Ja kloptquote:Op woensdag 10 september 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat al eens gezegd. Waar was dat ook weer goed voor en hoe moest je dat gebruiken?
O ja nu weet ik het weer. Haren is dan ook altijd ellende als je zo statisch bentquote:Op woensdag 10 september 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja kloptIk gebruik dat in de winter/voorjaar om mijn kleding regelmatig mee in te sprayen
![]()
Anders krijg ik bij alles een tik
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja kloptIk gebruik dat in de winter/voorjaar om mijn kleding regelmatig mee in te sprayen
![]()
Anders krijg ik bij alles een tik
Een drama is hetquote:Op woensdag 10 september 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja nu weet ik het weer. Haren is dan ook altijd ellende als je zo statisch bent
Ik dacht even praktisch mee.quote:
Nou ja dank daarvoorquote:Op woensdag 10 september 2025 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht even praktisch mee.
Zuid-Afrika 🐘quote:
Het is altijd lentequote:Op woensdag 10 september 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het voelt hier ook wel lenterig![]()
Krokusjes langs weg , bloemkes die nu uitkomen
Dat is wel een kutliedjequote:Op woensdag 10 september 2025 14:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika 🐘
[..]
Het is altijd lente
O nog steeds, best al een tijdje of niet?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zuid-Afrika 🐘
[..]
Het is altijd lente
3 weken alweer ja.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog steeds, best al een tijdje of niet?
Zit je weer bij de tandarts?quote:
Ben wel gaten aan het borenquote:
Hoelang moet je blijven?quote:
Hey Marcquote:
3 wekenquote:
Sow!! dat is een beste tijdquote:Op woensdag 10 september 2025 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
3 wekenMaar denk dat het er 7 of 8 worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |