschijnlijk ook vonden dat die frame te doorzichtig was.

Zowel bij de NOS als bij NU. Daar spraken ze over “duizenden” “rechts-radicalen”

[ Bericht 4% gewijzigd door 2172619626795 op 13-09-2025 18:42:37 ]
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:23:15 #63
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218762754
ik heb de beelden gezien


minimaal 1 miljoen in Londen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218762885
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?
Zal wel aangepast zijn. De url zegt wel 'duizenden'.
pi_218762939
De leugenachtige strategie van NU en NOS ten spijt, het internet vergeet gelukkig niets:

pi_218762951
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:20 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Jaja, tuurlijk. Op het moment dat ik deze thread aanmaakte niet. Dat hebben ze later aangepast, omdat ze zelf waarschijnlijk ook vonden dat die frame te doorzichtig was.

Zowel bij de NOS als bij NU. Daar spraken ze over “duizenden” “rechts-radicalen”
NOS en Nu gaan zo te zien gewoon uit van de officiële berichten over aantallen. Dat lijkt me Logisch.
En dat het een uiterst rechts feestje was kan toch niemand ontkennen?
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:45:51 #67
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218762958
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:43 schreef 2172619626795 het volgende:
De leugenachtige strategie van NU en NOS ten spijt, het internet vergeet gelukkig niets:

[ link | afbeelding ]
Wat een gezeur. Misschien leek het in de eerste instantie op duizenden, en is het later bijgesteld.
Of moet het meteen allemaal maar duidelijk zijn hoeveel mensen er aanwezig waren?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218762963
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:46:51 #69
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218762967
Eva Vlaar :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218762994
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Eva Vlaar :')
Die zichzelf 'Shieldmaiden of the far-right' noemt. Schande!!

|:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:50:15 #71
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Die zichzelf 'Shieldmaiden of the far-right' noemt. Schande!!

|:)
Een vreselijk mens. Maar goed.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:54:37 #72
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218763054
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:48 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Alleen zijn er pas weer nieuwe verkiezingen in 2029.
Hij is al 2 kopstukken kwijtgeraakt aan schandalen de afgelopen weken. Eentje vanwege belastingfraude en een ander vanwege nauwe banden met Epstein.

Het is wachten tot er iets over Starmer zelf bekend wordt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218763059
de situatie daar in engeland is dan ook totaal onhoudbaar. het verbaast me dat het zo lang heeft kunnen doorgaan

nou vrees ik wel dat reform straks aan de macht komt. want zoals altijd gaan rechtse partijen natuurlijk weer niets doen aan dit probleem

die roepen en schreeuwen heel veel dat we dit en dat gaan doen en eenmaal aan de macht verandert er niets

het hele systeem in europa is sowieso kapot. massale politieke fragmentatie, coalities zijn de norm en dat betekent compromissen, traagheid, gebrek aan visie.

regeringen wisselen om de paar jaar. nieuwe leiders willen zich profileren dus schrappen of herzien ze de plannen van hun voorgangers, of ze nou goed of slecht waren.

dit betekent ook dat er nauwelijks institutioneel geheugen of continuïteit is.
in wezen staat europa helemaal stil - er gebeurt niets. dan moeten mensen niet verbaasd opkijken dat je meer radicale uitingen ziet.
pi_218763092
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:25 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Jammer dat ik dit keer geen screenshots heb gemaakt, want de berichten van net spraken over “duizenden” “radicaal-rechtse” demonstranten.

Wat een schijnheilige riooljournalistiek :r
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218763113
Krijg lekkere Brexit vibes hierbij, hoe een land zichzelf steeds verder ten gronde richt.
pi_218763129
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:41 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
En nog steeds.

Linkse media lijken ons graag te doen geloven dat het om een paar duizend radicalen gaat terwijl het in werkelijkheid eerder om een miljoen mensen gaat die helemaal niet zo radicaal zijn.
Gooi er anders een paar miljoen bij zoals Eva Vlaardingerbroek. Wat maakt het uit.

Ook al waren het een miljoen, van de 70 miljoen een miljoen op straat stelt nog steeds niets voor.
pi_218763132
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
NOS en Nu gaan zo te zien gewoon uit van de officiële berichten over aantallen. Dat lijkt me Logisch.
En dat het een uiterst rechts feestje was kan toch niemand ontkennen?
De officiële berichten van de Londense politie waren tienduizenden, daarna 110.000 betogers.

Maar sure NU en NOS gaan gewoon uit van die officiële berichtgeving met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :') :')
pi_218763134
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:21 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Waarom toch altijd die rare drang om zo overdreven te liegen. :')

Alsof een demonstratie van 110000 klein is ofzo.
pi_218763150
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een gezeur. Misschien leek het in de eerste instantie op duizenden, en is het later bijgesteld.
Of moet het meteen allemaal maar duidelijk zijn hoeveel mensen er aanwezig waren?
De officiële berichtgeving is daarbij leidend. En die was van de Londense politie “tienduizenden” en daarna “ruim 110.000”.

Maar laten we vooral geen kritiek hebben op de NOS en NU met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :')
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:04:08 #80
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763153
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Gooi er anders een paar miljoen bij zoals Eva Vlaardingerbroek. Wat maakt het uit.

Ook al waren het een miljoen, van de 70 miljoen een miljoen op straat stelt nog steeds niets voor.
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218763160
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
pi_218763178
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
Maar het is toch gewoon een uiterst rechts feestje? Anders haal je geen sprekers uit de uiterst rechtse internationale naar je evenement.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:09:05 #83
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218763194
Tja gewoon rechts heeft het VK volledig naar de kloten geholpen, laten we nog een stukje naar rechts opschuiven.

Ik ben wel benieuwd naar de oplossingen van de “rechts van de Tories” beweging/partij. Waar gaan die miljoenen migranten heen? Wat wanneer niemand ze wil hebben, wat nogal waarschijnlijk is. Wie gaat het werk doen wanneer ze wel weg gaan? Gaat het leven opeens weer goedkoop worden?

Wanneer je idioten als Farange je land laat slopen dan is het misschien best naïef te denken dat een hooligan en vechtersbaas als Stephen Christopher Yaxley-Lennon de redder gaan zijn.
pi_218763210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef mcmlxiv het volgende:

Wat wanneer niemand ze wil hebben, wat nogal waarschijnlijk is.
Dat “niemand ze wil hebben” spreekt boekdelen.
pi_218763211
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:54 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Hij is al 2 kopstukken kwijtgeraakt aan schandalen de afgelopen weken. Eentje vanwege belastingfraude en een ander vanwege nauwe banden met Epstein.

Het is wachten tot er iets over Starmer zelf bekend wordt.
Dan wordt Starmer vervangen door een andere Labour premier. Zo gaat dat in het VK.
pi_218763217
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:02 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De officiële berichten van de Londense politie waren tienduizenden, daarna 110.000 betogers.

Maar sure NU en NOS gaan gewoon uit van die officiële berichtgeving met hun “duizenden” “rechts-radicalen” :') :')
Er staat gewoon 110.000 op nu.nl. Cry me a river.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:13:14 #87
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218763231
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Dat “niemand ze wil hebben” spreekt boekdelen.
Wie weet. En nu?
pi_218763236
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Er staat gewoon 110.000 op nu.nl. Cry me a river.


Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
pi_218763250
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dan wordt Starmer vervangen door een andere Labour premier. Zo gaat dat in het VK.
Blijft toch bijzonder dat dit nooit is doorgedrongen na jaren chaos onder de conservatieven.
pi_218763251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Wie weet. En nu?
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
pi_218763252
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
De rode lijn demonstratie afgelopen juni was toch echt groter.
pi_218763263
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa :+.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:16:46 #93
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218763266
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De rode lijn demonstratie afgelopen juni was toch echt groter.
nee dat denk ik niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:17:21 #94
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763274
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Doe toch eens normaal zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:17:47 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218763279
Rechts is boos vanwege rechtse problematiek. Wat een ontzettende zelfkastijding.
Ga maar wat schreeuwen en huilen met je kutvlaggetje, ik kies er voor om leuke dingen te doen voor ik de pijp uit ga.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218763282
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa :+.
Vooral omdat Frankrijk dagelijkse bootdiensten verzorgd.
  zaterdag 13 september 2025 @ 19:18:00 #97
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763283
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Onze Eva is voor re-migratie. Ze horen hier niet, volgens haar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218763306
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Jij bent wel een beetje zielig. De rode lijn demonstratie in juni kende 150.000 betogers.

Hierbij wat Nu.nl in eerste instantie erover te melden had;



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2025 19:21:32 ]
pi_218763309
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef franske19 het volgende:

[..]
Vooral omdat Frankrijk dagelijkse bootdiensten verzorgd.
Neuh. De serieuze aantallen worden gewoon actief binnengehaald.
pi_218763316
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
Dat werd ook gedaan tijdens de corona"crisis"; dat er gelogen werd over het aantal deelnemers aan demonstraties. Deelnemers werden ook als "wappies" neergezet. Daar gingen toen een hoop users in mee. Dezelfde users zie je hier nu klagen, omdat de media hetzelfde trucje uithaalt. Boontje komt om zijn loontje zal ik maar zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')