Jij moet dat denk ik zeker weten niet meer doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een nacht kon overslaan.
Hier een heel kanaal vol van die mafketelquote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zag dat hij iets van Trump is en die is momenteel zo koekoek dat ik dan nieuwsgierig word naar wat die mafketel dan nu weer gaat doen of zeggen en dan is livestream wel even handig.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, kom op, laten we eerlijk zijn.
Zo'n 'made in China stempel' op je reet is geen teken van superkwaliteit.
Dus hij doet het goed
Nu alleen dat ene defect wel echt laten fixen nog
Ik zou het nog wel kunnen alleen is de hersteltijd wat meer.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij moet dat denk ik zeker weten niet meer doen.
En ja dat waren gouden tijden, 48 uur wakker en zo.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een heel kanaal vol van die mafketel
https://www.youtube.com/@:RealCharlieKirk
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zag dat hij iets van Trump is en die is momenteel zo koekoek dat ik dan nieuwsgierig word naar wat die mafketel dan nu weer gaat doen of zeggen en dan is livestream wel even handig.
Week of 3.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel kunnen alleen is de hersteltijd wat meer.
Ik heb een 'made with broken spare parts' stempelquote:Op woensdag 10 september 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ff gekeken, die heb ik gelukkig niet op mijn reet zitten.
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.
Het mag niet eensquote:Op woensdag 10 september 2025 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een 'made with broken spare parts' stempel
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
You're firedZo blijf ik Trump zien, ken er niets aan doen, mafketel met geld.
Ze is pas over 5 maanden jarig.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.
Niet live meer vermoed ikquote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een heel kanaal vol van die mafketel
https://www.youtube.com/@:RealCharlieKirk
Waarom zo gemeen tegen die schoenmaat? Wat heeft die misdaan?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.
Zo wel ga ik kijkenquote:
Die schoenmaat is een maat van die halve zoolquote:Op woensdag 10 september 2025 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen tegen die schoenmaat? Wat heeft die misdaan?
Dat lijkt me toch wel geinig om te doen hoor, op de knietjes en dan een geit op je rug. Ook wel pijnlijk maar absoluut geinig.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag eerder vanavond Yoga with Goats ....
Bijzonder toch die hypocrisie van heel veel mensen en instanties en bedrijven en zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
Facebook heeft dit plaatje van mijn account verwijderd:
[ afbeelding ]
Te gewelddadig enzo.
Nu zie ik overal op Facebook hoe die Charlie Kirk doodbloedt.
Ja was wel lachen idd... die geitenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel geinig om te doen hoor, op de knietjes en dan een geit op je rug. Ook wel pijnlijk maar absoluut geinig.
Ik zag van de week een filmpje met allemaal deurbelfilmpjes achter elkaar, heb erg hard gelachen.Karma pakt me vast terug binnenkort.
En met yoga zijn het meestal ook dunne lenige dames, dat was vast ook erg leuk....quote:Op woensdag 10 september 2025 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was wel lachen idd... die geiten
Ik heb het nog wel maar alleen om dingen te zien die mensen me doorsturen, dat kijk ik dan en gelijk weer weg. Verder zo geen zin in die zooi allemaal, maar wil wel leuke filmpjes zien die mensen sturen dus dan mot dat maar.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen FB meer .. nou ja ik kom er niet meer in
Ik heb alleen nog twitter en FOK.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen FB meer .. nou ja ik kom er niet meer in
Nou die instructrice was behoorlijk uitgedijd op dr heupen ....quote:Op woensdag 10 september 2025 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En met yoga zijn het meestal ook dunne lenige dames, dat was vast ook erg leuk....
Twitter vind ik vrij agressief want als ik iets aanklik en daar kom willen ze gelijk alles koppelen met mijn account en zo, meerdere sites trouwens, nee, dat wil ik niet, ik wil alleen het filmpje zien.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog twitter en FOK.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die instructrice was behoorlijk uitgedijd op dr heupen ....
Nooit problemen mee. Vooral voor het nieuws is Twitter het snelst.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Twitter vind ik vrij agressief want als ik iets aanklik en daar kom willen ze gelijk alles koppelen met mijn account en zo, meerdere sites trouwens, nee, dat wil ik niet, ik wil alleen het filmpje zien.
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Misschien is ze zelf gestopt ermee om het alleen nog uit te leggen en dan kan je wat uitdijen.
![]()
En niets mis met bredere heupen.
Oh ja Twitch, dat bestaat ook en dat zegt dan duidelijk genoeg dat ik daar niet kom.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef tonja het volgende:
Ik woon zo'n beetje op Twitch nog steeds![]()
Facebook gebruik ik nauwelijks meer.
KOmt door al die geiten die daarop gesprongen hebbenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou die instructrice was behoorlijk uitgedijd op dr heupen ....
Misschien omdat ik ook vaak alles weiger en blokkeer en dan word het steeds opnieuw gevraagd.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nooit problemen mee. Vooral voor het nieuws is Twitter het snelst.
Ja vaag was het , er was ook nog iets met paarden maar daar werd vanaf gezien ..quote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
KOmt door al die geiten die daarop gesprongen hebben
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
KOmt door al die geiten die daarop gesprongen hebben
Moet je niet doen ... en nog niets verandertquote:Op woensdag 10 september 2025 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, ik sloeg ff door gelijk.
Op de Frontpage?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik ook vaak alles weiger en blokkeer en dan word het steeds opnieuw gevraagd.
Ik kijk meestal eerst op fok voor nieuws. En dan klik ik op linkjes.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaag was het , er was ook nog iets met paarden maar daar werd vanaf gezien ..
Neuh, gewoon nieuws topic en vaak dan wel eerst ergens anders gezien maar dan ga ik naar fok voor alle linkjes die ik dan niet hoef te zoeken, tegenwoordig wel wat vaker gewoon gelijk naar youtube. Oh en ik probeer nieuws in principe wel wat te mijden want is toch allemaal kut.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op de Frontpage?
FOK loopt vaak hopeloos achter daar.
Het Forum is vaak wel up to date, omdat users daar zelf topics kunnen openen.
Jahaa weet ik en nope, nog niet veel verandert.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je niet doen ... en nog niets verandert
Ik volg ook steeds minder nieuws. Wel zo rustgevendquote:Op woensdag 10 september 2025 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, gewoon nieuws topic en vaak dan wel eerst ergens anders gezien maar dan ga ik naar fok voor alle linkjes die ik dan niet hoef te zoeken, tegenwoordig wel wat vaker gewoon gelijk naar youtube. Oh en ik probeer nieuws in principe wel wat te mijden want is toch allemaal kut.![]()
Frontpage kom ik eigenlijk nooit.
Ik ben daar eigenlijk echt verzeild geraakt toen ik gitaar ging spelen en de muziek categorie ontdekte. Dat was tijdens de eerste lockdown. Ben blijven hangen en mod daar voor diverse muzikanten, een wetenschapper en de politie. Ik heb er lol in, al jaren.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja Twitch, dat bestaat ook en dat zegt dan duidelijk genoeg dat ik daar niet kom.![]()
Ik word te oud voor al die onzin.![]()
Ok niet alles natuurlijk. Want vind mijn mobiel heerlijk waar alles op gekeken kan worden.
Ja toch, je kan er zelf meestal toch niets aan veranderen en is soms gewoon niet goed voor je, dus probeer ik het iig zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik volg ook steeds minder nieuws. Wel zo rustgevend![]()
Maar soms ontkom je er niet aan.
Nee joh, voor de Kim kardasian look laat je een paard op je reet springenquote:Op woensdag 10 september 2025 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En zal gewoon een soort aai therapie zijn, paarden schijnen je zeer goed aan te kunnen voelen en dat kan dan helpen bij bepaalde therapieen. En nee, geen zin om de dubbele puntjes te zoeken op mijn toetsenbord.
Irritainment for the win!!!quote:Op woensdag 10 september 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, je kan er zelf meestal toch niets aan veranderen en is soms gewoon niet goed voor je, dus probeer ik het iig zoveel mogelijk te vermijden.
Beetje dom lullen vind ik dan veel geiniger, of maffe filmpjes van maffe mensen en dieren.
Oh en rls leedvermaak niet vergeten.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, voor de Kim kardasian look laat je een paard op je reet springen
Ja dat weet ik nog en leuk voor je dat je in zulke groepen zit dan en ook mod ben. Och weet nog dat je die blaren met ons deelde hier toen je leerde spelen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk echt verzeild geraakt toen ik gitaar ging spelen en de muziek categorie ontdekte. Dat was tijdens de eerste lockdown. Ben blijven hangen en mod daar voor diverse muzikanten, een wetenschapper en de politie. Ik heb er lol in, al jaren.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, voor de Kim kardasian look laat je een paard op je reet springen
Idd. En je mist niks verder. Je wordt er niet beter of slechter van.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, je kan er zelf meestal toch niets aan veranderen en is soms gewoon niet goed voor je, dus probeer ik het iig zoveel mogelijk te vermijden.
Beetje dom lullen vind ik dan veel geiniger, of maffe filmpjes van maffe mensen en dieren.
Oh en rls leedvermaak niet vergeten.
Hahaha ja het eelt is gesetteld of zo, Ik moet het wel heel bont maken willen de vellen er nu nog bij gaan hangen. Ik oefen nog steeds inderdaad en soms zet ik iets op YouTube. Mijn laatste upload is alweer een tijd terug. Ik heb ruim 4 maanden in de verbouw herrie gezeten en dat trek ik niet. Maar dat lijkt nu voorbij te zijn en ik zit weer te broeden op iets nieuws.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog en leuk voor je dat je in zulke groepen zit dan en ook mod ben. Och weet nog dat je die blaren met ons deelde hier toen je leerde spelen.Ik neem aan dat je handen wel goed genezen zijn en het nu allemaal soepeltjes gaat.
Als je die al erg vind, er is nog een cosmetische operatie die vrouwen tegenwoordig laten doen,quote:Op donderdag 11 september 2025 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]OMG dat is toch fokking bizar de laatste jaren dat vrouwen hun kont laten opvullen met van alles en nog wat, tieten kon ik nog wel een beetje begrijpen maar je reet.
Zo blij dat ik geen modepopje ben.
En de kardasians is een rls die ik niet wil volgen en dat lukt me al jaren, genoeg andere achterlijke series en rlsen.
Zo herkenbaar, tot ik na 20 jaar dacht, er verandert gewoon echt geen tyfus op deze planeet en na 30 jaar ben ik er wel klaar mee. En geeft absoluut meer rust.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Idd. En je mist niks verder. Je wordt er niet beter of slechter van.
Of eigenlijk wel beter, want het geeft je meer rust.
Ik volgde vroeger echt alles. Voor het internet de hele krant lezen en alle talkshows zien...
Sperma van een vis in je laten spuiten?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die al erg vind, er is nog een cosmetische operatie die vrouwen tegenwoordig laten doen,
dan ben je pas echt van de weg
Nee, niets laten inspuiten. Bepaalde onderdelen laten strak trekken etcquote:Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sperma van een vis in je laten spuiten?
Kijk, dat komt omdat ik dus al die onzin rlsen kijk met die maffe wijven die zulke dingen laten doen.
Zal vast eelt zijn en fijn dat je dan beter kan spelen natuurlijk, want dat was flink pijnlijk zei je. Leuk hoor dat je het doorgepakt heb en ook post. Volgens mij toen ook wel dingetjes van je gehoord in corona tijd en je begin tijd dus. Staat me ook iets bij van een blokfluit of zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja het eelt is gesetteld of zo, Ik moet het wel heel bont maken willen de vellen er nu nog bij gaan hangen. Ik oefen nog steeds inderdaad en soms zet ik iets op YouTube. Mijn laatste upload is alweer een tijd terug. Ik heb ruim 4 maanden in de verbouw herrie gezeten en dat trek ik niet. Maar dat lijkt nu voorbij te zijn en ik zit weer te broeden op iets nieuws.
Oh, de binnenvoering inkorten?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niets laten inspuiten. Bepaalde onderdelen laten strak trekken etc
Ah waarschijnlijk de schaamlip verkleiningen en de ingang smaller laten maken en zo, ja ook die onzin komt voorbij in de onzin die ik kijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niets laten inspuiten. Bepaalde onderdelen laten strak trekken etc
Klopt ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast eelt zijn en fijn dat je dan beter kan spelen natuurlijk, want dat was flink pijnlijk zei je. Leuk hoor dat je het doorgepakt heb en ook post. Volgens mij toen ook wel dingetjes van je gehoord in corona tijd en je begin tijd dus. Staat me ook iets bij van een blokfluit of zo.![]()
En ik snap dat je dat niet trekt, die herrie van verbouwingen. Gelukkig dat het eindelijk rustiger is voor je.
dat soort dingen jaquote:
Wat een creativiteit.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt ja.
Dit is mijn laatste upload, zang, blokfluit en gitaar
Bekijk deze YouTube-video
Die verbouwing... echt. Drama, maar goed het is nu voorbij.
Waarom ?quote:Op donderdag 11 september 2025 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sperma van een vis in je laten spuiten?
Kijk, dat komt omdat ik dus al die onzin rlsen kijk met die maffe wijven die zulke dingen laten doen.
Willen graag zeemeermin wordenquote:
Waarom ze dat doen of waarom ik het kijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |