Komt waarschijnlijk niet eens in de top 10 grootste in het VKquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dit is wel de grootste demonstratie die ik ooit heb gezien.
Welk normaal mens is hier nou tegen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De import van nóg meer anti-westerse culturen minimaliseren en degene die er al zijn zo goed mogelijk helpen integreren en aan een baan te komen in de hoop dat ze die radicaal-islamitische denkbeelden matigen.
Je blijft er maar over doorgaan. Wat een negativiteit. Ben tevreden met de grote opkomst, dat is toch zo? Waarom toch weer de aandacht leggen op iets negatiefs?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:05 schreef 2172619626795 het volgende:
Het neigt gewoon naar liegen. En anders minstens het bagataliseren van de situatie en bezorgde burgers die opkomen voor oa de veiligheid van hun kinderen framen als “rechts-radicaal”.
nou volgens je eigen lijstje en de politieinschatting van nu al wel dus dat is onzinquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk niet eens in de top 10 grootste in het VK
https://en.m.wikipedia.or(...)n_the_United_Kingdom
De Lisa’s van Nederland hebben meer aan Eva dan aan Femke.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onze Eva is voor re-migratie. Ze horen hier niet, volgens haar.
Niemand niet. Maar Eva vlaardingenbroek en die andere dame geloven ook in de omvolkingstheorie en gaan een stapje verder: dat degenen die hier zijn gekomen ook weer retour moeten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Welk normaal mens is hier nou tegen?
Daar heb je wel gelijk in, ngl.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je blijft er maar over doorgaan. Wat een negativiteit. Ben tevreden met de grote opkomst, dat is toch zo? Waarom toch weer de aandacht leggen op iets negatiefs?
Bijna in letterlijk deze woorden drukte ik mij laatst uit en toen werd ik weggezet als xenofoob.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Welk normaal mens is hier nou tegen?
Ja dat is wel ironisch jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Met dank aan de rechtse Brexit die vooral zorgde voor veel meer migratie van buiten Europa.
Misschien waren dat niet normale mensen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:34 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Bijna in letterlijk deze woorden drukte ik mij laatst uit en toen werd ik weggezet als xenofoob.
Waarom is het nodig om zo persoonlijk te worden en je gesprekspartner als “zielig” weg te zetten?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje zielig.
Zo wil ik ze niet zien. Hoogopgeleid met een goede baan en (in een geval) een liefdevolle moeder voor haar gezin. Ik leg het redelijk gemakkelijk naast mij neer zonder anderen gelijk te demoniseren, maar ik schrok wel van de reactie inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien waren dat niet normale mensen?
Een anti-immigratie protest hoeft niet per se far-right te zijn. Sterker nog, er zullen vast ook linkse mensen aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:45 schreef 2172619626795 het volgende:
Natuurlijk wordt deze protestmars weer geframed als “extreem-rechts” of “far-right”.
De waarheid is dat de Engelsen vanuit het gehele spectrum klaar zijn met het immigratiebeleid van de huidige Engelse regering en de Islamitische Pakistaanse rape gangs die stelselmatig minderjarige meisjes verkrachten, waarbij zelfs politieagenten een oogje dichtknijpen.
De Engelse regering laat bovendien mensen oppakken die hierover kritische geluiden laten horen, er zijn zelfs mensen die van hun bed zijn gelicht vanwege een tweet of post op facebook.
Inmiddels gebruiken veel Engelsen de term “I like bacon” om hun sympathie te betuigen tegen de islamisering van Engeland, in de hoop dat de rechtspraak geen redenen kan vinden om iemand hiervoor naar de gevangenis te krijgen.
Daar durven ze op te staan en er zit er maar een kleine sloot tussen Engeland en het vaste land, dus wie weet waait dit sentiment over bij een matig tot krachtige westerwind.
Laat ook jouw mening horen, maar graag met wederzijds respect. Het met elkaar eens worden hoeft geen doel op zich te zijn. Houd het beschaafd en houd het respectvol aub.
👇
Gelukkig is dat gevoel slechts een fantasietje.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:40 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Heb het gevoel dat wat vroeger normaal was, gewoon willen wonen en leven in je eigen land tussen je eigen volk, nu als extreem rechts afgedaan wordt.
Nou, vertel dan maar, waar ik kan wonen tussen mijn eigen volk zonder al die multiculti die je door de strot geduwd wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gelukkig is dat gevoel slechts een fantasietje.
gpt5 komt op 7400 mensenquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
125K lijkt een goede inschatting, ik heb met Photoshop de drone beelden gestitched en vervolgens een AI analyse laten doen:
https://claude.ai/share/faf9c283-5626-4e66-8fca-d8b5a8be2d7f
[ afbeelding ]
alsoquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
125K lijkt een goede inschatting, ik heb met Photoshop de drone beelden gestitched en vervolgens een AI analyse laten doen:
[ afbeelding ]
Vraag ik mij af.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een anti-immigratie protest hoeft niet per se far-right te zijn. Sterker nog, er zullen vast ook linkse mensen aanwezig zijn.
Echter, deze demonstratie is wel radicaal-rechts van aard. Als die niet werd geleid door neonazi Tommy Robinson, dan zou het best een mooie demonstratie kunnen zijn geweest die sympathie kon krijgen vanuit het gehele politieke spectrum.
Nu is het gewoon een groepje radicaal-rechtsen die vervolgens ook niets doen wanneer hun mensen de politie aanvallen en bekogelen.
Respectquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:41 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
Het idee dat Reform in juni klein was, klopt natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gedram over die aantallen en dat extreem rechts, gewoon extreem rechts genoemd wordt interesseert me eerlijk gezegd totaal niet. Beetje onzinnig gezever in de marge; we weten het nu wel, NOS is kut en NU ook gofferdomme.
Anyways, over cijfers gesproken; hier wat chatGPT op basis van recente peilingen als meest waarschijnlijke uitslag geeft wanneer er nu verkiezingen zouden zijn.
[ afbeelding ]
In juni stond Labour juist nog ruim voor en viel Reform onder de kleinere partijen.
In wat voor droomwereld leef jij?quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:40 schreef Mikeytt het volgende:
Echter, deze demonstratie is wel radicaal-rechts van aard. Als die niet werd geleid door neonazi Tommy Robinson, dan zou het best een mooie demonstratie kunnen zijn geweest die sympathie kon krijgen vanuit het gehele politieke spectrum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |