Vandaag 3 jaarquote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja wel ok momenteel.Jij en domni nog een setje? volgens mij wel
En hoe gaat het met jou?
Zo'n grote van Milka, die ook in de supermarkt ligt, is gewoon 1 reep.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo'n hele grote van Milka, die heb ik nog nooit gehad maar volgens mij zitten daar dan allemaal kleintjes in, mijn zoon had een paar jaar geleden wel een hele grote toblerone voor mij besteld, iets van 4,5 kilo was dat ding.Dat zit nog steeds aan mijn heupen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vandaag 3 jaar
De vorige keer dat je het vroeg was het precies 3 maanden
3 jaar al? Ken ik jullie al zo lang?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vandaag 3 jaar
De vorige keer dat je het vroeg was het precies 3 maanden
Ja dat ben ik ook. Daar heb ik ook certificaten voor gehaald.quote:
Nee, je hebt nog grotere, was wel een tijdje terug ineens veel in beeld en toen kregen ze dat in een of andere rls en zag ik dat er allemaal kleintjes in zaten ipv 1 grote dikke reep van 4,5 kilo.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n grote van Milka, die ook in de supermarkt ligt, is gewoon 1 reep.
En oke, je hebt er 7 nodig van toblerone dus om je te kunnen verstoppen
Oh en wel meer dan 7 toblerones hoor. Om er onder te passen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n grote van Milka, die ook in de supermarkt ligt, is gewoon 1 reep.
En oke, je hebt er 7 nodig van toblerone dus om je te kunnen verstoppen
Ah, die ken ik gelukkig nietquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, je hebt nog grotere, was wel een tijdje terug ineens veel in beeld en toen kregen ze dat in een of andere rls en zag ik dat er allemaal kleintjes in zaten ipv 1 grote dikke reep van 4,5 kilo.
Had ik het toch nog goedquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook. Daar heb ik ook certificaten voor gehaald.
Nou ja, ook niet echt want ik ben echt wel wat groter. Dus gewoon onder een hele hele hele grote steen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, die ken ik gelukkig niet![]()
Maar daar kan je dus ook onder liggen.
Langerquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 jaar al? Ken ik jullie al zo lang?
Dankjequote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat vliegt de tijd.
En geinig dat ik het met 3 maanden en dan 3 jaar vraag.![]()
En gefeliciteerd dan natuurlijk.
Mij ken je bijna 4 jaarquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 jaar al? Ken ik jullie al zo lang?
Maar toen was ze nog minderjarig toch?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankje![]()
En ja, beide echt op de dag precies
Ik dan ook want die meet, maar is dat ook alweer 4 jaar geleden.quote:
Nu lacht mijn parkiet mij uit.quote:
Oudquote:Op woensdag 10 september 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben dan inmiddels ook 51 jaar. Whoop whoop![]()
Ow, is dat hetquote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg jij nou niets met je naam 1974, whoop whoop topjaar toch![]()
Naams wijziging gedaan ondertussen ?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
duurde ff want ik wist ff niet meer hoe het werkte, foto posten.
Jij bent sowieso heel oud.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik 13 of zo was toen ik voor het eerst Toblerone at ... lang geleden wel
Was er een crash toen?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij was mijn eerste foknaam ook iets met 74 erin, tot de crash in 2009.
Denken op deze tijd van de dagquote:
Nee, dat was de eerste die ik tegenkwam die ik bedoelde, zag pas later dat er een naam op stond en dacht toen, fuck it.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Naams wijziging gedaan ondertussen ?
Broekie.quote:
Kweet niet meer precies maar er was veel verdwenen en ik kon niet meer inloggen en moest toen een andere naam verzinnen, vrat toen erg veel chocola en dacht, doen we dat maar.quote:
Absoluut!quote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg jij nou niets met je naam 1974, whoop whoop topjaar toch![]()
Ikke wel, dat gaat heel de dag door bij mij.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denken op deze tijd van de dag
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd Saskia![]()
Wie is Saskia?![]()
Vriendin van Alice?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd Saskia![]()
Wie is Saskia?![]()
Wie is Steve?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
Geen idee wie dat is maar zie het net en heb nu steve aanstaan op youtube want die vind ik wel geinig bij nieuws dingen.
Wat een gemis voor de mensheid.quote:
https://www.twitch.tv/agendafreetv Maar hij zit ook op YouTube, X, Facebook.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is Steve?
Ook een vriend van Alice
Als 30- tegenwoordig al als minderjarig geldtquote:Op woensdag 10 september 2025 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar toen was ze nog minderjarig toch?
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is Steve?
Ook een vriend van Alice
Nee dat is 3 jaarquote:Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dan ook want die meet, maar is dat ook alweer 4 jaar geleden.oh laatje in mijn hoofd pleurt open, ja dat is al zo lang geleden.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/agendafreetv Maar hij zit ook op YouTube, X, Facebook.
Oh ok en tja, ouderdom he.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat is 3 jaar![]()
Maar toen zat ik hier al een jaar
Zag hem regelmatig op YT voorbij komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat een gemis voor de mensheid.
Vanaf een bepaalde leeftijd wel jaquote:Op woensdag 10 september 2025 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als 30- tegenwoordig al als minderjarig geldt
Je bent de enige niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ok en tja, ouderdom he.![]()
Ik haal soms wat dingetjes door elkaar.
quote:
Feli danquote:
Ja nou je het zegt. Die hilarische rants zijn al een tijdje niet meer voorbij gekomen. Op dit moment is zijn viewercount op twitch 4.8K, dat is veel.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Het is wel wat serieus nieuws nu dus hij zal niet super hysterisch worden. Sowieso is hij al wat rustiger geworden de laatste tijd, ik vermoed omdat zijn kanaal ook wat groter is geworden.
lol tnx.... Ik ben niet jarig hoor, maar mensen begonnen me opeens te feliciteren met mijn verjaardagquote:
Oh ja, las het net, nou nog gefeliciteerd he en alvast gefeliciteerd voor als je echt jarig bent.quote:
Hij is te bekend nu.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt. Die hilarische rants zijn al een tijdje niet meer voorbij gekomen. Op dit moment is zijn viewercount op twitch 4.8K, dat is veel.
Ow, dan nietquote:Op woensdag 10 september 2025 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
lol tnx.... Ik ben niet jarig hoor, maar mensen begonnen me opeens te feliciteren met mijn verjaardag
Ja..Maar ik ken in mijn vriendengroep niemandie weet wat ikquote:
Even gekeken. Niet echt iets dat ik nu leuk om te volgen vond.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is te bekend nu.![]()
Wie weet krijgen we ooit nog zijn rants.
Ahw, het is wat he, dat ouder worden. Dat heb jij pas ook weer ervaren. En helaas ook niet alleen voor oudere weggelegd dat achteruitgaan of ziek worden en zo.quote:
Klopt, ik laat het nu aanstaan omdat ik gewoon geluid wil in mijn oor maar omdat ik nu hier tik, toch dingen niet kan volgen dus dan is steve nu wel even goed, snapte.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even gekeken. Niet echt iets dat ik nu leuk om te volgen vond.
Vroeger toen ik nog een nacht kon overslaan.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, het is wat he, dat ouder worden. Dat heb jij pas ook weer ervaren. En helaas ook niet alleen voor oudere weggelegd dat achteruitgaan of ziek worden en zo.
Ah, kom op, laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, het is wat he, dat ouder worden. Dat heb jij pas ook weer ervaren. En helaas ook niet alleen voor oudere weggelegd dat achteruitgaan of ziek worden en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |