Volgens chatGPT heeft het waarschijnlijk hiermee te maken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje lange tekst en totaal niet boeiend, dus maar even onder een spoiler![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 03:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens chatGPT heeft het waarschijnlijk hiermee te maken:Hey Tonja, lang niet gezien. Hoe is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje lange tekst en totaal niet boeiend, dus maar even onder een spoilerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Morguh Pullupquote:
Een echte grassluiper.quote:
Flamingo kindje gok ik.quote:
Dons uil ?quote:
Burrowing Owl in het Engelsquote:
quote:
Dame Chanel.quote:
Lieve Tonja, vandaag is jouw dag,quote:
Volgens mij is ze jarig, maar ik weet het niet zekerquote:Op woensdag 10 september 2025 08:19 schreef Domnivoor het volgende:
Gefeliciteerd Tonja!![]()
![]()
![]()
Waarmee eigenlijk?
Mooie plaatjes Deisquote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet zeker van nietquote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is ze jarig, maar ik weet het niet zeker
Ik ben voorquote:
In maart pasquote:Op woensdag 10 september 2025 09:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet![]()
Een halve verjaardag, dat zou kunnen.
Tof!!quote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Aoibhin en ik hebben zaterdag weer de Airbornewandeltocht gelopen.
Mooi, waar is dat?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij voor de 44e keerquote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Aoibhin en ik hebben zaterdag weer de Airbornewandeltocht gelopen.
Jaaaquote:
Dat maakt het lopen idd ook zo leukquote:Op woensdag 10 september 2025 09:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaWandelen is goed voor je en je ziet dan zoveel mooie dingen onderweg
Jij voor de 3e keerquote:Op woensdag 10 september 2025 09:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij voor de 44e keer![]()
En toen je je medaille met de 44 op wilde halen kreeg je te horen: '44? Maar deze meneer is nog maar 38, hoe kan dat nou!?'
Begint al beetje herfstig uit te zien op je foto's.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 10 september 2025 09:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij voor de 3e keer![]()
Daarvoor kreeg je een parachuutje 🪂
Mooi Deisyyquote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey jij ook hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |