Ik moest even googlen, maar dat lijkt me ontzettend gaaf. Ik ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:11 schreef Puzzie het volgende:
Zaterdag een dagje workshoppen met mijn moeder![]()
We gaan electroformen , iets wat ik al jaren in mijn hoofd heb maar waar ik voor het een workshop voor kon vinden
Die heeft een borrel op?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://streams.nfgd.nl/pro-forma-onderzoek-barracuda
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?quote:
Aha, alleen verkoperen of leer je ook verchromen of vergulden dan?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?![]()
ik vond dat altijd zo lelijk![]()
Maar het proces is zo nu ff lastig uit te leggen , je kan er natuurlijk materiaal mee verkoperen
[ afbeelding ]
Nee want dat vergulden is mega duur, het gaat mij vooral om het verkoperen , want dat ik vind ik zelf heel mooiquote:Op woensdag 10 september 2025 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, alleen verkoperen of leer je ook verchromen of vergulden dan?
Ik snap de tactiek wel. Heel interessant om het te volgenquote:
Ja die kosten begrijp ikquote:Op woensdag 10 september 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee want dat vergulden is mega duur, het gaat mij vooral om het verkoperen , want dat ik vind ik zelf heel mooi
Oh dat zou best kunnen hoor, maar daar heb ik zelf ook nooit naar gekekenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die kosten begrijp ikik las laatst dat het verchromen ook niet zomaar meer mocht overigens, ook niet meer commercieel vanwege het giftige afval
Wat leuk om dat met je moeder te doen Puzziequote:Op woensdag 10 september 2025 16:11 schreef Puzzie het volgende:
Zaterdag een dagje workshoppen met mijn moeder![]()
We gaan electroformen , iets wat ik al jaren in mijn hoofd heb maar waar ik voor het een workshop voor kon vinden
Ja ik ben ook heel erg benieuwd waar we mee thuis gaan komenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk om dat met je moeder te doen Puzzie
Moest eerst google vragen wat het was. Maar lijkt mij ook wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel erg benieuwd waar we mee thuis gaan komen
We gaan twee ringen makenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest eerst google vragen wat het was. Maar lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Ben ook wel benieuwd wat je gaat maken.
O leuk, voor elkaar of ieder voor zich?quote:
Voor onszelfquote:Op woensdag 10 september 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, voor elkaar of ieder voor zich?
Echt heel leuk, ook dat je moeder dit op haar leeftijd nog doet.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor onszelf![]()
En als we het leuk vinden gaan we er mee verder.
Dat jij zo crea bea bent wist ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor onszelf![]()
En als we het leuk vinden gaan we er mee verder.
Leukquote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?![]()
Maar het proces is zo nu ff lastig uit te leggen , je kan er natuurlijk materiaal mee verkoperen
[ afbeelding ]
Ik wilde altijd naar de kunstacademie en misschien ga ik dat ook nog een keer doenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat jij zo crea bea bent wist ik niet.
ga ik zeker doenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk![]()
Laat even weten hoe het geweest is.
Had je altijd meer in de muziek verwacht. Maar kunst, zeker doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wilde altijd naar de kunstacademie en misschien ga ik dat ook nog een keer doen
Muziek is ook een van mijn liefdesquote:Op woensdag 10 september 2025 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je altijd meer in de muziek verwacht. Maar kunst, zeker doen.
IK heb hier nog de eerste schoentjes van mijn vader staan. die zijn nu 93 jaar oud. Ik heb ze niet verzilverd of in brons maar gewoon zo hoe ze zijn. Zijn vader heeft ze gemaakt. Ik heb ze in een plastic doosje gezet zodat de kinderen er niet aan kunnen komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 10 september 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb hier nog de eerste schoentjes van mijn vader staan. die zijn nu 93 jaar oud. Ik heb ze niet verzilverd of in brons maar gewoon zo hoe ze zijn. Zijn vader heeft ze gemaakt. Ik heb ze in een plastic doosje gezet zodat de kinderen er niet aan kunnen komen.Dat is wel heel bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja mooi he, heb ze drie jaar geleden toen hij overleed mee genomen naar huis.quote:
Dat zijn hele bijzondere geschenken Dot!!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he, heb ze drie jaar geleden toen hij overleed mee genomen naar huis.![]()
Ze hebben ook al die tijd bij hem op de kast gestaan.
Ik weet alleen niet of ik ze kan poetsen, de kleur gaat er vanaf her en der
Das is het zeker niemand wilde ze hebben, en ik vind dat juist mooier dan welk duur ding ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zijn hele bijzondere geschenken Dot!!![]()
![]()
De vorige keer dat ik bij mijn moeder was (2wkn geleden) Vertelde ze dat ze nog ff een hele productielijn aan sieraden gaat maken en dat als ze doodgaat ik zelf mag weten of ik alles verkoop of of hier en daar aan mensen weggeef. Dat overviel me wel![]()
ik heb liever dat ze nog ff blijft leven
Prachtig juist als er ook een geschiedenis aan vast zit, dat zit er aan alle juwelen die mijn moeder heeft gemaakt ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das is het zeker niemand wilde ze hebben, en ik vind dat juist mooier dan welk duur ding ook.
Kan mij voorstellen dat zoiets je overvalt. Heeft ze vaker sieraden gemaakt?
Ja het is zelf gemaakt, dat heeft altijd meer waardequote:Op woensdag 10 september 2025 17:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prachtig juist als er ook een geschiedenis aan vast zit, dat zit er aan alle juwelen die mijn moeder heeft gemaakt ook.
Echt wel !!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is zelf gemaakt, dat heeft altijd meer waarde
Lekker ite, ik ha snert.quote:
Niet poetsen. Dan gaan ze kapot.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he, heb ze drie jaar geleden toen hij overleed mee genomen naar huis.![]()
Ze hebben ook al die tijd bij hem op de kast gestaan.
Ik weet alleen niet of ik ze kan poetsen, de kleur gaat er vanaf her en der
ZIt in een plastic doos in, daar kan gaan stof bij komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Niet poetsen. Dan gaan ze kapot.
Af en toe het stof eraf blazen.
Misschien van zonlicht ....quote:Op woensdag 10 september 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt in een plastic doos in, daar kan gaan stof bij komen.
Alleen heb ik wel het gevoel dat de verf er meer en meer afgaat
Ja zeker heel mooi, ben er ook heel blij mee. Daarom heb ik ze ook beschermd voor handen weggezet. Hulpen zijn niet altijd voorzichtig en een kinderhandje is ook snelquote:Op woensdag 10 september 2025 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien van zonlicht ....
En als je elk jaar een foto ervan maakt kun je dat verschil zien ...
Prachtig om te hebben zoiets
Ja hè, dat viel mij ook op toen ik de foto's maakte, zal ook wel met de droogte van de afgelopen weken te maken hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:28 schreef engine het volgende:
[..]
Begint al beetje herfstig uit te zien op je foto's.
Oh ja, tuurlijkquote:
Staan de schoentjes uit de zon, direct zonlicht is denk ik ook niet goed.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker heel mooi, ben er ook heel blij mee. Daarom heb ik ze ook beschermd voor handen weggezet. Hulpen zijn niet altijd voorzichtig en een kinderhandje is ook snel
Ja dat heb je inderdaad weleens verteld, weet je nog waar je ging eten?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijkDat ligt voor de hand
Ik ben daar vroeger ook wel een aantal keer geweest. We gingen vaak naar het strand bij Rockanje en dan aansluitend eten in Brielle
O dat is een vreemde gewaarwording of nietquote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Zit één vandaag te kijken, zie ik ineens mijn huis voorbij komen.
Best wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een vreemde gewaarwording of niet
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Wauwquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag was ik wandelen bij de Posbank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is vergenotwalteling?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:10 schreef mario390 het volgende:
58 jarige nederlandse in klagenfurt 10 jaren gekregt
vor vergenotwalteling
opsluiten die gastenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:10 schreef mario390 het volgende:
58 jarige nederlandse in klagenfurt 10 jaren gekregt
vor vergenotwalteling
Mijn Duitse woordenboek en ik weten het nietquote:Op woensdag 10 september 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is vergenotwalteling?
Minstensquote:
Mijn vertaaldingen ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn Duitse woordenboek en ik weten het niet
Bij mij zijn ze ook al stuk.quote:
De heide was al wat uitgebloeid, maar wat een mooie omgeving, ik was er nog nooit geweest, maar mijn dochter woont er niet ver vandaan dus ik ben daar met haar en mijn kleindochter geweest.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Ik kwam daar vroeger ook wel eens met mijn ouders.
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedacht mij net nog iets van 20 maanden en ik mag hier legaal posten
In mijn hoofd ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij nog heel jong.
Nee helaas weet ik dat niet meer. Het was ergens in het centrum, dat wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heb je inderdaad weleens verteld, weet je nog waar je ging eten?
Technisch gezien ben je natuurlijk ook een jaartje ouder dan een jaar geledenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:55 schreef tonja het volgende:
Ik voelde me al zo jarig vandaag![]()
Bedankt voor alle felicitaties
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:55 schreef tonja het volgende:
Oh ja! Jij ook van harte!!quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je natuurlijk ook een jaartje ouder dan een jaar geleden
Dankjequote:
Ik ga jullie niet elke dag feliciteren.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je natuurlijk ook een jaartje ouder dan een jaar geleden
Doen we over een half jaar weerquote:Op woensdag 10 september 2025 19:55 schreef tonja het volgende:
En je had er niets van gemerkt?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel.
Item over Poolse supermarkten, de supermarkt waar ze interviewden zit aan de overkant.
Ik stapte een keer mijn huis uit en bevond me toen opeens binnen een politieafzetting. Er was een schietpartij een paar meter verderop. Niets van gemerkt ook, tot ik buiten stond.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je had er niets van gemerkt?
Ik had eens politie aan de deur, ze zochten getuigen van een straatroof(?) bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik stapte een keer mijn huis uit en bevond me toen opeens binnen een politieafzetting. Er was een schietpartij een paar meter verderop. Niets van gemerkt ook, tot ik buiten stond.
Terecht wel dat ze dan bij jou aan bellen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had eens politie aan de deur, ze zochten getuigen van een straatroof(?) bij mij om de hoek.
Ik kon ook mijn killerparkiet niet de schuld geven want die had ik nog niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel dat ze dan bij jou aan bellen natuurlijk.
Usual suspect Nr. 1
Daar ben ik ook een paar keer geweestquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weetz, alles kanquote:Op woensdag 10 september 2025 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon ook mijn killerparkiet niet de schuld geven want die had ik nog niet.
Je bent schoonmaker toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
Soms ben ik wel trots op wat ik doe maar eigenlijk weet niemand wat ik doe.
[ afbeelding ]
Zelfs de foto helpt niet. Ik heb geen idee waar ik naar kijkquote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Mijn vrienden hebben ook geen idee.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Zelfs de foto helpt niet. Ik heb geen idee waar ik naar kijk
Probeer het eens uit te leggen.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
We nemen ding A, dat wordt heet.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen.
Jij bent de degene die de hele boel bij elkaar houdtquote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet doen wat ik teken.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent de degene die de hele boel bij elkaar houdt![]()
Oei oei ....quote:Op woensdag 10 september 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet doen wat ik teken.
Neeh, hij is goed in met wat hij doet.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Oei oei ....
Dan moet hij nog eens terug naar school
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet doen wat ik teken.
Ja die is ook heel mooiquote:
Iets met lassen, toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mijn vrienden hebben ook geen idee.
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.quote:
Zou je zeggen ja,quote:
Die ga ik zo zien...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.
Net neergeschoten toch of zoiets ... geen idee wie het isquote:Op woensdag 10 september 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie, samen met trump, ook bidden voor charlie kirk?
Dat is een dubbele waskop die ik geëngineerd heb. Die is om tankwagens inwendig te reinigen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weten we nog niet wat het is
Ik las ook iets over gaten boren, zoek je naar olie of doe je van die grondonderzoeken waarbij ze een paar meter grond omhoog halen in zo'n buis om te kijken hoe alle lagen in elkaar zitten en zo kunnen zien wanneer er grote dingen op de aarde plaats vonden. Zoals ijstijd en zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt wel erg laat.quote:
Ik mis het oude tijdstip...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.
Ik ookquote:
Waar ben jij nou weer geweest?quote:
In mijn hoofd ben jij nog steeds 25 of zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedacht mij net nog iets van 20 maanden en ik mag hier legaal posten
Halloquote:
Onder mijn steen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer geweest?
Netjesquote:Op woensdag 10 september 2025 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een dubbele waskop die ik geëngineerd heb. Die is om tankwagens inwendig te reinigen.
Een of andere enge rechtse influencer uit de stal van Trump en consorten.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Net neergeschoten toch of zoiets ... geen idee wie het is
Hallo, doei!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 10 september 2025 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik vind wel dat Herman van Zandt het goed doet, samen met Paulien Cornelissen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo, doei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok al. Slaap lekker.
![]()
Kon je daar niet blijven?quote:
Hier gaat het prima hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja wel ok momenteel.Jij en domni nog een setje? volgens mij wel
En hoe gaat het met jou?
Ik, wij, werken aan gasturbines. Die machines zorgen dat er stroom is. Het onderhoudt aan die machines doe ik met collega's en we doen dat vooral in europa en Afrika.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen.
Zeg, ik tik je andere oog dicht he.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kon je daar niet blijven?
Ah leukquote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pullup, ik kijk wel regelmatig voor de vogeltjes hier.![]()
Die heb ik gezien. Moet de aflevering van vandaag nog zienquote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg laat.
Heb je Isabel Brinkman al gezien, ik herkende haar eerst niet.
Ok, ik zat er dus volledig naast.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik, wij, werken aan gasturbines. Die machines zorgen dat er stroom is. Het onderhoudt aan die machines doe ik met collega's en we doen dat vooral in europa en Afrika.
Natuurlijk wel, als die reep maar groot genoeg isquote:
Maar jij bent toch lasser?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik, wij, werken aan gasturbines. Die machines zorgen dat er stroom is. Het onderhoudt aan die machines doe ik met collega's en we doen dat vooral in europa en Afrika.
Ahw en slaap lekker alvast.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik ga er overigens ook zo in want ga er ook weer vroeg uit moeten morgenochtend maar altijd leuk als je hier langskomt
Zo'n hele grote van Milka, die heb ik nog nooit gehad maar volgens mij zitten daar dan allemaal kleintjes in, mijn zoon had een paar jaar geleden wel een hele grote toblerone voor mij besteld, iets van 4,5 kilo was dat ding.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als die reep maar groot genoeg is
Vandaag 3 jaarquote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja wel ok momenteel.Jij en domni nog een setje? volgens mij wel
En hoe gaat het met jou?
Zo'n grote van Milka, die ook in de supermarkt ligt, is gewoon 1 reep.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo'n hele grote van Milka, die heb ik nog nooit gehad maar volgens mij zitten daar dan allemaal kleintjes in, mijn zoon had een paar jaar geleden wel een hele grote toblerone voor mij besteld, iets van 4,5 kilo was dat ding.Dat zit nog steeds aan mijn heupen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vandaag 3 jaar
De vorige keer dat je het vroeg was het precies 3 maanden
3 jaar al? Ken ik jullie al zo lang?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vandaag 3 jaar
De vorige keer dat je het vroeg was het precies 3 maanden
Ja dat ben ik ook. Daar heb ik ook certificaten voor gehaald.quote:
Nee, je hebt nog grotere, was wel een tijdje terug ineens veel in beeld en toen kregen ze dat in een of andere rls en zag ik dat er allemaal kleintjes in zaten ipv 1 grote dikke reep van 4,5 kilo.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n grote van Milka, die ook in de supermarkt ligt, is gewoon 1 reep.
En oke, je hebt er 7 nodig van toblerone dus om je te kunnen verstoppen
Oh en wel meer dan 7 toblerones hoor. Om er onder te passen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n grote van Milka, die ook in de supermarkt ligt, is gewoon 1 reep.
En oke, je hebt er 7 nodig van toblerone dus om je te kunnen verstoppen
Ah, die ken ik gelukkig nietquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog grotere, was wel een tijdje terug ineens veel in beeld en toen kregen ze dat in een of andere rls en zag ik dat er allemaal kleintjes in zaten ipv 1 grote dikke reep van 4,5 kilo.
Had ik het toch nog goedquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook. Daar heb ik ook certificaten voor gehaald.
Nou ja, ook niet echt want ik ben echt wel wat groter. Dus gewoon onder een hele hele hele grote steen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, die ken ik gelukkig niet![]()
Maar daar kan je dus ook onder liggen.
Langerquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 jaar al? Ken ik jullie al zo lang?
Dankjequote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat vliegt de tijd.
En geinig dat ik het met 3 maanden en dan 3 jaar vraag.![]()
En gefeliciteerd dan natuurlijk.
Mij ken je bijna 4 jaarquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 jaar al? Ken ik jullie al zo lang?
Maar toen was ze nog minderjarig toch?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankje![]()
En ja, beide echt op de dag precies
Ik dan ook want die meet, maar is dat ook alweer 4 jaar geleden.quote:
Nu lacht mijn parkiet mij uit.quote:
Oudquote:Op woensdag 10 september 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben dan inmiddels ook 51 jaar. Whoop whoop![]()
Ow, is dat hetquote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg jij nou niets met je naam 1974, whoop whoop topjaar toch![]()
Naams wijziging gedaan ondertussen ?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
duurde ff want ik wist ff niet meer hoe het werkte, foto posten.
Jij bent sowieso heel oud.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik 13 of zo was toen ik voor het eerst Toblerone at ... lang geleden wel
Was er een crash toen?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij was mijn eerste foknaam ook iets met 74 erin, tot de crash in 2009.
Nee, dat was de eerste die ik tegenkwam die ik bedoelde, zag pas later dat er een naam op stond en dacht toen, fuck it.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Naams wijziging gedaan ondertussen ?
Broekie.quote:
Kweet niet meer precies maar er was veel verdwenen en ik kon niet meer inloggen en moest toen een andere naam verzinnen, vrat toen erg veel chocola en dacht, doen we dat maar.quote:
Absoluut!quote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg jij nou niets met je naam 1974, whoop whoop topjaar toch![]()
Ikke wel, dat gaat heel de dag door bij mij.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denken op deze tijd van de dag
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd Saskia![]()
Wie is Saskia?![]()
Vriendin van Alice?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd Saskia![]()
Wie is Saskia?![]()
Wie is Steve?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
Geen idee wie dat is maar zie het net en heb nu steve aanstaan op youtube want die vind ik wel geinig bij nieuws dingen.
Wat een gemis voor de mensheid.quote:
https://www.twitch.tv/agendafreetv Maar hij zit ook op YouTube, X, Facebook.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is Steve?
Ook een vriend van Alice
Als 30- tegenwoordig al als minderjarig geldtquote:Op woensdag 10 september 2025 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar toen was ze nog minderjarig toch?
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is Steve?
Ook een vriend van Alice
Nee dat is 3 jaarquote:Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dan ook want die meet, maar is dat ook alweer 4 jaar geleden.oh laatje in mijn hoofd pleurt open, ja dat is al zo lang geleden.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/agendafreetv Maar hij zit ook op YouTube, X, Facebook.
Oh ok en tja, ouderdom he.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is 3 jaar![]()
Maar toen zat ik hier al een jaar
Zag hem regelmatig op YT voorbij komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat een gemis voor de mensheid.
Vanaf een bepaalde leeftijd wel jaquote:Op woensdag 10 september 2025 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als 30- tegenwoordig al als minderjarig geldt
Je bent de enige niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ok en tja, ouderdom he.![]()
Ik haal soms wat dingetjes door elkaar.
quote:
Ja nou je het zegt. Die hilarische rants zijn al een tijdje niet meer voorbij gekomen. Op dit moment is zijn viewercount op twitch 4.8K, dat is veel.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Het is wel wat serieus nieuws nu dus hij zal niet super hysterisch worden. Sowieso is hij al wat rustiger geworden de laatste tijd, ik vermoed omdat zijn kanaal ook wat groter is geworden.
lol tnx.... Ik ben niet jarig hoor, maar mensen begonnen me opeens te feliciteren met mijn verjaardagquote:
Oh ja, las het net, nou nog gefeliciteerd he en alvast gefeliciteerd voor als je echt jarig bent.quote:
Hij is te bekend nu.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt. Die hilarische rants zijn al een tijdje niet meer voorbij gekomen. Op dit moment is zijn viewercount op twitch 4.8K, dat is veel.
Ow, dan nietquote:Op woensdag 10 september 2025 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
lol tnx.... Ik ben niet jarig hoor, maar mensen begonnen me opeens te feliciteren met mijn verjaardag
Ja..Maar ik ken in mijn vriendengroep niemandie weet wat ikquote:
Even gekeken. Niet echt iets dat ik nu leuk om te volgen vond.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is te bekend nu.![]()
Wie weet krijgen we ooit nog zijn rants.
Ahw, het is wat he, dat ouder worden. Dat heb jij pas ook weer ervaren. En helaas ook niet alleen voor oudere weggelegd dat achteruitgaan of ziek worden en zo.quote:
Klopt, ik laat het nu aanstaan omdat ik gewoon geluid wil in mijn oor maar omdat ik nu hier tik, toch dingen niet kan volgen dus dan is steve nu wel even goed, snapte.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even gekeken. Niet echt iets dat ik nu leuk om te volgen vond.
Vroeger toen ik nog een nacht kon overslaan.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, het is wat he, dat ouder worden. Dat heb jij pas ook weer ervaren. En helaas ook niet alleen voor oudere weggelegd dat achteruitgaan of ziek worden en zo.
Ah, kom op, laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, het is wat he, dat ouder worden. Dat heb jij pas ook weer ervaren. En helaas ook niet alleen voor oudere weggelegd dat achteruitgaan of ziek worden en zo.
Jij moet dat denk ik zeker weten niet meer doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een nacht kon overslaan.
Hier een heel kanaal vol van die mafketelquote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zag dat hij iets van Trump is en die is momenteel zo koekoek dat ik dan nieuwsgierig word naar wat die mafketel dan nu weer gaat doen of zeggen en dan is livestream wel even handig.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, kom op, laten we eerlijk zijn.
Zo'n 'made in China stempel' op je reet is geen teken van superkwaliteit.
Dus hij doet het goed
Nu alleen dat ene defect wel echt laten fixen nog
Ik zou het nog wel kunnen alleen is de hersteltijd wat meer.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij moet dat denk ik zeker weten niet meer doen.
En ja dat waren gouden tijden, 48 uur wakker en zo.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een heel kanaal vol van die mafketel
https://www.youtube.com/@:RealCharlieKirk
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zag dat hij iets van Trump is en die is momenteel zo koekoek dat ik dan nieuwsgierig word naar wat die mafketel dan nu weer gaat doen of zeggen en dan is livestream wel even handig.
Week of 3.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel kunnen alleen is de hersteltijd wat meer.
Ik heb een 'made with broken spare parts' stempelquote:Op woensdag 10 september 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ff gekeken, die heb ik gelukkig niet op mijn reet zitten.
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.
Het mag niet eensquote:Op woensdag 10 september 2025 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een 'made with broken spare parts' stempel
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
You're firedZo blijf ik Trump zien, ken er niets aan doen, mafketel met geld.
Ze is pas over 5 maanden jarig.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.
Niet live meer vermoed ikquote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een heel kanaal vol van die mafketel
https://www.youtube.com/@:RealCharlieKirk
Waarom zo gemeen tegen die schoenmaat? Wat heeft die misdaan?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.
Die schoenmaat is een maat van die halve zoolquote:Op woensdag 10 september 2025 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen tegen die schoenmaat? Wat heeft die misdaan?
Dat lijkt me toch wel geinig om te doen hoor, op de knietjes en dan een geit op je rug. Ook wel pijnlijk maar absoluut geinig.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag eerder vanavond Yoga with Goats ....
Bijzonder toch die hypocrisie van heel veel mensen en instanties en bedrijven en zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
Facebook heeft dit plaatje van mijn account verwijderd:
[ afbeelding ]
Te gewelddadig enzo.
Nu zie ik overal op Facebook hoe die Charlie Kirk doodbloedt.
Ja was wel lachen idd... die geitenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel geinig om te doen hoor, op de knietjes en dan een geit op je rug. Ook wel pijnlijk maar absoluut geinig.
Ik zag van de week een filmpje met allemaal deurbelfilmpjes achter elkaar, heb erg hard gelachen.Karma pakt me vast terug binnenkort.
En met yoga zijn het meestal ook dunne lenige dames, dat was vast ook erg leuk....quote:Op woensdag 10 september 2025 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was wel lachen idd... die geiten
Ik heb het nog wel maar alleen om dingen te zien die mensen me doorsturen, dat kijk ik dan en gelijk weer weg. Verder zo geen zin in die zooi allemaal, maar wil wel leuke filmpjes zien die mensen sturen dus dan mot dat maar.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen FB meer .. nou ja ik kom er niet meer in
Ik heb alleen nog twitter en FOK.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen FB meer .. nou ja ik kom er niet meer in
Nou die instructrice was behoorlijk uitgedijd op dr heupen ....quote:Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En met yoga zijn het meestal ook dunne lenige dames, dat was vast ook erg leuk....
Twitter vind ik vrij agressief want als ik iets aanklik en daar kom willen ze gelijk alles koppelen met mijn account en zo, meerdere sites trouwens, nee, dat wil ik niet, ik wil alleen het filmpje zien.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog twitter en FOK.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die instructrice was behoorlijk uitgedijd op dr heupen ....
Nooit problemen mee. Vooral voor het nieuws is Twitter het snelst.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Twitter vind ik vrij agressief want als ik iets aanklik en daar kom willen ze gelijk alles koppelen met mijn account en zo, meerdere sites trouwens, nee, dat wil ik niet, ik wil alleen het filmpje zien.
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Misschien is ze zelf gestopt ermee om het alleen nog uit te leggen en dan kan je wat uitdijen.
![]()
En niets mis met bredere heupen.
Oh ja Twitch, dat bestaat ook en dat zegt dan duidelijk genoeg dat ik daar niet kom.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef tonja het volgende:
Ik woon zo'n beetje op Twitch nog steeds![]()
Facebook gebruik ik nauwelijks meer.
KOmt door al die geiten die daarop gesprongen hebbenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die instructrice was behoorlijk uitgedijd op dr heupen ....
Misschien omdat ik ook vaak alles weiger en blokkeer en dan word het steeds opnieuw gevraagd.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nooit problemen mee. Vooral voor het nieuws is Twitter het snelst.
Ja vaag was het , er was ook nog iets met paarden maar daar werd vanaf gezien ..quote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
KOmt door al die geiten die daarop gesprongen hebben
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
KOmt door al die geiten die daarop gesprongen hebben
Moet je niet doen ... en nog niets verandertquote:Op woensdag 10 september 2025 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, ik sloeg ff door gelijk.
Op de Frontpage?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik ook vaak alles weiger en blokkeer en dan word het steeds opnieuw gevraagd.
Ik kijk meestal eerst op fok voor nieuws. En dan klik ik op linkjes.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag was het , er was ook nog iets met paarden maar daar werd vanaf gezien ..
Neuh, gewoon nieuws topic en vaak dan wel eerst ergens anders gezien maar dan ga ik naar fok voor alle linkjes die ik dan niet hoef te zoeken, tegenwoordig wel wat vaker gewoon gelijk naar youtube. Oh en ik probeer nieuws in principe wel wat te mijden want is toch allemaal kut.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op de Frontpage?
FOK loopt vaak hopeloos achter daar.
Het Forum is vaak wel up to date, omdat users daar zelf topics kunnen openen.
Jahaa weet ik en nope, nog niet veel verandert.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je niet doen ... en nog niets verandert
Ik volg ook steeds minder nieuws. Wel zo rustgevendquote:Op woensdag 10 september 2025 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, gewoon nieuws topic en vaak dan wel eerst ergens anders gezien maar dan ga ik naar fok voor alle linkjes die ik dan niet hoef te zoeken, tegenwoordig wel wat vaker gewoon gelijk naar youtube. Oh en ik probeer nieuws in principe wel wat te mijden want is toch allemaal kut.![]()
Frontpage kom ik eigenlijk nooit.
Ik ben daar eigenlijk echt verzeild geraakt toen ik gitaar ging spelen en de muziek categorie ontdekte. Dat was tijdens de eerste lockdown. Ben blijven hangen en mod daar voor diverse muzikanten, een wetenschapper en de politie. Ik heb er lol in, al jaren.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja Twitch, dat bestaat ook en dat zegt dan duidelijk genoeg dat ik daar niet kom.![]()
Ik word te oud voor al die onzin.![]()
Ok niet alles natuurlijk. Want vind mijn mobiel heerlijk waar alles op gekeken kan worden.
Ja toch, je kan er zelf meestal toch niets aan veranderen en is soms gewoon niet goed voor je, dus probeer ik het iig zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik volg ook steeds minder nieuws. Wel zo rustgevend![]()
Maar soms ontkom je er niet aan.
Nee joh, voor de Kim kardasian look laat je een paard op je reet springenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En zal gewoon een soort aai therapie zijn, paarden schijnen je zeer goed aan te kunnen voelen en dat kan dan helpen bij bepaalde therapieen. En nee, geen zin om de dubbele puntjes te zoeken op mijn toetsenbord.
Irritainment for the win!!!quote:Op woensdag 10 september 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, je kan er zelf meestal toch niets aan veranderen en is soms gewoon niet goed voor je, dus probeer ik het iig zoveel mogelijk te vermijden.
Beetje dom lullen vind ik dan veel geiniger, of maffe filmpjes van maffe mensen en dieren.
Oh en rls leedvermaak niet vergeten.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, voor de Kim kardasian look laat je een paard op je reet springen
Ja dat weet ik nog en leuk voor je dat je in zulke groepen zit dan en ook mod ben. Och weet nog dat je die blaren met ons deelde hier toen je leerde spelen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk echt verzeild geraakt toen ik gitaar ging spelen en de muziek categorie ontdekte. Dat was tijdens de eerste lockdown. Ben blijven hangen en mod daar voor diverse muzikanten, een wetenschapper en de politie. Ik heb er lol in, al jaren.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, voor de Kim kardasian look laat je een paard op je reet springen
Idd. En je mist niks verder. Je wordt er niet beter of slechter van.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, je kan er zelf meestal toch niets aan veranderen en is soms gewoon niet goed voor je, dus probeer ik het iig zoveel mogelijk te vermijden.
Beetje dom lullen vind ik dan veel geiniger, of maffe filmpjes van maffe mensen en dieren.
Oh en rls leedvermaak niet vergeten.
Hahaha ja het eelt is gesetteld of zo, Ik moet het wel heel bont maken willen de vellen er nu nog bij gaan hangen. Ik oefen nog steeds inderdaad en soms zet ik iets op YouTube. Mijn laatste upload is alweer een tijd terug. Ik heb ruim 4 maanden in de verbouw herrie gezeten en dat trek ik niet. Maar dat lijkt nu voorbij te zijn en ik zit weer te broeden op iets nieuws.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog en leuk voor je dat je in zulke groepen zit dan en ook mod ben. Och weet nog dat je die blaren met ons deelde hier toen je leerde spelen.Ik neem aan dat je handen wel goed genezen zijn en het nu allemaal soepeltjes gaat.
Als je die al erg vind, er is nog een cosmetische operatie die vrouwen tegenwoordig laten doen,quote:Op donderdag 11 september 2025 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]OMG dat is toch fokking bizar de laatste jaren dat vrouwen hun kont laten opvullen met van alles en nog wat, tieten kon ik nog wel een beetje begrijpen maar je reet.
Zo blij dat ik geen modepopje ben.
En de kardasians is een rls die ik niet wil volgen en dat lukt me al jaren, genoeg andere achterlijke series en rlsen.
Zo herkenbaar, tot ik na 20 jaar dacht, er verandert gewoon echt geen tyfus op deze planeet en na 30 jaar ben ik er wel klaar mee. En geeft absoluut meer rust.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Idd. En je mist niks verder. Je wordt er niet beter of slechter van.
Of eigenlijk wel beter, want het geeft je meer rust.
Ik volgde vroeger echt alles. Voor het internet de hele krant lezen en alle talkshows zien...
Sperma van een vis in je laten spuiten?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die al erg vind, er is nog een cosmetische operatie die vrouwen tegenwoordig laten doen,
dan ben je pas echt van de weg
Nee, niets laten inspuiten. Bepaalde onderdelen laten strak trekken etcquote:Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sperma van een vis in je laten spuiten?
Kijk, dat komt omdat ik dus al die onzin rlsen kijk met die maffe wijven die zulke dingen laten doen.
Zal vast eelt zijn en fijn dat je dan beter kan spelen natuurlijk, want dat was flink pijnlijk zei je. Leuk hoor dat je het doorgepakt heb en ook post. Volgens mij toen ook wel dingetjes van je gehoord in corona tijd en je begin tijd dus. Staat me ook iets bij van een blokfluit of zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja het eelt is gesetteld of zo, Ik moet het wel heel bont maken willen de vellen er nu nog bij gaan hangen. Ik oefen nog steeds inderdaad en soms zet ik iets op YouTube. Mijn laatste upload is alweer een tijd terug. Ik heb ruim 4 maanden in de verbouw herrie gezeten en dat trek ik niet. Maar dat lijkt nu voorbij te zijn en ik zit weer te broeden op iets nieuws.
Oh, de binnenvoering inkorten?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niets laten inspuiten. Bepaalde onderdelen laten strak trekken etc
Ah waarschijnlijk de schaamlip verkleiningen en de ingang smaller laten maken en zo, ja ook die onzin komt voorbij in de onzin die ik kijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niets laten inspuiten. Bepaalde onderdelen laten strak trekken etc
Klopt ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast eelt zijn en fijn dat je dan beter kan spelen natuurlijk, want dat was flink pijnlijk zei je. Leuk hoor dat je het doorgepakt heb en ook post. Volgens mij toen ook wel dingetjes van je gehoord in corona tijd en je begin tijd dus. Staat me ook iets bij van een blokfluit of zo.![]()
En ik snap dat je dat niet trekt, die herrie van verbouwingen. Gelukkig dat het eindelijk rustiger is voor je.
Wat een creativiteit.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt ja.
Dit is mijn laatste upload, zang, blokfluit en gitaar
Bekijk deze YouTube-video
Die verbouwing... echt. Drama, maar goed het is nu voorbij.
Waarom ?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sperma van een vis in je laten spuiten?
Kijk, dat komt omdat ik dus al die onzin rlsen kijk met die maffe wijven die zulke dingen laten doen.
Waarom ze dat doen of waarom ik het kijk?quote:
Dat filmpje heeft iemand waarvoor ik mod gemaakt. Ze is oud en moet elk half uur even lopen anders worden haar tenen blauw. Ik ben een soort van haar huismuzikant. Ze gebruikt de filmpjes tijdens haar loopje.quote:
Het resultaat is dat iedereen er precies hetzelfde uit ziet. Geen reet aanquote:Op donderdag 11 september 2025 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom ze dat doen of waarom ik het kijk?
Waarom ze het doen, omdat het schapen zijn en denken dat ze er mooier en beter van worden en waarom ik het kijk, omdat ik dan kan denken, wat een malloten, ik val nog mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |