abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218762237
Dit is toch puur gels nationalisme en heeft niks met VK te maken. ze hebben de brexit gekregen, en nu gaan ze verder met hun engels nationalisme. Want ze lopen vast, ze ze delven het onder spit in de UK.
pi_218762255
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef Aether het volgende:

[..]
Patriottisme is een te moeilijk woord ;(
Met Engelse vlaggen?
pi_218762261
De NOS noemt het beestje nog steeds gewoon bij de naam:

quote:
Het wordt mogelijk een van de grootste radicaal-rechtse demonstraties die de laatste decennia in de hoofdstad zijn gehouden, meldt The Guardian. Er zijn ongeveer 110.000 mensen aanwezig bij de demonstratie, zegt de Londense politie.
Wanneer de organisator (Tommy Robinson) far-right is, die allerlei far-right figuren als Katie Hopkins, Petr Bystron (AfD) en Steve Bannon als sprekers laat opdraven, vind ik het niet zo gek dat het ook een far-right demonstratie genoemd wordt.

Wel zou ik het netter vinden als ze meer aandacht zouden besteden aan de zorgen die onder de Britse bevolking leeft, want links/rechts/extreem of niet, die zorgen zijn reëel.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218762279
als je radicaal rechts of radicaal links bent, dan omarm je dat toch gwn? ik zie de ophef niet zo
als mensen hier steeds over gaan bitchen dan moet je hier wel echt snel aan beginnen te wennen want hier gaat alleen nog meer van komen
ik zie wel waarom bijv deze mensen een protest tegen massa migratie organiseren, ik zie ook wel waarom XR snelwegen blokkeert als het kabinet jaarlijks miljarden aan fossiele subsidies geeft
ik zie bij beide stromingen legitieme redenen om hun stem te verheffen, niet dat ik het met alles mee eens ben, maar genoeg is nou eens genoeg
pi_218762295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:37 schreef gwn_een_user het volgende:
als je radicaal rechts of radicaal links bent, dan omarm je dat toch gwn? ik zie de ophef niet zo
als mensen hier steeds over gaan bitchen dan moet je hier wel echt snel aan beginnen te wennen want hier gaat alleen nog meer van komen
Goed punt ngl
pi_218762343
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:00 schreef 2172619626795 het volgende:
NU.nl spreekt over “duizenden” “radicaal-rechtse” betogers:

https://www.nu.nl/319874/(...)se-demonstratie.html

Oordeel zelf:

[ x ]
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?
pi_218762353
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:25 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Jammer dat ik dit keer geen screenshots heb gemaakt, want de berichten van net spraken over “duizenden” “radicaal-rechtse” demonstranten.

Wat een schijnheilige riooljournalistiek :r
pi_218762372
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:26 schreef Aether het volgende:

[..]
Patriottisme is een te moeilijk woord ;(
Het gaat er meer om dat soortgelijke mediabronnen nooit een benaming met een negatieve connotatie plakken op bijvoorbeeld demonstraties over milieu, Antifa en het LHBT-alfabet. Doorgaans gekaapt door extreemlinks.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218762490
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:46 schreef Specularium het volgende:

[..]
Iedereen kotst die Starmer uit, als er nu verkiezingen zouden zijn is Reform de grootste.
Yup! Ik zag laatst zo'n lokaal protest. Op de trappen van het gemeentehuis stonden een aantal 'Stand Up to Racisim' demonstranten. Met een straat ertussen stonden er aan de overkant 'Patriots' een tegendemonstratie te houden. Leuzen over en weer natuurlijk.

Toen de Patriots 'Keir Starmer's a wanker' begonnen te roepen, ging de overkant daar, tot groot vermaak van beide kanten, net zo hard in mee. :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218762608
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
De NOS noemt het beestje nog steeds gewoon bij de naam:
[..]
Wanneer de organisator (Tommy Robinson) far-right is, die allerlei far-right figuren als Katie Hopkins, Petr Bystron (AfD) en Steve Bannon als sprekers laat opdraven, vind ik het niet zo gek dat het ook een far-right demonstratie genoemd wordt.

Wel zou ik het netter vinden als ze meer aandacht zouden besteden aan de zorgen die onder de Britse bevolking leeft, want links/rechts/extreem of niet, die zorgen zijn reëel.
Hoe vaker er extreem rechts geroepen wordt hoe minder mensen er van schrikken.
Op enig moment wordt het een geuzennaam en dan heeft het gescheld precies het tegovergestelde effect gehad van wat de deugende media en schijnheilige politici wilden bereiken.
-
pi_218762624
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:42 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
[..]

Er stond uren geleden bij mij al 'meer dan 100.000' boven.
pi_218762730
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:07 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er stond uren geleden bij mij al 'meer dan 100.000' boven.
Jaja, tuurlijk. Op het moment dat ik deze thread aanmaakte niet. Dat hebben ze later aangepast, omdat ze zelf waarschijnlijk ook vonden dat die frame te doorzichtig was.

Zowel bij de NOS als bij NU. Daar spraken ze over “duizenden” “rechts-radicalen”

[ Bericht 4% gewijzigd door 2172619626795 op 13-09-2025 18:42:37 ]
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:23:15 #63
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218762754
ik heb de beelden gezien


minimaal 1 miljoen in Londen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218762885
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Er staat letterlijk 'meer dan 100.000', en daar maak jij 'duizenden' van, omdat?
Zal wel aangepast zijn. De url zegt wel 'duizenden'.
pi_218762939
De leugenachtige strategie van NU en NOS ten spijt, het internet vergeet gelukkig niets:

pi_218762951
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:20 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Jaja, tuurlijk. Op het moment dat ik deze thread aanmaakte niet. Dat hebben ze later aangepast, omdat ze zelf waarschijnlijk ook vonden dat die frame te doorzichtig was.

Zowel bij de NOS als bij NU. Daar spraken ze over “duizenden” “rechts-radicalen”
NOS en Nu gaan zo te zien gewoon uit van de officiële berichten over aantallen. Dat lijkt me Logisch.
En dat het een uiterst rechts feestje was kan toch niemand ontkennen?
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:45:51 #67
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218762958
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:43 schreef 2172619626795 het volgende:
De leugenachtige strategie van NU en NOS ten spijt, het internet vergeet gelukkig niets:

[ link | afbeelding ]
Wat een gezeur. Misschien leek het in de eerste instantie op duizenden, en is het later bijgesteld.
Of moet het meteen allemaal maar duidelijk zijn hoeveel mensen er aanwezig waren?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218762963
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:46:51 #69
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218762967
Eva Vlaar :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218762994
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Eva Vlaar :')
Die zichzelf 'Shieldmaiden of the far-right' noemt. Schande!!

|:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:50:15 #71
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218763010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Die zichzelf 'Shieldmaiden of the far-right' noemt. Schande!!

|:)
Een vreselijk mens. Maar goed.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 september 2025 @ 18:54:37 #72
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218763054
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 16:48 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Alleen zijn er pas weer nieuwe verkiezingen in 2029.
Hij is al 2 kopstukken kwijtgeraakt aan schandalen de afgelopen weken. Eentje vanwege belastingfraude en een ander vanwege nauwe banden met Epstein.

Het is wachten tot er iets over Starmer zelf bekend wordt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218763059
de situatie daar in engeland is dan ook totaal onhoudbaar. het verbaast me dat het zo lang heeft kunnen doorgaan

nou vrees ik wel dat reform straks aan de macht komt. want zoals altijd gaan rechtse partijen natuurlijk weer niets doen aan dit probleem

die roepen en schreeuwen heel veel dat we dit en dat gaan doen en eenmaal aan de macht verandert er niets

het hele systeem in europa is sowieso kapot. massale politieke fragmentatie, coalities zijn de norm en dat betekent compromissen, traagheid, gebrek aan visie.

regeringen wisselen om de paar jaar. nieuwe leiders willen zich profileren dus schrappen of herzien ze de plannen van hun voorgangers, of ze nou goed of slecht waren.

dit betekent ook dat er nauwelijks institutioneel geheugen of continuïteit is.
in wezen staat europa helemaal stil - er gebeurt niets. dan moeten mensen niet verbaasd opkijken dat je meer radicale uitingen ziet.
pi_218763092
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:25 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Jammer dat ik dit keer geen screenshots heb gemaakt, want de berichten van net spraken over “duizenden” “radicaal-rechtse” demonstranten.

Wat een schijnheilige riooljournalistiek :r
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218763113
Krijg lekkere Brexit vibes hierbij, hoe een land zichzelf steeds verder ten gronde richt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')