Met Engelse vlaggen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Patriottisme is een te moeilijk woord
Wanneer de organisator (Tommy Robinson) far-right is, die allerlei far-right figuren als Katie Hopkins, Petr Bystron (AfD) en Steve Bannon als sprekers laat opdraven, vind ik het niet zo gek dat het ook een far-right demonstratie genoemd wordt.quote:Het wordt mogelijk een van de grootste radicaal-rechtse demonstraties die de laatste decennia in de hoofdstad zijn gehouden, meldt The Guardian. Er zijn ongeveer 110.000 mensen aanwezig bij de demonstratie, zegt de Londense politie.
Goed punt nglquote:Op zaterdag 13 september 2025 17:37 schreef gwn_een_user het volgende:
als je radicaal rechts of radicaal links bent, dan omarm je dat toch gwn? ik zie de ophef niet zo
als mensen hier steeds over gaan bitchen dan moet je hier wel echt snel aan beginnen te wennen want hier gaat alleen nog meer van komen
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:00 schreef 2172619626795 het volgende:
NU.nl spreekt over “duizenden” “radicaal-rechtse” betogers:
https://www.nu.nl/319874/(...)se-demonstratie.html
Oordeel zelf:
[ x ]
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:25 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit keer geen screenshots heb gemaakt, want de berichten van net spraken over “duizenden” “radicaal-rechtse” demonstranten.
Wat een schijnheilige riooljournalistiek
Het gaat er meer om dat soortgelijke mediabronnen nooit een benaming met een negatieve connotatie plakken op bijvoorbeeld demonstraties over milieu, Antifa en het LHBT-alfabet. Doorgaans gekaapt door extreemlinks.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Patriottisme is een te moeilijk woord
Yup! Ik zag laatst zo'n lokaal protest. Op de trappen van het gemeentehuis stonden een aantal 'Stand Up to Racisim' demonstranten. Met een straat ertussen stonden er aan de overkant 'Patriots' een tegendemonstratie te houden. Leuzen over en weer natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen kotst die Starmer uit, als er nu verkiezingen zouden zijn is Reform de grootste.
Hoe vaker er extreem rechts geroepen wordt hoe minder mensen er van schrikken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
De NOS noemt het beestje nog steeds gewoon bij de naam:
[..]
Wanneer de organisator (Tommy Robinson) far-right is, die allerlei far-right figuren als Katie Hopkins, Petr Bystron (AfD) en Steve Bannon als sprekers laat opdraven, vind ik het niet zo gek dat het ook een far-right demonstratie genoemd wordt.
Wel zou ik het netter vinden als ze meer aandacht zouden besteden aan de zorgen die onder de Britse bevolking leeft, want links/rechts/extreem of niet, die zorgen zijn reëel.
Jaja, tuurlijk. Op het moment dat ik deze thread aanmaakte niet. Dat hebben ze later aangepast, omdat ze zelf waarschijnlijk ook vonden dat die frame te doorzichtig was.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er stond uren geleden bij mij al 'meer dan 100.000' boven.
Zal wel aangepast zijn. De url zegt wel 'duizenden'.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?
NOS en Nu gaan zo te zien gewoon uit van de officiële berichten over aantallen. Dat lijkt me Logisch.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:20 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Jaja, tuurlijk. Op het moment dat ik deze thread aanmaakte niet. Dat hebben ze later aangepast, omdat ze zelf waarschijnlijk ook vonden dat die frame te doorzichtig was.
Zowel bij de NOS als bij NU. Daar spraken ze over “duizenden” “rechts-radicalen”
Wat een gezeur. Misschien leek het in de eerste instantie op duizenden, en is het later bijgesteld.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:43 schreef 2172619626795 het volgende:
De leugenachtige strategie van NU en NOS ten spijt, het internet vergeet gelukkig niets:
[ link | afbeelding ]
Die zichzelf 'Shieldmaiden of the far-right' noemt. Schande!!quote:
Een vreselijk mens. Maar goed.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zichzelf 'Shieldmaiden of the far-right' noemt. Schande!!
Hij is al 2 kopstukken kwijtgeraakt aan schandalen de afgelopen weken. Eentje vanwege belastingfraude en een ander vanwege nauwe banden met Epstein.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alleen zijn er pas weer nieuwe verkiezingen in 2029.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:25 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit keer geen screenshots heb gemaakt, want de berichten van net spraken over “duizenden” “radicaal-rechtse” demonstranten.
Wat een schijnheilige riooljournalistiek
Gooi er anders een paar miljoen bij zoals Eva Vlaardingerbroek. Wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:41 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
En nog steeds.
Linkse media lijken ons graag te doen geloven dat het om een paar duizend radicalen gaat terwijl het in werkelijkheid eerder om een miljoen mensen gaat die helemaal niet zo radicaal zijn.
De officiële berichten van de Londense politie waren tienduizenden, daarna 110.000 betogers.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
NOS en Nu gaan zo te zien gewoon uit van de officiële berichten over aantallen. Dat lijkt me Logisch.
En dat het een uiterst rechts feestje was kan toch niemand ontkennen?
Waarom toch altijd die rare drang om zo overdreven te liegen.quote:
De officiële berichtgeving is daarbij leidend. En die was van de Londense politie “tienduizenden” en daarna “ruim 110.000”.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een gezeur. Misschien leek het in de eerste instantie op duizenden, en is het later bijgesteld.
Of moet het meteen allemaal maar duidelijk zijn hoeveel mensen er aanwezig waren?
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:01 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Gooi er anders een paar miljoen bij zoals Eva Vlaardingerbroek. Wat maakt het uit.
Ook al waren het een miljoen, van de 70 miljoen een miljoen op straat stelt nog steeds niets voor.
Maar het is toch gewoon een uiterst rechts feestje? Anders haal je geen sprekers uit de uiterst rechtse internationale naar je evenement.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
Dat “niemand ze wil hebben” spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:09 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat wanneer niemand ze wil hebben, wat nogal waarschijnlijk is.
Dan wordt Starmer vervangen door een andere Labour premier. Zo gaat dat in het VK.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij is al 2 kopstukken kwijtgeraakt aan schandalen de afgelopen weken. Eentje vanwege belastingfraude en een ander vanwege nauwe banden met Epstein.
Het is wachten tot er iets over Starmer zelf bekend wordt.
Er staat gewoon 110.000 op nu.nl. Cry me a river.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:02 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De officiële berichten van de Londense politie waren tienduizenden, daarna 110.000 betogers.
Maar sure NU en NOS gaan gewoon uit van die officiële berichtgeving met hun “duizenden” “rechts-radicalen”![]()
Wie weet. En nu?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:10 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Dat “niemand ze wil hebben” spreekt boekdelen.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er staat gewoon 110.000 op nu.nl. Cry me a river.
Blijft toch bijzonder dat dit nooit is doorgedrongen na jaren chaos onder de conservatieven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:11 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan wordt Starmer vervangen door een andere Labour premier. Zo gaat dat in het VK.
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.quote:
De rode lijn demonstratie afgelopen juni was toch echt groter.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europaquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
nee dat denk ik nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De rode lijn demonstratie afgelopen juni was toch echt groter.
Doe toch eens normaal zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Vooral omdat Frankrijk dagelijkse bootdiensten verzorgd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa.
Onze Eva is voor re-migratie. Ze horen hier niet, volgens haar.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Jij bent wel een beetje zielig. De rode lijn demonstratie in juni kende 150.000 betogers.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:13 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zeg dat je linkse propoganda rugdekking geeft zonder te zeggen dat je linkse proporties rugdekking geeft
Neuh. De serieuze aantallen worden gewoon actief binnengehaald.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:17 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vooral omdat Frankrijk dagelijkse bootdiensten verzorgd.
Dat werd ook gedaan tijdens de corona"crisis"; dat er gelogen werd over het aantal deelnemers aan demonstraties. Deelnemers werden ook als "wappies" neergezet. Daar gingen toen een hoop users in mee. Dezelfde users zie je hier nu klagen, omdat de media hetzelfde trucje uithaalt. Boontje komt om zijn loontje zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |