Oh ja, tuurlijkquote:
Staan de schoentjes uit de zon, direct zonlicht is denk ik ook niet goed.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker heel mooi, ben er ook heel blij mee. Daarom heb ik ze ook beschermd voor handen weggezet. Hulpen zijn niet altijd voorzichtig en een kinderhandje is ook snel
Ja dat heb je inderdaad weleens verteld, weet je nog waar je ging eten?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijkDat ligt voor de hand
Ik ben daar vroeger ook wel een aantal keer geweest. We gingen vaak naar het strand bij Rockanje en dan aansluitend eten in Brielle
O dat is een vreemde gewaarwording of nietquote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Zit één vandaag te kijken, zie ik ineens mijn huis voorbij komen.
Best wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een vreemde gewaarwording of niet
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Wauwquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag was ik wandelen bij de Posbank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is vergenotwalteling?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:10 schreef mario390 het volgende:
58 jarige nederlandse in klagenfurt 10 jaren gekregt
vor vergenotwalteling
opsluiten die gastenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:10 schreef mario390 het volgende:
58 jarige nederlandse in klagenfurt 10 jaren gekregt
vor vergenotwalteling
Ik gok 10 jaarquote:
Mijn Duitse woordenboek en ik weten het nietquote:Op woensdag 10 september 2025 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is vergenotwalteling?
Minstensquote:
Mijn vertaaldingen ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn Duitse woordenboek en ik weten het niet
Bij mij zijn ze ook al stuk.quote:
De heide was al wat uitgebloeid, maar wat een mooie omgeving, ik was er nog nooit geweest, maar mijn dochter woont er niet ver vandaan dus ik ben daar met haar en mijn kleindochter geweest.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Ik kwam daar vroeger ook wel eens met mijn ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |