Jij moet dat denk ik zeker weten niet meer doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een nacht kon overslaan.
Hier een heel kanaal vol van die mafketelquote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zag dat hij iets van Trump is en die is momenteel zo koekoek dat ik dan nieuwsgierig word naar wat die mafketel dan nu weer gaat doen of zeggen en dan is livestream wel even handig.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, kom op, laten we eerlijk zijn.
Zo'n 'made in China stempel' op je reet is geen teken van superkwaliteit.
Dus hij doet het goed
Nu alleen dat ene defect wel echt laten fixen nog
Ik zou het nog wel kunnen alleen is de hersteltijd wat meer.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij moet dat denk ik zeker weten niet meer doen.
En ja dat waren gouden tijden, 48 uur wakker en zo.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een heel kanaal vol van die mafketel
https://www.youtube.com/@:RealCharlieKirk
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zag dat hij iets van Trump is en die is momenteel zo koekoek dat ik dan nieuwsgierig word naar wat die mafketel dan nu weer gaat doen of zeggen en dan is livestream wel even handig.
Week of 3.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel kunnen alleen is de hersteltijd wat meer.
Ik heb een 'made with broken spare parts' stempelquote:Op woensdag 10 september 2025 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ff gekeken, die heb ik gelukkig niet op mijn reet zitten.
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.
Het mag niet eensquote:Op woensdag 10 september 2025 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de National Guard naar Utah gaat sturen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een 'made with broken spare parts' stempel
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
You're firedZo blijf ik Trump zien, ken er niets aan doen, mafketel met geld.
Ze is pas over 5 maanden jarig.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.
Niet live meer vermoed ikquote:Op woensdag 10 september 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier een heel kanaal vol van die mafketel
https://www.youtube.com/@:RealCharlieKirk
Waarom zo gemeen tegen die schoenmaat? Wat heeft die misdaan?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Die man is compleet gestoord.Een verwende kleuter. Een narcistische megalomane sociopaat, met het iq van een schoenmaat.
Zo wel ga ik kijkenquote:
Die schoenmaat is een maat van die halve zoolquote:Op woensdag 10 september 2025 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen tegen die schoenmaat? Wat heeft die misdaan?
Dat lijkt me toch wel geinig om te doen hoor, op de knietjes en dan een geit op je rug. Ook wel pijnlijk maar absoluut geinig.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag eerder vanavond Yoga with Goats ....
Bijzonder toch die hypocrisie van heel veel mensen en instanties en bedrijven en zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:37 schreef Domnivoor het volgende:
Facebook heeft dit plaatje van mijn account verwijderd:
[ afbeelding ]
Te gewelddadig enzo.
Nu zie ik overal op Facebook hoe die Charlie Kirk doodbloedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |