Ik moest even googlen, maar dat lijkt me ontzettend gaaf. Ik ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:11 schreef Puzzie het volgende:
Zaterdag een dagje workshoppen met mijn moeder![]()
We gaan electroformen , iets wat ik al jaren in mijn hoofd heb maar waar ik voor het een workshop voor kon vinden
Die heeft een borrel op?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://streams.nfgd.nl/pro-forma-onderzoek-barracuda
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?quote:
Aha, alleen verkoperen of leer je ook verchromen of vergulden dan?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?![]()
ik vond dat altijd zo lelijk![]()
Maar het proces is zo nu ff lastig uit te leggen , je kan er natuurlijk materiaal mee verkoperen
[ afbeelding ]
Nee want dat vergulden is mega duur, het gaat mij vooral om het verkoperen , want dat ik vind ik zelf heel mooiquote:Op woensdag 10 september 2025 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, alleen verkoperen of leer je ook verchromen of vergulden dan?
Ik snap de tactiek wel. Heel interessant om het te volgenquote:
Ja die kosten begrijp ikquote:Op woensdag 10 september 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee want dat vergulden is mega duur, het gaat mij vooral om het verkoperen , want dat ik vind ik zelf heel mooi
Oh dat zou best kunnen hoor, maar daar heb ik zelf ook nooit naar gekekenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die kosten begrijp ikik las laatst dat het verchromen ook niet zomaar meer mocht overigens, ook niet meer commercieel vanwege het giftige afval
Wat leuk om dat met je moeder te doen Puzziequote:Op woensdag 10 september 2025 16:11 schreef Puzzie het volgende:
Zaterdag een dagje workshoppen met mijn moeder![]()
We gaan electroformen , iets wat ik al jaren in mijn hoofd heb maar waar ik voor het een workshop voor kon vinden
Ja ik ben ook heel erg benieuwd waar we mee thuis gaan komenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk om dat met je moeder te doen Puzzie
Moest eerst google vragen wat het was. Maar lijkt mij ook wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel erg benieuwd waar we mee thuis gaan komen
We gaan twee ringen makenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest eerst google vragen wat het was. Maar lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Ben ook wel benieuwd wat je gaat maken.
O leuk, voor elkaar of ieder voor zich?quote:
Voor onszelfquote:Op woensdag 10 september 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, voor elkaar of ieder voor zich?
Echt heel leuk, ook dat je moeder dit op haar leeftijd nog doet.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor onszelf![]()
En als we het leuk vinden gaan we er mee verder.
Dat jij zo crea bea bent wist ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor onszelf![]()
En als we het leuk vinden gaan we er mee verder.
Leukquote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?![]()
Maar het proces is zo nu ff lastig uit te leggen , je kan er natuurlijk materiaal mee verkoperen
[ afbeelding ]
Ik wilde altijd naar de kunstacademie en misschien ga ik dat ook nog een keer doenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat jij zo crea bea bent wist ik niet.
ga ik zeker doenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk![]()
Laat even weten hoe het geweest is.
Had je altijd meer in de muziek verwacht. Maar kunst, zeker doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wilde altijd naar de kunstacademie en misschien ga ik dat ook nog een keer doen
Muziek is ook een van mijn liefdesquote:Op woensdag 10 september 2025 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je altijd meer in de muziek verwacht. Maar kunst, zeker doen.
IK heb hier nog de eerste schoentjes van mijn vader staan. die zijn nu 93 jaar oud. Ik heb ze niet verzilverd of in brons maar gewoon zo hoe ze zijn. Zijn vader heeft ze gemaakt. Ik heb ze in een plastic doosje gezet zodat de kinderen er niet aan kunnen komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 10 september 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb hier nog de eerste schoentjes van mijn vader staan. die zijn nu 93 jaar oud. Ik heb ze niet verzilverd of in brons maar gewoon zo hoe ze zijn. Zijn vader heeft ze gemaakt. Ik heb ze in een plastic doosje gezet zodat de kinderen er niet aan kunnen komen.Dat is wel heel bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja mooi he, heb ze drie jaar geleden toen hij overleed mee genomen naar huis.quote:
Dat zijn hele bijzondere geschenken Dot!!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he, heb ze drie jaar geleden toen hij overleed mee genomen naar huis.![]()
Ze hebben ook al die tijd bij hem op de kast gestaan.
Ik weet alleen niet of ik ze kan poetsen, de kleur gaat er vanaf her en der
Das is het zeker niemand wilde ze hebben, en ik vind dat juist mooier dan welk duur ding ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zijn hele bijzondere geschenken Dot!!![]()
![]()
De vorige keer dat ik bij mijn moeder was (2wkn geleden) Vertelde ze dat ze nog ff een hele productielijn aan sieraden gaat maken en dat als ze doodgaat ik zelf mag weten of ik alles verkoop of of hier en daar aan mensen weggeef. Dat overviel me wel![]()
ik heb liever dat ze nog ff blijft leven
Prachtig juist als er ook een geschiedenis aan vast zit, dat zit er aan alle juwelen die mijn moeder heeft gemaakt ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das is het zeker niemand wilde ze hebben, en ik vind dat juist mooier dan welk duur ding ook.
Kan mij voorstellen dat zoiets je overvalt. Heeft ze vaker sieraden gemaakt?
Ja het is zelf gemaakt, dat heeft altijd meer waardequote:Op woensdag 10 september 2025 17:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prachtig juist als er ook een geschiedenis aan vast zit, dat zit er aan alle juwelen die mijn moeder heeft gemaakt ook.
Echt wel !!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is zelf gemaakt, dat heeft altijd meer waarde
Lekker ite, ik ha snert.quote:
Niet poetsen. Dan gaan ze kapot.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he, heb ze drie jaar geleden toen hij overleed mee genomen naar huis.![]()
Ze hebben ook al die tijd bij hem op de kast gestaan.
Ik weet alleen niet of ik ze kan poetsen, de kleur gaat er vanaf her en der
ZIt in een plastic doos in, daar kan gaan stof bij komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Niet poetsen. Dan gaan ze kapot.
Af en toe het stof eraf blazen.
Misschien van zonlicht ....quote:Op woensdag 10 september 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt in een plastic doos in, daar kan gaan stof bij komen.
Alleen heb ik wel het gevoel dat de verf er meer en meer afgaat
Ja zeker heel mooi, ben er ook heel blij mee. Daarom heb ik ze ook beschermd voor handen weggezet. Hulpen zijn niet altijd voorzichtig en een kinderhandje is ook snelquote:Op woensdag 10 september 2025 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien van zonlicht ....
En als je elk jaar een foto ervan maakt kun je dat verschil zien ...
Prachtig om te hebben zoiets
Ja hè, dat viel mij ook op toen ik de foto's maakte, zal ook wel met de droogte van de afgelopen weken te maken hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:28 schreef engine het volgende:
[..]
Begint al beetje herfstig uit te zien op je foto's.
Oh ja, tuurlijkquote:
Staan de schoentjes uit de zon, direct zonlicht is denk ik ook niet goed.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker heel mooi, ben er ook heel blij mee. Daarom heb ik ze ook beschermd voor handen weggezet. Hulpen zijn niet altijd voorzichtig en een kinderhandje is ook snel
Ja dat heb je inderdaad weleens verteld, weet je nog waar je ging eten?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijkDat ligt voor de hand
Ik ben daar vroeger ook wel een aantal keer geweest. We gingen vaak naar het strand bij Rockanje en dan aansluitend eten in Brielle
O dat is een vreemde gewaarwording of nietquote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Zit één vandaag te kijken, zie ik ineens mijn huis voorbij komen.
Best wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een vreemde gewaarwording of niet
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Wauwquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag was ik wandelen bij de Posbank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is vergenotwalteling?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:10 schreef mario390 het volgende:
58 jarige nederlandse in klagenfurt 10 jaren gekregt
vor vergenotwalteling
opsluiten die gastenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:10 schreef mario390 het volgende:
58 jarige nederlandse in klagenfurt 10 jaren gekregt
vor vergenotwalteling
Mijn Duitse woordenboek en ik weten het nietquote:Op woensdag 10 september 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is vergenotwalteling?
Minstensquote:
Mijn vertaaldingen ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn Duitse woordenboek en ik weten het niet
Bij mij zijn ze ook al stuk.quote:
De heide was al wat uitgebloeid, maar wat een mooie omgeving, ik was er nog nooit geweest, maar mijn dochter woont er niet ver vandaan dus ik ben daar met haar en mijn kleindochter geweest.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Ik kwam daar vroeger ook wel eens met mijn ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |